MrHaze Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Kneipp er godt. Ikkje i form av pissekjip riffing. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Ikke den musikken jeg hører mest på fordi vokalen blir litt: for meg, men riffinga var jævlig tøff og de har faen meg trøkk på trommene. Hva synes folket om Turisas forresten? Jeg elsker dem for tiden. Hører på dem hver dag. The Varangian Way og Battle Metal Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Hva synes folket om Turisas forresten? Jeg elsker dem for tiden. Hører på dem hver dag. The Varangian Way og Battle MetalTurisas er digg Noen som har hørt noe av Eluveitie(Keltisk folkemetall)? Snublet over dem på last.fm for ikke så lenge siden: MySpace - Your Gaulish War Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) Noen som har hørt noe av Eluveitie(Keltisk folkemetall)? Snublet over dem på last.fm for ikke så lenge siden: MySpace- Your Gaulish War Yes da. Jeg har Spirit-albumet fra 2006. Utrolig fett band. Elsker bruken av sekkepipen! Endret 16. oktober 2007 av Petoah Lenke til kommentar
thadon Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Noen som har hørt noe av Eluveitie(Keltisk folkemetall)? Snublet over dem på last.fm for ikke så lenge siden: MySpace- Your Gaulish War Det likte jeg ganske godt Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Synes ikke det var så veldig bra. helt greit, men ikke noe mer. Foretrekker Turisas. Lenke til kommentar
ersa Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 SunnO))) konserten fra Domkirken i Bergen i mars kommer på plate i januar. Navnet på denne platen vil bli Domkirken. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 SunnO))) konserten fra Domkirken i Bergen i mars kommer på plate i januar. Navnet på denne platen vil bli Domkirken. Fettz! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Fikk Eschaton i dag. Knallbra! Vi ble født mellom dritt og piss Lenke til kommentar
Caress_the_Pale Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 SunnO))) konserten fra Domkirken i Bergen i mars kommer på plate i januar. Navnet på denne platen vil bli Domkirken. Fettz! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Knall nyhet, det der var tidenes konsert. Får fortsatt frysninger av å tenke på den. Håper de greier å få med den fantastiske akustikken med på plata. Blir en fin oppvarming til nytt studioalbum, som skal komme i løpet av våren. Lenke til kommentar
ersa Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Etter nærmere lesning i BT sin papirutgave står det at SunnO))) - Domkirken dessverre må kuttes 10 min siden cdmediet bare klarer 80 min. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Akkurat det spiller nok ingen merkverdig rolle for det endelige resultatet. Tipper mye av det er stillheten mellom preludiumet og resten av konserten. http://www.bt.no/bergenpuls/musikk/article426063.ece Endret 17. oktober 2007 av Glint Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Sitter å hører på Machinemade God. Konge musikk. Hva med Susperia? og Maroon? Anyone? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Det går an å sjekke ut musikk uten å kjøpe den. F.eks. prøvelytte i en platebutikk (forutsatt at de faktisk har platene, da, det er vel en del av problemet?) Jeg har overlegen erfaring med dc++, prate med folk og få tips, og så laste ned. Mye kjekkere enn dra til butikken og stå der og lytte. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Mm, det går også an å sjekke ut streaming på f.eks. Amazon, Youtube, MySpace og mye mer. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 HER Få tips, diskuter, last ned og nyt mengder av thrash-, death og black metal. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Faen ventinga på Dunderbeist skiva kommer til å bli lang! er allerede utolmodig. Noen som vet noe om Trinacria releasen? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 (endret) Hørte noe av Excrementory Grindfuckers . For en festlig musikk Anbefaling anyone? Var det ikke Glint som posta noe om dem i Backstage for en god stund siden? edit: Sjekka litt rundt etter reviews, men det meste står på tysk og det språket skjønner jeg ingenting av. Fant på to av platene, men begge hadde fått 7/10 i karakter. Endret 17. oktober 2007 av Metalheart Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 Rett over innlegget ditt står det mange forslag til hvordan å sjekke ut musikk uten å spamme ned denne tråden. Bruk tipsene. Sjekk ut myspace, metal-archives, hør musikken i bytikken (det som er å finne i butikkene), les på screammagazine sine forum osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå