Petrvs Romanvs Skrevet 11. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) Kom over en morsom side just nettopp -> Metal Map of Europa, Estland med experimental som filter ga f.eks. Echosilence (de har jeg faktisk hørt kom jeg på) :!: Edit: Skulle se hva de drev med nå, men siden tar bare IE Endret 11. mars 2008 av Ba'al-Sebul Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 11. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2008 Finnes det noen band med noe skikkelig vond, syk vokal. Sånn som ? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2008 Hørte et band med en vokal som kun kan sammenlignes med et insekt for en stund siden, noen som har peiling på hva det kan ha vært? Et australsk band tror jeg. Grindcoreish. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 11. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2008 Finnes det noen band med noe skikkelig vond, syk vokal. Sånn som ? In the woods... har noe litt syk vokal, ellers er det en del i suicidal bm avdelingen. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 11. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2008 Var jammen futt i soloplata til Warrel Dane. Bra saker. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Finnes det noen band med noe skikkelig vond, syk vokal. Sånn som ? Det blir ikke stort sykere enn dette: Se filmen hos Youtube Videoen hjelper jo litt hva angår stemning. Se filmen hos Youtube En til. Edit: Send meg en PM hvis du er interessert i mer materiale fra samme fyren. Endret 12. mars 2008 av frostbitten Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 Noen som har hørt Adagio her? Et fantastisk, progressivt/neoklassiskt band! Anbefales virkelig. Underworld er helt enormt bra. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 Jalla musikk, jalla cover. Ser ut som noe en 12-åring har snekra sammen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 Jeg er ikke enig med Seian, men sånn er det bare. Jeg digger Adagio sin musikk. Ser ikke på coveret når jeg hører på uansett, så det kan være så dårlig det bare vil. Gutta er ekstremt dyktige til å traktere instrumentene sine OG faktisk komme opp med gode låtstrukturer også. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 Er ingenting som slår et gjennomført album, både utseende- og musikkmessig sett. Begge er to stykker kunst i seg selv. Jaja, musikken kan være som så, men jeg tror ikke flinkismusikk appellerer noe særlig til meg. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 Finnes det noen band med noe skikkelig vond, syk vokal. Sånn som ? Det blir ikke stort sykere enn dette: Videoen hjelper jo litt hva angår stemning. En til. Edit: Send meg en PM hvis du er interessert i mer materiale fra samme fyren. Jeg har ett album av Silencer, men det er fortsatt ikke sykt nok. Jeg må ha noe som gjør at jeg ikke tør høre på det i lyset en gang. Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 Micheal jackson - Thriller Et album jeg ikke tør spille av i lyset en gang Uansett noen som har noe metal med kvinnelige kor / vokalister Nei ikke nevn noen av disse Therion , Otep , Arch enemy, The gathering , Epica , Within temptation , Tors hammer , Ayreon , Kamelot Leter helst etter clean vokal Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Ehm, Tristania. Kvinnevokalen (adjø, Vibeke) er clean. Endret 12. mars 2008 av Lycantrophe Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 Vintermåne: Har du kjennskap til Dark Tribe? Ligger to sampler på hjemmesiden deres. Har albumet In Jeraspunta i liggende, og det blir nesten for mye for en sammenhengende gjennomlytning. Tror ikke det blir mer intenst enn dette. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 Micheal jackson - Thriller Et album jeg ikke tør spille av i lyset en gang Uansett noen som har noe metal med kvinnelige kor / vokalister Nei ikke nevn noen av disse Therion , Otep , Arch enemy, The gathering , Epica , Within temptation , Tors hammer , Ayreon , Kamelot Leter helst etter clean vokal Sjekk ut en del goth-band. Tristania, Draconian, The Sins of Thy Beloved, Theatre of Tragedy. ------ In Jeraspunta var intesnt, men altfor kjedelig. Gi meg heller noe downtempo, suicidale greier. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 Tror ikke sånn superskummel musikk fins lengre, vi har hørt det mest ekstreme om og om igjen. På 70-tallet satt fjortisene med gåsehud og var drittredd Black Sabbath liksom, nå er jo det bare tamt for oss. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 Ja, det finnes jo knapt ikke noe som ikke allerede finnes innen musikk. Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 Alltid litt morsomt når de store "skumle" metal aritstene prater om hvordan, feks, Black Sabbath sin musikk var skummel når de var unge. Men klart, på den tiden så var det jo helt nytt og noe man aldri hadde hørt maken til, det var jo så mørkt og dystert. Pluss at Black Sabbath jo brukte den såkallte "tritone"... Blir veldig spennende og se om det noen gang kommer ett band som klarer og skremme slik Black Sabbath og Metal sjangeren generelt gjorde. Men tviler også på at det noen gang vill bli slik igjen. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 Tror ikke noen vil komme til å skremme i form av hvordan musikken deres nødvendigvis høres ut, men kanskje gjennom budskapet i tekstene. Tenk deg et nazi band som gjør det virkelig stort. Det ville skape rabalder. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 Tror ikke noen vil komme til å skremme i form av hvordan musikken deres nødvendigvis høres ut, men kanskje gjennom budskapet i tekstene. Tenk deg et nazi band som gjør det virkelig stort. Det ville skape rabalder. Eller holdninger og handlinger. Sikkert en god del folk som ble overrasket over hva Vikernes og co dreiv med på 90-tallet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå