Helpel Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Jeg har lenge likt hiphop, men har funnet et metal band jeg elsker! Det heter Korn, har noen andre hørt om det??? Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Selvsagt men jeg har aldri falt for det. Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Egentlig det samme her, får liksom ikke helt taket på Korn Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Selvfølgelig har vi hørt om Korn, de er ca. ufattelig kjent Men nei, ikke min type metall. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Jeg har lenge likt hiphop, men har funnet et metal band jeg elsker!Det heter Korn, har noen andre hørt om det??? Er det noen som ikke har hørt om Korn? Men jeg må si meg enig med de andre. Ganske kjedelige saker. Lenke til kommentar
Kenny_NOR Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Hørte mye på KoRn for mange år siden, da jeg fortsatt gikk på ungdomskolen. Da jeg begynte på VGS. hørte jeg for det meste på hardrock og heavymetal. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 (endret) De var bra på de 2 første platene syns jeg. Jeg er gammel nok til å oppdaget bandet via Metal Hammer og slikt mens de ble hypet som "de nye store". Og det var faktisk friskt med den typen rap-aktig metal de lagde, og ikke minst de syke gutturale lydene Jonathan lagde. Det var en direkte link til 80-tallet, ting som Public Enemy+Anthrax- Bring the Noise, Aerosmith+Run DMC-Walk this Way. Nå spyttes det bare "nu metal" etter dem, men vi må huske at når de kom med sin første skive, var det ingen som visste hva "nu metal" var. Det bare var nytt og annerledes fra alt annet på tidlig 90-tallet. Limp Bizkit og alle de kom etterpå. Endret 22. mars 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 (endret) KoRn ja. Brodern var helfrelst for dem noen år tilbake. Han likte også band som Disturbed, CKY, Scars of Life, etc. For det meste ganske triste saker, men de tidligste KoRn utgivelsene var til tider ganske sjarmernde. Endret 22. mars 2008 av PiratKamerat Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Disturbed har da noen gode låter Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 KoRn var meget bra helt opp til Take a look in the Mirror plata (jeg likte dog aldri helt Follow the Leader). Etter det falt hele bandet sammen, og de begynte å gi ut uinspirert musikk jeg ikke aner hva jeg skal kalle. Synd å si det, siden de var det absolutte favorittbandet mitt i ganske mange år. Førsteplata deres holder seg fortsatt, og Blind er ei knakende bra låt! Lenke til kommentar
Addan Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 KoRn har èn fet låt: http://youtube.com/watch?v=b7lvtXulnqk :!: Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Noen som har sjekka ut Andy Timmons her? Skikkelig dyktig fyr!! Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Beste bandet på inferno: OBLITERATION!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Haha, husker jeg og noen andre satt og snakka om hva CKY sto for. Han digga nemlig Bam Margera-DVD'ene, og CKY har det meste av musikken der. En mente det var FUCK YOU uten FU og OU. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Camp Kill Yourself om jeg ikke tar helt feil. Tror at på noe merchandise skriver de f.eks: fuCKYou Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 AMON AMARTH is scheduled to enter Fascination Street Studios in Örebro, Sweden in May with producer Jens Bogren to begin recording its new album for a late 2008 release via Metal Blade Records. Jeg klarer ikke å vente. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Før hørte jeg på Korn, Slipknot, Limp Bizkit og Disturbed. Nå går det bare på Soilwork, In Flames, Stam1na og Suburban Tribe Lenke til kommentar
noodles Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Klipp frå ein ny Anthrax-song i introen til heimesida deira, anthrax.com Eg er ikkje imponert. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Det er lenge siden Anthrax var bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå