loathsome Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 Må bare få gjenta det, Adagio er helt fantastisk. Dere som ikke har sjekket det ut enda, gjør det for faen!. Er blitt helt hekta jeg. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Må bare få gjenta det, Adagio er helt fantastisk. Dere som ikke har sjekket det ut enda, gjør det for faen!. Er blitt helt hekta jeg. Anbefal en skive fra de Endret 12. mars 2008 av thadon Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 Likte ikke vokalisten. Symphony X kan gjøre det samme som disse gutta gjør, bare 5 ganger så bra Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 Må bare få gjenta det, Adagio er helt fantastisk. Dere som ikke har sjekket det ut enda, gjør det for faen!. Er blitt helt hekta jeg. Anbefal en skive fra de Underworld!! Hele greia er rå, tvers igjennom. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Live from the Upperworld er også sjef. De bruker andre synthlyder på flere av låtene så de høres freshere ut live. Helt sykt at keyboardisten greier å henge med i det tempoet han spiller hele tiden. Keyboardisten til Adagio er nok endel hakk høyere opp en Symphony X, han har et mye mere dominernde lydbilde istedet for å bare være i bakgrunnen. Men Michael Pinella drar jo noen sjuke soloer han også. Bare det at han her spiller sånn nesten hele tida. Men de høres ganske like ut ved første lytt. Men som langvarig tilhenger av SymX hører jeg klare forskjeller på låtene etter noen runder. God musikk krever gjerne at man må sette seg litt inn i det Endret 12. mars 2008 av Bytex Lenke til kommentar
thadon Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 Hva er deres syn på piratkopiering? Selv laster jeg ned mye, men jeg kjøper det som er bra. Jeg har dessverre ikke kjøpt nok, men jeg håper det forandrer seg etterhvert Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 Kjøper all musikk Får slik et kick av å kjøpe cd'er. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 Liker best å ha en fysisk cd ja. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 Hvor er det best og kjøpe band gensre med hette?vill ha gensre som ikkje er slike tynne, men vanlig tjukkelse gensre. noen gode nettsider meg bra utvalg? Rockzone.se tror jeg siden het har masse bra utvalg Der jeg skaffa meg windir og emperor hettegensere hadde en del interessant der ja, men hvordan er kvaliteten på hette-gensrene. er dem like tynne som slike loong sleves? gensre uten hette som dem har. og blir det noe ekstra toll fra den siden? Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Noen ganger kan tech-death bli vel mye av det gode, sitter å hører på kanadiske Atheretic - Apocalyptic Nature Fury (2006). Medlemmene er fra band som Neuraxis, Augury, Quo Vadis og Negativa, var vel det som pirret min interesse. Blir helt matt, bra musikk å høre på før leggetid? Tja Endret 12. mars 2008 av Ba'al-Sebul Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 Hvor er det best og kjøpe band gensre med hette?vill ha gensre som ikkje er slike tynne, men vanlig tjukkelse gensre. noen gode nettsider meg bra utvalg? Rockzone.se tror jeg siden het har masse bra utvalg Der jeg skaffa meg windir og emperor hettegensere hadde en del interessant der ja, men hvordan er kvaliteten på hette-gensrene. er dem like tynne som slike loong sleves? gensre uten hette som dem har. og blir det noe ekstra toll fra den siden? tykkere en long sleeves Det andre husker jeg ikke, men skal stå på siden et sted. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 ok men er det god kvalitet på slike flag posters? altså på bildet. tenkte på og kjøpe denne her og henge på veggen: https://rockzone.jetshop.se/default.aspx Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 De mest intelligente ungdommene hører på heavy metal, viser ny undersøkelse. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 De mest intelligente ungdommene hører på heavy metal, viser ny undersøkelse. It's me! Les: "Ekstremt smart" Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 De mest intelligente ungdommene hører på heavy metal, viser ny undersøkelse. Diskusjon.no kan motbevise det. Dersom ungdommane her inne er representative, da. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 Den stakkarslige gruppen på 10-15 stk som poster her til daglig er neppe representativ for resten av verden. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 Det tviler jeg i grunn litt på. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Deltagerne i undersøkelsen sa at de setter pris på kompleksiteten... Mange har nok tungt for å svelge f.eks Blotted Science Edit: Unnskyld min elitistiske holdning. Endret 12. mars 2008 av Ba'al-Sebul Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 Å fy satan så fett Morbid Anal Fog var! Genial sjanger-tag på myspacen "annet/grindcore/country http://www.myspace.com/morbidanalfog Kan det bli grimmere enn dette? Mer true? Mer nekro? Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 Sei at det der er ein parodi! Vær så snill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå