Snurreleif Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Må si at jeg har falt for Vulture Industries selv gitt, låter ganske så bra for å si det mildt. Og endelig fikk jeg tak i Obituary's "Slowly we Rot", Death time! Endret 19. oktober 2007 av NiXx Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Noen som har noen gode folk-metal album/band å anbefale? Har Windir, Asmegin, Finntroll, Ensiferum, Hardingrock, Moonsorrow og Storm. Finnes jo så mange forksjellige band og da er det ikke lett å finne de vireklige perlene. edit: leif Endret 19. oktober 2007 av Metalheart Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Falkenbach og Korpiklaani er veldig bra folk metal mener da jeg.... Falkenbach er ikke så kjent men vet ikke om mange som hører på de Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Finsterforst er et genialt Folk-Metal band. Det tyske svaret på Finntroll sånn egentlig. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Death Breath speller på Garage i Oslo neste lørdag. Jeg stiller! Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Bleh, 18-årsgrense? Har besøk uansett. :< Vicious art og, jo. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Death Breath speller på Garage i Oslo neste lørdag. Jeg stiller! Jeg også. Det er for å se VA riktignok. Blir fett, er på gjestelista. edit: noen som kan linke til nettsidene til garage? Endret 19. oktober 2007 av Nyhus Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Death Breath speller på Garage i Oslo neste lørdag. Jeg stiller! Frister, ikke at jeg har hørt så mye av bandet, men blir digg å få kommet ut litt. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Men Vicious Art er jo drit kjedelig. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Men Vicious Art er jo drit kjedelig. Langt ifra. Herlig musikk. Som øl for sjela. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 (endret) Jeg for min del gleder meg mest til Screamfest! wohoo! (alt for lite extreme metal på den festivalen vel og merke, men for håpe det blir gjort noe med til neste år). Lurer enda på om jeg skal gidde å dra på Amorphis konserten for å få med meg Swallow the Sun. Og jeg er ny i Oslo, så.. hvor i helsike ligger Garage egentlig? Endret 19. oktober 2007 av NiXx Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Er så jævla sint nå. Gi meg noe sinnsyk sinna-musikk! Lenke til kommentar
Caress_the_Pale Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Er så jævla sint nå. Gi meg noe sinnsyk sinna-musikk! Anal Cunt. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Er så jævla sint nå. Gi meg noe sinnsyk sinna-musikk! Hvor er høfligheten din lillegutt? "Kan noen gi meg" heter det. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Er så jævla sint nå. Gi meg noe sinnsyk sinna-musikk! Hvor er høfligheten din lillegutt? "Kan noen gi meg" heter det. Kan noen gi meg noe meget aggresiv musikk? Det hadde vært veldig hyggelig. Høflig nok nå? Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Er så jævla sint nå. Gi meg noe sinnsyk sinna-musikk! Hvor er høfligheten din lillegutt? "Kan noen gi meg" heter det. Kan noen gi meg noe meget aggresiv musikk? Det hadde vært veldig hyggelig. Høflig nok nå? Mistress' In Disgust We Trust har noen jævli sinte partier, samtidig som det er en fantastisk bra plate. ellers er vel Sadistik Execution ganske sint (og gøy) Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Er så jævla sint nå. Gi meg noe sinnsyk sinna-musikk! Fastkill - Infernal Thrashing Holocaust Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 OK, nå skammer jeg meg. En av mine yndlingsplater, og jeg klarte å gleme den.. En annen favoritt for tiden er Sadus - Chemical Exposure Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 OK, nå skammer jeg meg. En av mine yndlingsplater, og jeg klarte å gleme den.. En annen favoritt for tiden er Sadus - Chemical Exposure Faen, klarer ikkje å få taket på Sadus. Finn det så kjedeleg. Chemical Exposure er den beste plata? Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Jeg er veldig glad i den, men har ikke satt meg så veldig inn i alle albumene. Sangene Undead og Sadus Attack! er kongesanger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå