svinepelz Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Finnes det noen band med noe skikkelig vond, syk vokal. Sånn som ? Hva med Stalaggh? Sample video: Ellers har Morbid Anal Fog noen rimelig vanhellige vokalprestasjoner på låtene sine, men du får nesten søke dem opp selv, jeg tør ikke å linke dem her. Endret 12. mars 2008 av svinepelz Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 Finnes det noen band med noe skikkelig vond, syk vokal. Sånn som ? Peste Noire med Dueil Angoisseus har en ganske "syk" vokal. Høres ut som det skriker i hjulene på en bil noen ganger... Uansett, ekstremt bra sang - bør sjekkes ut av alle black metal-interesserte. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Finnes det noen band med noe skikkelig vond, syk vokal. Sånn som ? Peste Noire med Dueil Angoisseus har en ganske "syk" vokal. Høres ut som det skriker i hjulene på en bil noen ganger... Uansett, ekstremt bra sang - bør sjekkes ut av alle black metal-interesserte. En av mine favorittsanger. Peste Noire er flott.' edit: Ikke værst det der svinepelz Å fy satan så fett Morbid Anal Fog var! Genial sjanger-tag på myspacen "annet/grindcore/country http://www.myspace.com/morbidanalfog Endret 12. mars 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 Wacken (31.07-02.08): Cynic Storås (31.07-02.08): Meshuggah Jaaaada Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 Du får kaste en mynt. Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 Wacken (31.07-02.08): CynicStorås (31.07-02.08): Meshuggah Jaaaada Wacken har masse andre deilige band som eier Meshuggah og Meshuggah kommer til HITS Lenke til kommentar
ersa Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Eller ta Meshuggah på Hole In The Sky. edit: T-ooT slo meg. Endret 12. mars 2008 av ersa Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Velger Cynic, Meshuggah får en som sagt anledning til å se senere. Ble bare litt oppgitt over at en av mine favoritter skal spille i nabolaget (bor i Trondheim), på samme tidspunktet som Wacken. H.I.T.S 27-30 august ekke så dumt Endret 12. mars 2008 av Ba'al-Sebul Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 Finnes det noen band med noe skikkelig vond, syk vokal. Sånn som ? Gorguts. Sjuk musikk og vokal. Eindel av vokalen på Obscura og From Wisdom to Hate som er heilt vill. Det eine skriket på The Carnal State (frå Obscura) er noko av det beste eg har høyrd. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 HITS blir skandale fra ende til annen. I alle fall for min del. Gidlarsen, jeg kommer til å gå amok. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Hmm.. jeg pleier som regel å sitte med dress i baren og nippe min Martini. Av og til tar jeg heeelt av med en lett polymetrisk headbanging, helst i utakt med alle andre Endret 12. mars 2008 av Ba'al-Sebul Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Hmm.. jeg pleier som regel å sitte med dress i baren og nippe min Martini. Av og til tar jeg heeelt av men en lett polymetrisk headbanging, helst i utakt med alle andre Bare å se langt etter noen martini på Verftet. Det beste du får er pisslunka, sur pils. Har du VIP-pass er øla like sur, men en smule kaldere og billigere. Men Garage har i det minste Guinness. Endret 12. mars 2008 av Glint Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 N A M ! til hvor mye? 70? 80? 90? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 Hvor er det best og kjøpe band gensre med hette? vill ha gensre som ikkje er slike tynne, men vanlig tjukkelse gensre. noen gode nettsider meg bra utvalg? Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 Tror ikke noen vil komme til å skremme i form av hvordan musikken deres nødvendigvis høres ut, men kanskje gjennom budskapet i tekstene. Tenk deg et nazi band som gjør det virkelig stort. Det ville skape rabalder. Sjansen for at det vill forekomme er relativt liten tror jeg. Men klart, det finnes nok Nazi band som er store i det miljøet. Men som sagt, kommersielt har jeg liten tro på. Eller holdninger og handlinger. Sikkert en god del folk som ble overrasket over hva Vikernes og co dreiv med på 90-tallet. Idag vill det nok ikke være så mye "sjokk-faktor" i det. Hvertfall ikke sammenlignet med hvordan det var på 90tallet. Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 Hvor er det best og kjøpe band gensre med hette?vill ha gensre som ikkje er slike tynne, men vanlig tjukkelse gensre. noen gode nettsider meg bra utvalg? Rockzone.se tror jeg siden het har masse bra utvalg Der jeg skaffa meg windir og emperor hettegensere Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 Hvor er det best og kjøpe band gensre med hette?vill ha gensre som ikkje er slike tynne, men vanlig tjukkelse gensre. noen gode nettsider meg bra utvalg? Rockzone.se tror jeg siden het har masse bra utvalg Der jeg skaffa meg windir og emperor hettegensere Jeg har skikkelig lyst på noe metall-hettegensere. Skal se om jeg får kjøpt en Maiden når jeg skal dit i sommer Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 Hvor er det best og kjøpe band gensre med hette?vill ha gensre som ikkje er slike tynne, men vanlig tjukkelse gensre. noen gode nettsider meg bra utvalg? eBay. Razamataz har eit brukbart utval og gode prisar, men høg porto. Sist skreiv dei ikkje ein gong falsk verdi på pakka. Da blir det 24 prosent ekstra utgifter. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 plastichead.com har meget godt utvalg, men du slipper dessverre ikke unna 25% moms. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) www.relapse.com Har ikke handlet her enda, men det var en del billige hettegensere. Mener det akkurat kom under 200 kroner med frakt for en hettegenser sist jeg sjekka, noe som er meget nice. Endret 12. mars 2008 av Arrosiach Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå