Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har en spansk elev boende hos meg og som et tegn på takknemmelighet hadde han med seg noen spanske heavy metal plater Jeg syntes det var dødskult ! Her er noen sanger:

Endret av Addan
Lenke til kommentar

TS er helt grei, streit powermetal, men vokalen kan bli litt slitsom siden språket er så uvanlig i metal. Leste om de i Scream engang, derfor husker jeg det. Og hørte på plata etterpå. Det er ikke sånn beinhardt. Jeg har spredd mine metalvinger overalt i snart 20 år så da har man fått med seg mye rart opp gjennom årene :)

Tierra Santa-La Cancione del Pirata

TS-Pegaso

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Lyst på langt hår eller?

Aner ikke hvilke setting du fant ut at det spørsmålet ville være relevant, men tror du ikke jeg hadde spart til langt hår om jeg ønsket meg det?

Alle bare har det kult til musikken.

Alle har det ikke kult om det er tugger med hår i pilsen til 20% av folka som er på konserten.

Hvorfor ikke bare gi faen i å stå der og slenge på håret som idioter? Altså, headbanging er en ting, ingen problemer med det, men å ta helt av å svinge rabiat på hodet i noe som kun ser ut som patetiske forsøk på å kvitte seg med flott eller midd, slik at insektdritet havner på alle andre isteden. Det er irriterende.

På Ahab for noen måneder siden var en en spinkel liten dust som drev med noe sånt. På Ahab. Alle i lokalet sto og nikket i takt med musikken, mens han sto og kastet på håret som en idiot. Selvfølgelig rett foran meg.

Lenke til kommentar

Du kan få med deg konserten lengre bak og. (Det er til og med ofte bedre lyd der.)

...å ta helt av å svinge rabiat på hodet...
...er nøyaktig hva en skal gjøre på en metallkonsert! Endret av TLZ
Lenke til kommentar
Alle har det ikke kult om det er tugger med hår i pilsen til 20% av folka som er på konserten.

Hvorfor ikke bare gi faen i å stå der og slenge på håret som idioter? Altså, headbanging er en ting, ingen problemer med det, men å ta helt av å svinge rabiat på hodet i noe som kun ser ut som patetiske forsøk på å kvitte seg med flott eller midd, slik at insektdritet havner på alle andre isteden. Det er irriterende.

Er det ikke heller du da som er bekymret for parasitter som kan smitte deg? :shrug:
På Ahab for noen måneder siden var en en spinkel liten dust som drev med noe sånt. På Ahab. Alle i lokalet sto og nikket i takt med musikken, mens han sto og kastet på håret som en idiot. Selvfølgelig rett foran meg.

Så en må oppføre seg som alle andre på en konsert og ikke nyte musikken på en måte som en selv liker? :roll:

Lenke til kommentar

Så en må oppføre seg som alle andre på en konsert og ikke nyte musikken på en måte som en selv liker? :roll:

Jo, men en må også ta hensyn til at andre vil nyte musikken og.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...