Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har piling på hvor Burzum platene kan kjøpes?

butikker selger jo ikkje.

fant Antology her for noen dager siden i en butikk. den ble kjøpt.

men er på jakt etter retsen, spesielt albumet Filosofem.

 

Fint om noen sier ifra om dere vet om noen plass. helst ikkje ebay.

http://www.platekompaniet.no/artist.asp?id=00011153

 

Kjøpte Filosofem (digipak) på Platekompaniet Oslo S, som har en del Burzum-tjafs og annen BM stående.

 

Bytex: Kul historie. "Under en stopp i Florida klarer bussjåfør Andrew Aycock å få tak i et småfly", WTB airport security :dontgetit:

 

 

Den linken der, de platene, er det vanlige CD-er? står ikkje noe om at det er digipack.

vurdere rog kjøpe hele bunten der :p

Lenke til kommentar

Frå Nile-forumet:

CRYPTOPSY Calls It Quits

 

Montreal's CRYPTOPSY has revealed that they have decided to postpone all future CRYPTOPSY performances and the release of the group's forthcoming album, "The Unspoken King", Drummer Flo Mounier had this to say:

 

"Due to the current circumstances of the fans being unable to comprehend our new material, we have decided to call it quits

 

It should be said, however, that this will probably not be permanent, but we shall see. For we, the band, feel that the fans deserve from us something that they can appreciate no matter how closed minded they may be, and as such we have failed

 

to deliver such to them, it is our obligation to quit and reevaluate the situation and take stock of our lives. We did not wish to alienate our entire fan base, let alone do it before the album even hit the shelves, but alas that is exactly what we have done. As such we have decided that the best thing to do at the moment is to drop off the SUMMER SLAUGHTER TOUR and postpone he release of our new album "The Unspoken King", possibly forever. We are very sorry if some of you were looking forward to seeing us on tour, but it must be said that as a band, the reaction we got from the leaked songs was not positive at all and it was felt that the same reaction would probably occur out on tour. Therefore, we have decided to not continue on with our

 

current tour and album commitment. Again, we are sorry and want to thank ll the loyal fans for years of buying our stuff and going to see us live despite the line up changes we've had over the years!"

 

CRYPTOPSY's last studio album, "Once Was Not", was released in 2005 via Century Media Records and has sold 77,000 copies world wide.

 

Gjer meg ingenting. Dei nye songane var UTTER SHITE. Nu-topsy. Håpar makkverket aldri vert gjett ut.

Lenke til kommentar

Noen her som har hørt om eller hører på Sonic Syndicate? Noen som fatter hvordan det er mulig å lage to album som høres så vidt forskjellig ut? Første skiva "Eden Fire" er jo melodisk death-metal så det holder, trøkker som f*en, mens deres siste, "Only Inhuman", lider av "pop-metal" syndromet, med catchy refreng osv. Hva skjedde? Sjekk ut låter som "Enhance My Nightmare" og "Lament Of Innocence", og sammenlign de med "hits" som "Denied" og "Blue Eyed Fiend". Forskjellen er helt enorm! Jeg oppdaget dette bandet nylig, og ble ikke akkurat mektig imponert. Det var før jeg "kjøpte" begge albumene deres for å gi de en sjanse. "Eden Fire" er ei kvalitetsplate, mens "Only Inhuman" blir litt for pop-metal for min smak.

 

Forresten, sjekk ut bilder av bandet. Bassisten:

 

c0021225_12060088.jpg

 

Yes sir! :thumbup:

Lenke til kommentar
Yes sir! :thumbup:

Kult med flotte damer, så lenge det ikke er for å kompensere for dårlig musikk. :shrug:

 

btw. Hvorfor kjøpte du for å gi noen en sjangse? Hør på MySpace evt. last ned før du kjøper så finner du ut om det er verdt pengene dine.

 

EDIT: Hørte noen låter fra MySpacet deres. Middelmådige greier.

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

Vet dere hva som skjedde sist jeg var på Inferno? Var samme med en gjeng der han ene bodde noen kvartaler bortfor Rockefeller. Jada. Her skulle det forses. Hver dag. I maaaaange timer. Det endte opp med at vi kom oss bort dit så vi rakk 1,5 konsert ellernoe hver dag. Faen så forbanna jeg var på de folka. Klarte aldri å dra dem med så vi kom oss dit i normal tid.

 

Det var 1200,- rett i dass kan man si..men jeg fikk med meg Emperor i det minste. Gikk tilogmed glipp av headlinern Bolt Thrower ene dagen fordi de dasshuene skulle drikke seg mere full.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...