Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Yes sir! :thumbup:

Forresten, hvorfor kjøpte du for å gi noen en sjanse? Hør på MySpace evt. last ned før du kjøper så finner du ut om det er verdt pengene dine.

Han skreiv jo «Det var før jeg ‘kjøpte’ begge albumene deres ...», og eg trur han meinte å laste ned.

Endret av Underpants
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei er altfor lojal til å bare dumpe folk.

 

Dei dumpa då deg ved å ikkje vere med...

Hadde pika meg aldri tatt hensyn til nokre fyllehaud om eg var bestemt på å stikke ut. Den situasjonen du beskriv der har eg, og sikkert tusen andre, opplevd maaaange gongar før.

Endret av huf
Lenke til kommentar
Yes sir! :thumbup:

Forresten, hvorfor kjøpte du for å gi noen en sjanse? Hør på MySpace evt. last ned før du kjøper så finner du ut om det er verdt pengene dine.

Han skreiv jo «Det var før jeg ‘kjøpte’ begge albumene deres ...», og eg trur han meinte å laste ned.

 

Hvordan får du til sånne kule hermetegn :hmm: ? jeg klarer bare disse: "" Sorry for off topic inlegg :blush:

Endret av Addan
Lenke til kommentar

Noen som kan tipse meg om litt knall metall (det rimte!) jeg kan fylle øregangene mine med? Jeg ser etter litt tyngre saker, men det er hårfin balansegang. For "bråkete" blir fort uinteressant.

 

Akkurat nå spiller jeg Septic Flesh - When All Is None, og syns det er fett. Ellers spiller jeg en del Opeth, litt nyere Dimmu og en god del progmetal. Men det er ikke Dream Theater-kloner jeg først og fremst ser etter denne gangen.

 

Noen forslag? :)

Lenke til kommentar

The Sham Mirrors er knall! Sideshow Symphonies kom jeg aldri helt inn i. Kanskje jeg skal grave litt lenger bakover i katalogen deres. Takker for påminnelsen. :)

 

Noen tips i den litt mer "bråkete" retningen? Takler som regel det meste, så lenge trommeslageren ikke går helt berserk.

 

(hva med å sjekke ut platesamlingen min, link i signatur, så ser dere hva jeg hørt og ikke..?)

Endret av JLa
Lenke til kommentar
Yes sir! :thumbup:

Kult med flotte damer, så lenge det ikke er for å kompensere for dårlig musikk. :shrug:

 

btw. Hvorfor kjøpte du for å gi noen en sjangse? Hør på MySpace evt. last ned før du kjøper så finner du ut om det er verdt pengene dine.

 

EDIT: Hørte noen låter fra MySpacet deres. Middelmådige greier.

 

Siden nedlasting og piratkopiering er et fy-fy tema på forumet her, så prøvde jeg å være diskrèt :p Derfor, jeg kjøpte ikke platene deres, jeg "kjøpte" de.

 

Låtene de har på myspace er alle fra siste plata, som jeg nevnte er litt for pop-metal for min smak. Sjekk ut første plata deres istedet, "Eden Fire". En skulle ikke tro at det var samme bandet som står for begge platene. Er du fan av band som In Flames og Soilwork, vil denne gå rett hjem, definitivt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...