noodles Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Ny vokalist og det dei påstår er 1988-thrash gjennom eit 2007 gjer det verd å undersøke litt. Eg hadde forventa noko litt meir enn det dei leverer no, sjølv om det er vel no 20 år sidan førre gode plate frå den kanten. Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Hellige moder jord! Unanimated er gjennforent! Unanimated! For de som ikke veit hvem Unanimated er (hvilket jeg tror gjelder de fleste av dere) så er de et gammalt svensk blackend deathmetal band. For en som setter Ancient God of Evil så høyt som meg er dette virkelig gledelige nyheter. http://www.youtube.com/watch?v=R5RfMbzdfPY De har faen meg planer om å spille inn ny plate. JAAAAAAAAAAAAH!!!! Annet: Anthrax har jaggu meg en lei vokal. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 AMON AMARTH is scheduled to enter Fascination Street Studios in Örebro, Sweden in May with producer Jens Bogren to begin recording its new album for a late 2008 release via Metal Blade Records. Jeg klarer ikke å vente. Kjem til å bli så bra! Rargh! Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Jeg kjenner en som liker veldig godt Korn men meg selv har ikke falt for det. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Unanimated! virket bra. Er stor fan av Dissection, og dette var ganske likt. Amon er jeg egenlig blitt jævlig lei.. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Åbertr00e utlenginger er veldig teite noen ganger. Skal KUN høre på Transylvanian Hunger, for da tror de at vi syns de er kulere. Virka som de syns det var teit å danse vals på en satyriconkonsert også.. Rart det der.. Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 AMON AMARTH is scheduled to enter Fascination Street Studios in Örebro, Sweden in May with producer Jens Bogren to begin recording its new album for a late 2008 release via Metal Blade Records. Jeg klarer ikke å vente. Det er en av de beste nyhetene jeg har hørt så langt i år. Gleder meg til og høre slutt resultatet. Så dem som support for Dimmu og de var sykt bra så gleder meg til dem drar på ny turne. Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Var det noen som fikk med seg Gallhammer på Inferno? Sitter på myspacen deres nu og må si det fallt så smått i smak. Amon Amarth kan ikke sies å være så poppis her i gården. Viking tematikk har aldri appelert til meg. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 YES! der ble glede spredd i meg! nytt album fra Amon Amarth er naice! Hail the Vikings from the north! Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Anaal Nathrakh er faen meg deilige saker. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Må si meg enig i den. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Prøv Anaal Nathrakh live. hjernen din kommer til å renne ut av alle åpningene i hodet dit. Endret 24. mars 2008 av Soundchaser Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Har hørt en del på Eluveitie i det siste. Steike kult folk metal band fra Sveits. Bruker masse forskjellige instrumenter som hurdy gurdy, fiolin, sekkepipe, fløyte osv. Utrolig kult! De synger også noen ganger på ett språk ved navn Gaulish, som egentlig er dødt i vår tid. Fløytesoloer i metal skal egentlig ikke passe, men det passer helt med sounden deres. Noen musikkvideoer: Endret 24. mars 2008 av Kjobben Lenke til kommentar
thadon Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Har hørt en del på Eluveitie i det siste............... Ganske tøft ja, likte slania bedre en spirit Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Amon med nytt album?! Håper de får et headlining show på rockefeller da! Lenke til kommentar
Addan Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Prøv Anaal Nathrakh live. hjernen din kommer til å renne ut av alle åpningene i hodet dit. Eller av anusen din. Tenk å kalle bandet for anal :!: Skulle ikke forundre meg om Nathrakh betyr "ta meg i" på et eller annet satanspråk Endret 24. mars 2008 av Addan Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) noen som har hørt om Nordicwinter? må si eg liker bandet veldig bra. har bare gjidd ut en cd, ganske nytt band: http://www.myspace.com/Nordicwinter fikk plata for 3 dollar på ebay, pluss 5 i frakt så ble totalt 8 Endret 24. mars 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå