Underpants Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 (endret) Yes sir! Forresten, hvorfor kjøpte du for å gi noen en sjanse? Hør på MySpace evt. last ned før du kjøper så finner du ut om det er verdt pengene dine. Han skreiv jo «Det var før jeg ‘kjøpte’ begge albumene deres ...», og eg trur han meinte å laste ned. Endret 21. mars 2008 av Underpants Lenke til kommentar
huf Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 (endret) Nei er altfor lojal til å bare dumpe folk. Dei dumpa då deg ved å ikkje vere med... Hadde pika meg aldri tatt hensyn til nokre fyllehaud om eg var bestemt på å stikke ut. Den situasjonen du beskriv der har eg, og sikkert tusen andre, opplevd maaaange gongar før. Endret 21. mars 2008 av huf Lenke til kommentar
Addan Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 (endret) Yes sir! Forresten, hvorfor kjøpte du for å gi noen en sjanse? Hør på MySpace evt. last ned før du kjøper så finner du ut om det er verdt pengene dine. Han skreiv jo «Det var før jeg ‘kjøpte’ begge albumene deres ...», og eg trur han meinte å laste ned. Hvordan får du til sånne kule hermetegn ? jeg klarer bare disse: "" Sorry for off topic inlegg Endret 21. mars 2008 av Addan Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Knappen til venstre for backspace, den som gir \ hvis du trykker vanlig. Hold inne Shift når du trykker på den for å få ` og CTRL + ALT for å få ´. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Om du mener « og », så er det ALT + 0171 / 0187 under Windows. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Noen som kan tipse meg om litt knall metall (det rimte!) jeg kan fylle øregangene mine med? Jeg ser etter litt tyngre saker, men det er hårfin balansegang. For "bråkete" blir fort uinteressant. Akkurat nå spiller jeg Septic Flesh - When All Is None, og syns det er fett. Ellers spiller jeg en del Opeth, litt nyere Dimmu og en god del progmetal. Men det er ikke Dream Theater-kloner jeg først og fremst ser etter denne gangen. Noen forslag? Lenke til kommentar
Addan Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 (endret) Pantera http://youtube.com/watch?v=qshXOioiT7g EDIT: Kan jo anbefale et norsk band også, http://youtube.com/watch?v=kl-zkTPWid4 Endret 21. mars 2008 av Addan Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Redemption. et fantastisk prog. band, som ikke ligner på DT. http://www.myspace.com/thebandredemption Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 (endret) Pantera fortjener å høres litt mer på enn hva jeg har gjort til nå. Takk! Redemption har jeg kontroll på, tøft band det. Men takk for forslaget. Fler? Endret 21. mars 2008 av JLa Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 arcturus Annet fantastisk tungt band uten at det overstiger grensen. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 (endret) The Sham Mirrors er knall! Sideshow Symphonies kom jeg aldri helt inn i. Kanskje jeg skal grave litt lenger bakover i katalogen deres. Takker for påminnelsen. Noen tips i den litt mer "bråkete" retningen? Takler som regel det meste, så lenge trommeslageren ikke går helt berserk. (hva med å sjekke ut platesamlingen min, link i signatur, så ser dere hva jeg hørt og ikke..?) Endret 21. mars 2008 av JLa Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Borknagar Megadeth bal-sagoth naglfar Dark tranquility Satyricon (nyere eldre er røffere) Emperor Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Yes sir! Kult med flotte damer, så lenge det ikke er for å kompensere for dårlig musikk. btw. Hvorfor kjøpte du for å gi noen en sjangse? Hør på MySpace evt. last ned før du kjøper så finner du ut om det er verdt pengene dine. EDIT: Hørte noen låter fra MySpacet deres. Middelmådige greier. Siden nedlasting og piratkopiering er et fy-fy tema på forumet her, så prøvde jeg å være diskrèt Derfor, jeg kjøpte ikke platene deres, jeg "kjøpte" de. Låtene de har på myspace er alle fra siste plata, som jeg nevnte er litt for pop-metal for min smak. Sjekk ut første plata deres istedet, "Eden Fire". En skulle ikke tro at det var samme bandet som står for begge platene. Er du fan av band som In Flames og Soilwork, vil denne gå rett hjem, definitivt! Lenke til kommentar
Addan Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 (hva med å sjekke ut platesamlingen min, link i signatur, så ser dere hva jeg hørt og ikke..?) Shit... Er alt det plater? Har du kjøpt dem eller lastet dem ned? Og nå skal du kjøpe mer metall? Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Alt er kjøpt, ja. Takk til Nebu.. for lang liste! Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Har ca like mye Og tror de fleste her på forumet har like mye eller mer Og ja det er album Lenke til kommentar
Addan Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Har ca like mye Og tror de fleste her på forumet har like mye eller mer Og ja det er album Damn, jeg har bare ca.50 cd-er. Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 http://www.2shared.com/file/3024501/9e6e13...music_list.html Kanskje litt mindre Uansett hører mye på musikk og har da i alle fall hørt igjennom alt 2 - 3 ganger. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 (endret) Jeg kasta 80% av platene mine når jeg flyttet sist. Hadde ikke plass til all den gamle driten i den nye leiligheta. Hører aldri på dem likevel. Og resten ligger i kjellerboden. Endret 21. mars 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 (endret) Har ca 300 cd/lp/ep/kassett-er, og må inrømme at jeg begynner å bli rimelig lei av å lempe på driten. Endret 21. mars 2008 av Soundchaser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå