Skogslik Skrevet 14. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2008 (endret) hehe, må vell nesten det da xD stress og komme seg dit og. ingen busser eller noe og ta. Endret 14. mars 2008 av Skogslik Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2008 Banken din har sikkert kundeservice du kan ringe til, da. Pleier å være samme nr som kontofonen. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 14. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2008 (endret) er nok ikkje noe spesielt for overføring til utenlandske kontoer. dritt bank. Sikker? Min erfaring er at nettbanker er det minst brukervennlige systemene som finnes. Hvis du skal gjøre noe så må du lete i menyer med ulogiske navn og så finner du ting på ulogiske steder. Kan være verdt å lete en ekstra gang. Endret 14. mars 2008 av TLZ Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 14. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2008 Kan noen anbefale noe Necro? Helst noe Ala Anaal Nathrakh. 1349 går også bra hvis det er necro da. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 14. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2008 Kan noen anbefale noe Necro?Helst noe Ala Anaal Nathrakh. 1349 går også bra hvis det er necro da. Hør The Shins. Det er faenmeg det mest necro jeg har hørt. Anbefales! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 14. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2008 (endret) Skal sjekke ud myspacen deres nu. Edit: Jeg tror jeg fant feil Link: http://profile.myspace.com/index.cfm?fusea...riendID=3225508 Endret 14. mars 2008 av Batnobbit Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 14. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2008 Kan noen anbefale noe Necro?Helst noe Ala Anaal Nathrakh. 1349 går også bra hvis det er necro da. Mistress faller kanskje i smak? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 14. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2008 Kan noen anbefale noe Necro?Helst noe Ala Anaal Nathrakh. 1349 går også bra hvis det er necro da. Mistress faller kanskje i smak? Har hørt om det, ganske kult. Takk for forslag Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 14. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2008 Skal sjekke ud myspacen deres nu. Edit: Jeg tror jeg fant feil Link: http://profile.myspace.com/index.cfm?fusea...riendID=3225508 Haha :!: Made my day Bare jeg som kødder med deg. The Shins er sålangt unna necro som du får det, hehe Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 14. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2008 Skal sjekke ud myspacen deres nu. Edit: Jeg tror jeg fant feil Link: http://profile.myspace.com/index.cfm?fusea...riendID=3225508 Haha :!: Made my day Bare jeg som kødder med deg. The Shins er sålangt unna necro som du får det, hehe Haha, du lurte meg søren godt der Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 14. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2008 Desecration of the Holy Kingdom Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 14. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2008 Desecration of the Holy Kingdom Likte det veldig godt. Hvilket album er det og anbefale? Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 14. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2008 Xasthur Throne of Katarsis Necro og deilig Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 14. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2008 "Upheaval of Satanic Might" er röff som fy, samme gjelder "Summoning of Infernal Legions" syvtommeren deres. Men egentlig kan du ikke bomme når det gjelder Black Witchery. Alt er fett. Sjekk også ut Blasphemy om BW falt i smak. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 14. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2008 Live from the Upperworld er også sjef. De bruker andre synthlyder på flere av låtene så de høres freshere ut live. Helt sykt at keyboardisten greier å henge med i det tempoet han spiller hele tiden. Keyboardisten til Adagio er nok endel hakk høyere opp en Symphony X, han har et mye mere dominernde lydbilde istedet for å bare være i bakgrunnen. Men Michael Pinella drar jo noen sjuke soloer han også. Bare det at han her spiller sånn nesten hele tida. Men de høres ganske like ut ved første lytt. Men som langvarig tilhenger av SymX hører jeg klare forskjeller på låtene etter noen runder. God musikk krever gjerne at man må sette seg litt inn i det Jeg er HELT enig med deg. A Band in Upperworld: Live er sinnsykt rått. Som veldig stor SX-fan selv, så hører jeg veldig lett forskjell på Adagio og Symphony X. Har hatt 3 plater av Adagio en stund nå, og i det siste har jeg virkelig begynt å høre på de .. angrer nesten på at jeg ikke gjorde det før Likte ikke vokalisten. Symphony X kan gjøre det samme som disse gutta gjør, bare 5 ganger så bra Når skal du slutte å late som du vet alt om all musikk, etter en 30-sekunders lang gjennomhøring? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 15. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2008 (endret) Om cdene ikke blir kjøpt, får ikke plateselskapet pengene sine og bandet får ikke fornyet platekontrakten. Så om en kjører /care på om band en liker får gitt ut CD-er slik at vi får nyte musikken deres er det selvfølgelig bare å laste ned. Er en skeptisk, last ned og hør. Liker en det, kjøp skiva. Liker en det ikke, slett musikken. Trengte Quorthon platekontrakt da han lagde sin musikk i garasjen på midten av åttitallet? Takket være internett får metallband en publisitet som ingen plateselskap kunne erstattet. Endret 15. mars 2008 av Abigor Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 15. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2008 (endret) Da er visstnok lineupen til Metal Rock Fest ferdig. En del gode band, ja. Lineup: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Twisted Sister Opeth My Dying Bride Freak Kitchen Trouble Hanoi Rocks The Wildhearts The Rods Evergrey White Lion Circus Maximus Paradox Richie Kotzen Alestorm Susperia Warrior Astral Doors Draconian Bullet Fate Seventh Wonder Tyr Adam Bomb Myrath Manifest Midnattsol Rammsund Crimes of Passion Benea Reach Gleder meg. Endret 15. mars 2008 av king_of_kong Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 15. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2008 Metal Rock Fest blir for meg årets store festival siden jeg skal jobbe på inferno og screamfest ikke har annonsert full lineup. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 15. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2008 Twisted Sister, My Dying Bride, Trouble, Alestorm og Draconian blir høydepunktene for min del. Gleder meg stort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå