McBitch Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Platekompaniet kan ha noe inne om du er heldig. Jeg har kjøpt der. Ellers har du jo Cdon.com Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Sound of Noise og Neseblod har sikkert noe. Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Noen som har piling på hvor Burzum platene kan kjøpes?butikker selger jo ikkje. fant Antology her for noen dager siden i en butikk. den ble kjøpt. men er på jakt etter retsen, spesielt albumet Filosofem. Fint om noen sier ifra om dere vet om noen plass. helst ikkje ebay. Kjøpte alt på platekompaniet jeg, og rareties på CDON.COM Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Jeg vet at Ahabs "The Call of the Wretched Sea" har blitt snakket om tilhengere her inne, og det fortjener å bli nevnt nok en gang. De som ikke har hørt det; sjekk det ut. Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 @ T-ooT: det er bra du skrev for det har ikke jeg fått med meg... Dit må jeg dra. bare 250 for billett også, kan jo nesten ikke bli bedre. @Skogslik: Sjekk neseblod records. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Aftermath har nok alt. er det en norsk butikk? eller sender dem fra utland så man må passe på toll go slikt? Aftermath har nok alt. er det en norsk butikk? eller sender dem fra utland så man må passe på toll go slikt? Edit: dem har vist alle Burzum platene, men bare digipack vill ha vanlig Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Da blir den ein dyr handel. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 hehe, så det er mye dyrer med vanlig cd? altså ikkje digipack jaja, koste va det koste vill Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Må vel på leit etter originalane då. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 uff, syns dem kunne gjitt ut platene på vanlig plate, ikkje digipack. men må vell være fornøyd med digipack da. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Hørte nettopp noe av Red Harvest, stilig musikk. Vokalen var ganske spesiel og bassen på Mekanzim var rå. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Hæ? Digipack er jo kremen av cd-utgivelse, bare slipcase er bedre. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) Det er allmenn kunnskap at Randy Rhoads (gitaristen i Ozzy Osbourne) døde. Men dere vet sikkert ikke HVORDAN han døde. Vi snakker ikke "tragisk-rocke-kokain-overdose-fylla" opplegg her. Spektakulært, kan man si, Randy Rhoads (1956 – 1982) Ozzy Osbourne med band er på turné i USA. Under en stopp i Florida klarer bussjåfør Andrew Aycock å få tak i et småfly og tar med seg gitarist Randy Rhoads og frisør Rachel Youngblood. De bestemmer seg for å kødde med resten av gjengen som ligger og sover i bussen ved å fly like over dem. I det tredje forsøket går det fryktelig galt. Den ene vingen treffer bussen og flyet krasjer. Alle om bord dør. Under obduksjonen ble det funnet kokain i blodet til Aycock. Skikkelige skarpinger.."Hey, la oss ta et FLY i dopfylla og kødde litt!" Det som er nesten best er at de faktisk har med en FRISØR i turnebussen sin. Da er man avhengig av hårspray. Endret 19. mars 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 jaja, mere spektakulært enn et bilkræsj i det minste. Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Noen som har piling på hvor Burzum platene kan kjøpes?butikker selger jo ikkje. fant Antology her for noen dager siden i en butikk. den ble kjøpt. men er på jakt etter retsen, spesielt albumet Filosofem. Fint om noen sier ifra om dere vet om noen plass. helst ikkje ebay. http://www.platekompaniet.no/artist.asp?id=00011153 Kjøpte Filosofem (digipak) på Platekompaniet Oslo S, som har en del Burzum-tjafs og annen BM stående. Bytex: Kul historie. "Under en stopp i Florida klarer bussjåfør Andrew Aycock å få tak i et småfly", WTB airport security Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Inferno i dag! Bare jeg som skal nyte en påskepils før dagens konserter på John Dee? Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Kan holde deg med selskap jeg om du betaler Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Inferno i dag! Bare jeg som skal nyte en påskepils før dagens konserter på John Dee? Påskepils og påskesprit! RAIRAI! Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Svake ører? Jeg liker nesten ingen musikk med clean vocals... Ohmy, noen som er tr00 eller? Har lissom fått det for meg at jeg vil høre hva vokalisten synger. Men jeg er sikkert bare rar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå