Cuneax Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Personangrep er fjernet fra tråden. Det må være lov å komme med spørsmål, så lenge det ikke er latterliggjørende eller går på andre meddebattanters person. Reaksjon tas på pm. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Anaal-Nathrakh: The name is taken from an ancient incantation, and can be heard in the film EXCALIBUR, spoken by Merlin. We saw its link with the summoning of the Great Dragon, which surrounds all of us, as in perfect complement with what we aim to achieve with this music. Ah, fin video Regression To The Mean er en helt SINNSYK låt! MÅ høres. Er forresten fra Eschaton-skiva. Tøff sang det derane. Enda litt skuffet over den nyeste platen. Hør NYinspillningen av Necrogeddon. Det var en skikkelig forbedring. Lenke til kommentar
huf Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Knall Inferno-festival. Såg eitt band. Resten av tida var på vorspiel og på Elm / Maiden. Fuktig kveld med Glint på siste festivaldag. Hugsar fint lite. Kva var det eine heldige bandet? Veit du noko om korleis Overkill leverte? Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Har hørt igjennom en 2-3 ganger, og det .. er 50/50. Liker noen av soloene og sånt veldig godt, men det blir litt for .. jeg vet ikke. Jeg synes det er bedre en de forrige utgivelsene, da, selv om jeg ikke er noen stor CoB-fan i det hele tatt. Mener du Are You Dead Yet, eller de som kommer lengre bak? Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Knall Inferno-festival. Såg eitt band. Resten av tida var på vorspiel og på Elm / Maiden. Fuktig kveld med Glint på siste festivaldag. Hugsar fint lite. Kva var det eine heldige bandet? Veit du noko om korleis Overkill leverte? De leverte som bare faen! Var mye tøffere en Destruction som skuffa meg sykt. Men de beste showene var gjort av Gorgoroth, Vreid og Tulus med Behemoth på en farlig annenplass. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Knall Inferno-festival. Såg eitt band. Resten av tida var på vorspiel og på Elm / Maiden. Fuktig kveld med Glint på siste festivaldag. Hugsar fint lite. Kva var det eine heldige bandet? Veit du noko om korleis Overkill leverte? Det var Benighted. Litt grautete lyd, men nøgd. Aner ikkje korleis Overkill var. Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Knall Inferno-festival. Såg eitt band. Resten av tida var på vorspiel og på Elm / Maiden. Fuktig kveld med Glint på siste festivaldag. Hugsar fint lite. Kva var det eine heldige bandet? Veit du noko om korleis Overkill leverte? Det var Benighted. Litt grautete lyd, men nøgd. Aner ikkje korleis Overkill var. Uff var på den konserten jeg å og synes synd på han som fikk han digre fyren over seg. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Gorefest var best, ingen protest. Gorgoroth var scheeedelig og med null stemning. Og takk for laget, Neslepaks. Great fun. Neineinei, jeg dro hu faktisk ikke med tilbake til hotellrommet. =O Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Har vært borte i 5 dager nå, og har akkurat lest gjennom de 6-7 siste sidene jeg har mista. Fy satan så mye bra det har kommet opp her. Jeg nevner i fleng: Animetal X Japan Unanimated Dissection Nordicwinter Disse skal jeg virkelig ha meg noen av. Var noe som jeg ikke gadd nevne og da. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Mener jeg har nevnt Animetal før. Det er herlig thrash metal. Mange plater. Men kanskje vanskelig å finne siden de er så godt som ukjent utenfor japan. Finner alle skivene i store torrents hvertfall. Ellers må det bestilles fra japan. Trenger ikke vite en dritt om anime-seriene fra 70-tallet låtene er fra. Det er knall metal i seg selv, også spretter det opp riff fra Iron Maiden og alt mulig rart helt plutselig sånn for å holde deg interessert. Endret 24. mars 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Mener jeg har nevnt Animetal før. Det er herlig thrash metal. Mange plater. Men kanskje vanskelig å finne siden de er så godt som ukjent utenfor japan. Finner alle skivene i store torrents hvertfall. Ellers må det bestilles fra japan. Japansk metall er knallbra. Du nevnte de tidligere, men jeg gadd aldri å sjekke det opp. Hører på Sigh og Fastkill jævlig mye. Den nyeste til Fastkill er forbanna heftig! Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Gorefest var best, ingen protest. Gorgoroth var scheeedelig og med null stemning. Og takk for laget, Neslepaks. Great fun. Neineinei, jeg dro hu faktisk ikke med tilbake til hotellrommet. =O Det trur eg du skal vere glad for. Nå får du få fingrane fatt og få sende melding til Jakkemalermannen. Og eg skal vel kjøpe Codex Necro. Endret 24. mars 2008 av Neslepaks Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Hva med bandet jeg nevnte, Bow Wow-nå Vow Wow. Det er vel litt NWOBHM-inspirert. Ganske bra vokalist, minner litt om Bruce Dickinson. Tøft med band nesten ingen har hørt om. Liker trash, skal sjekke ut Animetal Endret 24. mars 2008 av Arsenal89 Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Hva med bandet jeg nevnte, Bow Wow-nå Vow Wow. Det er vel litt NWOBHM-inspirert. Ganske bra vokalist, minner litt om Bruce Dickinson. Tøft med band nesten ingen har hørt om. Liker trash, skal sjekke ut Animetal Den sangen du linka tidligere, fikk meg ikke akkurat til å sikle. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Anaal-Nathrakh: The name is taken from an ancient incantation, and can be heard in the film EXCALIBUR, spoken by Merlin. We saw its link with the summoning of the Great Dragon, which surrounds all of us, as in perfect complement with what we aim to achieve with this music. Ah, fin video Regression To The Mean er en helt SINNSYK låt! MÅ høres. Er forresten fra Eschaton-skiva. Tøff sang det derane. Enda litt skuffet over den nyeste platen. Hør NYinspillningen av Necrogeddon. Det var en skikkelig forbedring. Ja, enig .. nyeste er liksom ikke Nathrakh slik jeg kjenner de. Finner veldig lite som fenger meg ved den. Codex Necro og de gode gamle er mye bedre!! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Det som er så fett med animetal er at låtene er så korte at man aldri blir lei. Og det er 40 låter på en plate som bare er flettet inn i hverandre helt perfekt. Og sånne anime-intro låter er drit catchy så det blir alltid bra. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Må virkelig sjekke ut noe Animetal nå Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Finner masse låter jeg pasta fra youtube litt lengre bak i tråden. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Fikk sansen for X Japan og jeg. Sjekk hvor latterlig mye de har gitt ut http://www.metal-archives.com/band.php?id=2150 Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Nå får du få fingrane fatt og få sende melding til Jakkemalermannen.Og eg skal vel kjøpe Codex Necro. Hæ? Og ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå