MrHaze Skrevet 15. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2008 (endret) Da er visstnok setlista til Metal Rock Fest ferdig. En del gode band, ja. Setlist: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Twisted Sister Opeth My Dying Bride Freak Kitchen Trouble Hanoi Rocks The Wildhearts The Rods Evergrey White Lion Circus Maximus Paradox Richie Kotzen Alestorm Susperia Warrior Astral Doors Draconian Bullet Fate Seventh Wonder Tyr Adam Bomb Myrath Manifest Midnattsol Rammsund Crimes of Passion Benea Reach Gleder meg. Setlist, faktisk. Er vel line-up du tenkjer på? Bare for å ikkje BERRE poste ein rævva besserwisser-post, så vil eg påstå at alle bør høyre på Immolation. Kvar dag. Endret 15. mars 2008 av MrHaze Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 15. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2008 Tull. Har alltid stått lineup. Aldri hørt Immolation, men Atheist har det derimot blitt en del av de siste dagene. Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 15. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2008 Næh, kjedelig med så få poster per side. Hva tenker dere om Fleurety? Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 15. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2008 (endret) Hva synes folk om Red Harvest? Bare for å ikkje BERRE poste ein rævva besserwisser-post, så vil eg påstå at alle bør høyre på Immolation. Kvar dag. Da regner jeg med at vi ses den 29 mars? Endret 15. mars 2008 av Ustedalen Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 15. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2008 Har egentlig bare hørt "A Greater Darkness"-albumet, men det albumet faller absolutt i smak. Mange sterke låter. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 15. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2008 (endret) Bare 366 sider til the number of the beast Endret 15. mars 2008 av Addan Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 15. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2008 Har nylig kjøpt audiosurf. Et spill der man kjører sin egen musikk. Fy faen det er rått å kjøre Sunn O))), Manes, Ulver, etc. Vader var heller ikje dumt. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 15. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2008 Bestilte meg nylig billett til Immolation 29 mars. Gleder meg:) Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 15. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2008 Har nylig kjøpt audiosurf. Et spill der man kjører sin egen musikk. Fy faen det er rått å kjøre Sunn O))), Manes, Ulver, etc. Vader var heller ikje dumt. Sunn O))) på Audiosurf? Går ikke det .. jævla kjipt? Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 15. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2008 prøv " It took the night to belive" går så inni helvette fort Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 16. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2008 Audiosurf ja, har bare lasta ned så får ikke lagra rekorder. Og det er ikke mange som spiller ekstrem metall på audiosurf, så det er mange enkle rekorder å skaffe. Mest imponert blir jeg av sanger med forskjeldig tempo. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 16. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2008 Snublet over Fist in Fetus i dag. Grind, tech-death, power metal, prog og vettafaen i en skjønn og absurd blanding. I fucking dig it. Ba'al-Sebul, take notice. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 16. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2008 Syk vokal, fancy! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 16. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2008 Audiosurf ja, har bare lasta ned så får ikke lagra rekorder. Og det er ikke mange som spiller ekstrem metall på audiosurf, så det er mange enkle rekorder å skaffe. Mest imponert blir jeg av sanger med forskjeldig tempo. Prøv noe Anaal Nathrakh på expert mono eller hva faen det heter. Sjukt å prøve å dodge alle de grå der. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 16. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2008 Fist in Fetus var faktisk ganske digg. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2008 Har nylig kjøpt audiosurf. Et spill der man kjører sin egen musikk. Fy faen det er rått å kjøre Sunn O))), Manes, Ulver, etc. Vader var heller ikje dumt. Tro det eller ei, den raskeste låta jeg har prøvd må ha vært en MDB låt. Veldig sakte, også tok det hele av. Aces high var også relativt heftig å kjøre. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 16. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2008 Enslaved og Shining til Molde Jazz-festival Haha, kanskje ikke akkurat de mest passende bandene å ha på en jazz-festival, men hvem bryr seg, jeg bor i Molde og jeg skal i alle fall være der! Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 16. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2008 Enslaved og Shining til Molde Jazz-festival Haha, kanskje ikke akkurat de mest passende bandene å ha på en jazz-festival, men hvem bryr seg, jeg bor i Molde og jeg skal i alle fall være der! Enslaved er alltid bra live! Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 16. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 16. mars 2008 (endret) Da var Wacken utsolgt. Heldigvis er ikke screambussen utsolgt. Det hadde vært værre synes jeg. Edit: Faen... Endret 16. mars 2008 av Abigor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå