Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide


Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
er nok ikkje noe spesielt for overføring til utenlandske kontoer. :(

dritt bank.

Sikker?

 

Min erfaring er at nettbanker er det minst brukervennlige systemene som finnes. Hvis du skal gjøre noe så må du lete i menyer med ulogiske navn og så finner du ting på ulogiske steder.

 

Kan være verdt å lete en ekstra gang.

Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Live from the Upperworld er også sjef. De bruker andre synthlyder på flere av låtene så de høres freshere ut live. Helt sykt at keyboardisten greier å henge med i det tempoet han spiller hele tiden.

 

Keyboardisten til Adagio er nok endel hakk høyere opp en Symphony X, han har et mye mere dominernde lydbilde istedet for å bare være i bakgrunnen. Men Michael Pinella drar jo noen sjuke soloer han også. Bare det at han her spiller sånn nesten hele tida.

 

Men de høres ganske like ut ved første lytt. Men som langvarig tilhenger av SymX hører jeg klare forskjeller på låtene etter noen runder. God musikk krever gjerne at man må sette seg litt inn i det :)

 

 

Jeg er HELT enig med deg. A Band in Upperworld: Live er sinnsykt rått. Som veldig stor SX-fan selv, så hører jeg veldig lett forskjell på Adagio og Symphony X.

 

Har hatt 3 plater av Adagio en stund nå, og i det siste har jeg virkelig begynt å høre på de .. angrer nesten på at jeg ikke gjorde det før :fun:

 

Likte ikke vokalisten. Symphony X kan gjøre det samme som disse gutta gjør, bare 5 ganger så bra :)

 

Når skal du slutte å late som du vet alt om all musikk, etter en 30-sekunders lang gjennomhøring? :)

Lenke til kommentar
Om cdene ikke blir kjøpt, får ikke plateselskapet pengene sine og bandet får ikke fornyet platekontrakten. Så om en kjører /care på om band en liker får gitt ut CD-er slik at vi får nyte musikken deres er det selvfølgelig bare å laste ned.

 

Er en skeptisk, last ned og hør. Liker en det, kjøp skiva. Liker en det ikke, slett musikken.

Trengte Quorthon platekontrakt da han lagde sin musikk i garasjen på midten av åttitallet? Takket være internett får metallband en publisitet som ingen plateselskap kunne erstattet.

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

Da er visstnok lineupen til Metal Rock Fest ferdig. En del gode band, ja.

 

Lineup:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Twisted Sister

Opeth

My Dying Bride

Freak Kitchen

Trouble

Hanoi Rocks

The Wildhearts

The Rods

Evergrey

White Lion

Circus Maximus

Paradox

Richie Kotzen

Alestorm

Susperia

Warrior

Astral Doors

Draconian

Bullet

Fate

Seventh Wonder

Tyr

Adam Bomb

Myrath

Manifest

Midnattsol

Rammsund

Crimes of Passion

Benea Reach

 

Gleder meg.

Endret av king_of_kong
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...