Khalifen Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Faen ventinga på Dunderbeist skiva kommer til å bli lang! er allerede utolmodig. Lurer på hvilke låter de hiver på. Europa (Under Dunder Domine) er jo en dødstøff låt. Har ikke funnet en mp3-fil av den enda, men det er den beste låta IMO. Lenke til kommentar
Caress_the_Pale Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Faen ventinga på Dunderbeist skiva kommer til å bli lang! er allerede utolmodig. Noen som vet noe om Trinacria releasen? Ifølge Grutle kommer skiva på cd og vinyl. Mest sannsynlig en gang neste år... Håper seriøst på det. Synes igrunn de kunne vurdert konsert-dvd og. Makan til live band. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Leste akkurat om det tegneseriebandet Dethklok. Hørt et par låter av de som ikke var så verst. Hva er folks erfaringer med bandet? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 @stakan Du sier at jeg skal sjekke ut myspace og metal-observer osv. Myspace var selvfølgelig fint, men det står ikke noen reviews på platene der. Metal-observer hadde dem ikke. Jeg skriver jo at jeg prøvde å lete litt rundt,(på forum og etter reviews) men det meste står på tysk (iom at bandet er tysk). Jeg kan selvfølgelig dra i butikken å høre, men senteret er et lite stykke unna og jeg har ikke tid om dagen. Dessuten er platekompaniet ikke veldig stort så jeg tviler på at de har et så relativt ukjent band. Jeg har også dårlig erfaring med dc++ så jeg velger å ta avstand fra det. Sjekka også amazon, youtube, osv. Men jeg er egentlig ute etter hvilken plate jeg skal kjøpe. Men siden de ikke har gitt ut så mange så kanskje jeg kjøper en random. Grunnen tl at metal-observer.com er litt dumt er at jeg ser på sidene. Hmm... et band har 10 skiver og alle har fått fra 8/10 og oppover. Da blir det vanskleig å velge, så jeg velger en som har fått 10 av 10 og spør her. Og så sier noen metalheads her: Neinei! Ikke den! Den er jo kjedelig osv! Vanskelig det her, men jeg skal ihvertfall bli flinkere til å sjekke ut musikken selv. Takk for meg Lenke til kommentar
ersa Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Info til metalheads i Bergen: Global Metal går på biff i dag klokken 21:30. Tror det er siste forestilling. Filmen er laget av samme gjengen som lagde Metal: A Headbangers Journey. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Leste akkurat om det tegneseriebandet Dethklok. Hørt et par låter av de som ikke var så verst. Hva er folks erfaringer med bandet? Haha, serien er genial i alle fall. De skulle vel slippe et album snart tror jeg? men uansett, alle death metal fans anbefales å sjekke ut den serien (eller alle metal fans egentlig), få mageknip hver gang jeg ser den serien. (også har jo en del metal folk lånt stemmene sine ti lserien, bl.a Kirk Hammet, James Hetfield, og div death metal folk). Og så til noe som ikke har noe som helst med saken å gjøre: Argh! Fueled by Fire skal bytte vokalist! han BØR være minst like bra som Gio.. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Leste akkurat om det tegneseriebandet Dethklok. Hørt et par låter av de som ikke var så verst. Hva er folks erfaringer med bandet? Hørte på det ganske mye i mai-juni, utolig mye bra av dem har ikke sett serien enda, vet noen når den kommer på dvd? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Nope, vet bare om det ene albumet som har kommet ut Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Dethklok er herlig. Haugevis med referanser til andre metalband og lignende. Bare se på burgersjappa "Dimmu Burger", eller filmselskapet "Behemoth Productions". Herlige saker. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Dethklok er herlig. Haugevis med referanser til andre metalband og lignende. Bare se på burgersjappa "Dimmu Burger", eller filmselskapet "Behemoth Productions". Herlige saker. tror de har noen gorgoroth referanser også om jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Jeg har hørt at det er i finland i en episode der de blant annet besøker Lake Bodom. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Det er slik at bandet egentlig ikke finnes? Virtuelt liksom? De spiller vel ikke live da? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Har aldri hørt om noen konserter, så de er vel til metal det gorillaz var til mainstreamen et par år tilbake. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 On September 18, it was announced that Dethklok was going to support And You Will Know Us by the Trail of Dead on a tour of twelve college campuses to promote Adult Swim.[27] According to an e-mail newsletter, the band will feature Brendon Small, guitarist Mike Keneally, bassist Bryan Beller and drummer Gene Hoglan. Bra trommis hvertfall. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Hadde vært gøy å være der om man var veldig beruset tror jeg. Endret 18. oktober 2007 av NiXx Lenke til kommentar
Kenny_NOR Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Info til metalheads i Bergen: Global Metal går på biff i dag klokken 21:30. Tror det er siste forestilling. Filmen er laget av samme gjengen som lagde Metal: A Headbangers Journey. Doh skulle ønske det kunne blitt en oppsetning på den her i Trondheim også, så jeg slipper å sitte å vente på at den kommer ut på DVD. Ingen som har hørt noe om at det skal være noe i Trondheim også ? Endret 18. oktober 2007 av Kenny_NOR Lenke til kommentar
Olum Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Her står det mer om touren til Dethklok. Lenke til kommentar
ersa Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 (endret) Info til metalheads i Bergen: Global Metal går på biff i dag klokken 21:30. Tror det er siste forestilling. Filmen er laget av samme gjengen som lagde Metal: A Headbangers Journey. Doh skulle ønske det kunne blitt en oppsetning på den her i Trondheim også, så jeg slipper å sitte å vente på at den kommer ut på DVD. Ingen som har hørt noe om at det skal være noe i Trondheim også ? Da var jeg akkurat kommet hjem fra verdenspremieren på denne filmen. En meget hyggelig opplevelse. Filmen ble i følge Scott ferdigklippet for 2 dager siden. Skulle gjerne vært med på premierefesten som er på Garage nå. Men har historeprøve i morgen. Filmen handler som sagt om metal der man ikke skulle tro det fantes metal. Vel verdt å se! Vi får se band fra Brasil, Japan, Kina, Saudi-Arabia og Israel. (1:30 og utover tar nesten av.) Endret 18. oktober 2007 av ersa Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Huff og huff, da var jeg ferdig med første (og sansynligvis siste) gjennomgang av platen "Brakebein" av Trollfest. Jeg føler at platen tar alle elementene jeg verdsetter med folk/(troll)/etc. og dreper det systematisk og konsekvent med et lite flir. Det hele fremstår for meg som ganske synd, og jeg tror at dersom bandet hadde prøvd seg på en seriøs og dedikert tilnerming til sjangeren kunne resultatet blitt svært bra.. God lyd uten tvil, teknisk kvalitet hele veien gjennom, men helt på trynet fokus og holdning som føyer seg inn i rekken av håplese parodier i dette tullete bandets portefølje. Uff blir helt oppgit når jeg ser et slikt potensiale parodiere seg ned i grøften.. På den lyse siden har jeg Equilibrium- Turis Fratyr i postkassen i løpet av et par dager, tenker det kommer til gi meg et lite plaster på såret. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Trollfest er helt OK musikk ved inntak av alkohol.. "DU kom forseint, nå ma DU drikke mest" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå