Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Anaal-Nathrakh: The name is taken from an ancient incantation, and can be heard in the film EXCALIBUR, spoken by Merlin. We saw its link with the summoning of the Great Dragon, which surrounds all of us, as in perfect complement with what we aim to achieve with this music.

 

 

Ah, fin video :)

 

Regression To The Mean er en helt SINNSYK låt! MÅ høres. Er forresten fra Eschaton-skiva.

Tøff sang det derane. Enda litt skuffet over den nyeste platen. Hør NYinspillningen av Necrogeddon. Det var en skikkelig forbedring.

Lenke til kommentar
Knall Inferno-festival. Såg eitt band.

 

Resten av tida var på vorspiel og på Elm / Maiden. Fuktig kveld med Glint på siste festivaldag. Hugsar fint lite.

 

:w00t:

 

Kva var det eine heldige bandet?

 

 

Veit du noko om korleis Overkill leverte?

 

De leverte som bare faen! Var mye tøffere en Destruction som skuffa meg sykt. Men de beste showene var gjort av Gorgoroth, Vreid og Tulus med Behemoth på en farlig annenplass.

Lenke til kommentar
Knall Inferno-festival. Såg eitt band.

 

Resten av tida var på vorspiel og på Elm / Maiden. Fuktig kveld med Glint på siste festivaldag. Hugsar fint lite.

 

:w00t:

 

Kva var det eine heldige bandet?

 

 

Veit du noko om korleis Overkill leverte?

 

Det var Benighted. Litt grautete lyd, men nøgd. Aner ikkje korleis Overkill var.

Lenke til kommentar
Knall Inferno-festival. Såg eitt band.

 

Resten av tida var på vorspiel og på Elm / Maiden. Fuktig kveld med Glint på siste festivaldag. Hugsar fint lite.

 

:w00t:

 

Kva var det eine heldige bandet?

 

 

Veit du noko om korleis Overkill leverte?

 

Det var Benighted. Litt grautete lyd, men nøgd. Aner ikkje korleis Overkill var.

 

Uff var på den konserten jeg å og synes synd på han som fikk han digre fyren over seg.

Lenke til kommentar

Mener jeg har nevnt Animetal før. Det er herlig thrash metal. Mange plater. Men kanskje vanskelig å finne siden de er så godt som ukjent utenfor japan. Finner alle skivene i store torrents hvertfall. Ellers må det bestilles fra japan. Trenger ikke vite en dritt om anime-seriene fra 70-tallet låtene er fra. Det er knall metal i seg selv, også spretter det opp riff fra Iron Maiden og alt mulig rart helt plutselig sånn for å holde deg interessert.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Mener jeg har nevnt Animetal før. Det er herlig thrash metal. Mange plater. Men kanskje vanskelig å finne siden de er så godt som ukjent utenfor japan. Finner alle skivene i store torrents hvertfall. Ellers må det bestilles fra japan.

 

Japansk metall er knallbra. Du nevnte de tidligere, men jeg gadd aldri å sjekke det opp.

 

Hører på Sigh og Fastkill jævlig mye. Den nyeste til Fastkill er forbanna heftig!

Lenke til kommentar
Gorefest var best, ingen protest. Gorgoroth var scheeedelig og med null stemning.

 

Og takk for laget, Neslepaks. Great fun. Neineinei, jeg dro hu faktisk ikke med tilbake til hotellrommet. =O

 

Det trur eg du skal vere glad for. Nå får du få fingrane fatt og få sende melding til Jakkemalermannen.

Og eg skal vel kjøpe Codex Necro.

Endret av Neslepaks
Lenke til kommentar
Anaal-Nathrakh: The name is taken from an ancient incantation, and can be heard in the film EXCALIBUR, spoken by Merlin. We saw its link with the summoning of the Great Dragon, which surrounds all of us, as in perfect complement with what we aim to achieve with this music.

 

 

Ah, fin video :)

 

Regression To The Mean er en helt SINNSYK låt! MÅ høres. Er forresten fra Eschaton-skiva.

Tøff sang det derane. Enda litt skuffet over den nyeste platen. Hør NYinspillningen av Necrogeddon. Det var en skikkelig forbedring.

 

Ja, enig .. nyeste er liksom ikke Nathrakh slik jeg kjenner de. Finner veldig lite som fenger meg ved den. Codex Necro og de gode gamle er mye bedre!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...