Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Finnes det noen band med noe skikkelig vond, syk vokal. Sånn som
?

Hva med Stalaggh?

Sample video:

Ellers har Morbid Anal Fog noen rimelig vanhellige vokalprestasjoner på låtene sine, men du får nesten søke dem opp selv, jeg tør ikke å linke dem her.

Endret av svinepelz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
?

Peste Noire med Dueil Angoisseus har en ganske "syk" vokal. Høres ut som det skriker i hjulene på en bil noen ganger... Uansett, ekstremt bra sang - bør sjekkes ut av alle black metal-interesserte.

En av mine favorittsanger. Peste Noire er flott.'

edit: Ikke værst det der svinepelz :)

Å fy satan så fett Morbid Anal Fog var! Genial sjanger-tag på myspacen "annet/grindcore/country

http://www.myspace.com/morbidanalfog

Endret av Vintermåne
Lenke til kommentar
?

Gorguts. Sjuk musikk og vokal. Eindel av vokalen på Obscura og From Wisdom to Hate som er heilt vill. Det eine skriket på The Carnal State (frå Obscura) er noko av det beste eg har høyrd.

Lenke til kommentar
Hmm.. jeg pleier som regel å sitte med dress i baren og nippe min Martini. Av og til tar jeg heeelt av men en lett polymetrisk headbanging, helst i utakt med alle andre :)

Bare å se langt etter noen martini på Verftet. Det beste du får er pisslunka, sur pils. Har du VIP-pass er øla like sur, men en smule kaldere og billigere.

Men Garage har i det minste Guinness. :dribble:

Endret av Glint
Lenke til kommentar
Tror ikke noen vil komme til å skremme i form av hvordan musikken deres nødvendigvis høres ut, men kanskje gjennom budskapet i tekstene. Tenk deg et nazi band som gjør det virkelig stort. Det ville skape rabalder.

Sjansen for at det vill forekomme er relativt liten tror jeg. Men klart, det finnes nok Nazi band som er store i det miljøet. Men som sagt, kommersielt har jeg liten tro på.

Eller holdninger og handlinger. Sikkert en god del folk som ble overrasket over hva Vikernes og co dreiv med på 90-tallet.

Idag vill det nok ikke være så mye "sjokk-faktor" i det. Hvertfall ikke sammenlignet med hvordan det var på 90tallet.

Lenke til kommentar
Hvor er det best og kjøpe band gensre med hette?

vill ha gensre som ikkje er slike tynne, men vanlig tjukkelse gensre.

noen gode nettsider meg bra utvalg?

Rockzone.se tror jeg siden het har masse bra utvalg :) Der jeg skaffa meg windir og emperor hettegensere :)

Lenke til kommentar

Rockzone.se tror jeg siden het har masse bra utvalg :) Der jeg skaffa meg windir og emperor hettegensere :)

Jeg har skikkelig lyst på noe metall-hettegensere. Skal se om jeg får kjøpt en Maiden når jeg skal dit i sommer :)

Lenke til kommentar

eBay.

Razamataz har eit brukbart utval og gode prisar, men høg porto. Sist skreiv dei ikkje ein gong falsk verdi på pakka. Da blir det 24 prosent ekstra utgifter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...