TLZ Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Om jeg skal stå helt helt framme, i midten eller bak kommer veldig ann på humør, publikum og hvordan lyden er rundtom. (Og på musikken.) I thrash metal-konserter foretrekker jeg midten å være med på moshen, på mer prog-aktig så er det fett og bare stå bak å digge musikken. Noen få ganger har man også lyst til være nær bandet, gjerne hvis man er blodfan. ..headbanging derimot er jeg noe mer usikker på. Jeg avskyr at langhåra idioter skal kaste rundt på håret så jeg får dritten i fjeste, kjeften og pilsen. Fyfaen så blodig irriterende. Som regel langt fremme folk headbanger. Liker du det ikke: gå bak. Mange forsjellige stil arter kan blandesrap hip hop og metal kan ikke Rage Against The MachineClawfinger og ikke minst: Anthrax & Public Enemy - Bring The Noise Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Headbangers hører selvsagt hjemme på enhver metalkonsert. De som er for ømfintlige og sarte for sånt kan stille seg bak i baren med melken sin. Endret 9. mars 2008 av Glint Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Som regel langt fremme folk headbanger. Liker du det ikke: gå bak. Headbanging er vel og fint, så lenge jeg ikke får møkkete hår i pilsen min. Kan ikke folk heller gjøre en av to: 1. Ta hensyn. 2. Klippe det jævla håret. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Rage Against The Machine er eid da. Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Som regel langt fremme folk headbanger. Liker du det ikke: gå bak. Headbanging er vel og fint, så lenge jeg ikke får møkkete hår i pilsen min. Kan ikke folk heller gjøre en av to: 1. Ta hensyn. 2. Klippe det jævla håret. Jeg headbanger når jeg er på konsert. Men jeg er fortsatt helt enig i at det går ann og ta hensyn, for det er sykt irriterende og få hår i øya og kjeften og øra og pilsen. Selv har jeg barbert vekk det meste av hår (ufrivillig) så jeg påfører ikke andre slik plager og jeg hadde selvsagt tatt hensyn om jeg hadde hatt langt hår... Du kan gjerne si "liker du det ikke, så se til helvette og gå bak", men selv om du vill være tøff og slikt. Det er lov og vise hensyn til andre mennesker... Jeg vill annse meg selv som meget tolerant når det gjelder andre mennesker. Men lite er mer irriterende enn og få piskende hår fra andre mennesker i trynet eller i drikken. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Lurer fælt på om jeg skal spare til skikkelig langt, eller klippe meg short til Maiden i sommer. Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Som nevnt ovenfor hører headbanging til på metalkonserter, hvis du får hår i ansiktet eller noe er det bare å trekke ifra vedkommne, værre er det ikke. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Lurer fælt på om jeg skal spare til skikkelig langt, eller klippe meg short til Maiden i sommer. Skikkelig langt hår til sommeren? Kanskje litt knapp tid.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Som nevnt ovenfor hører headbanging til på metalkonserter, hvis du får hår i ansiktet eller noe er det bare å trekke ifra vedkommne, værre er det ikke. Så det skal ikke være mulig å få med seg konserten samtidig som en kan kose seg altså? Det er enten eller? Blir for dumt. Hvorfor kan ikke folk headbange uten å la håret fly til alle kanter? Det funker fint det også, samtidig som de ikke plager noen. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Lurer fælt på om jeg skal spare til skikkelig langt, eller klippe meg short til Maiden i sommer. Skikkelig langt hår til sommeren? Kanskje litt knapp tid.. Ikke sånn jeg ser ut nå. Håret mitt vokser helt sjukt, er noen få måneder siden jeg klipte meg helt kort, og nå kan man snart kalle det langt. Irriterende å måtte bruke så mye pæng på slikt hår. Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Sutrete småjenter. Skal du på metalkonsert må du da tåle å få litt hår i fjeset. Herregud. Lenke til kommentar
aemil Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Litt hår får man tåle ja. Det er når du får dreadlocks i kjeften at det begynner å bli slitsomt. Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Som nevnt ovenfor hører headbanging til på metalkonserter, hvis du får hår i ansiktet eller noe er det bare å trekke ifra vedkommne, værre er det ikke. Så det skal ikke være mulig å få med seg konserten samtidig som en kan kose seg altså? Det er enten eller? Blir for dumt. Hvorfor kan ikke folk headbange uten å la håret fly til alle kanter? Det funker fint det også, samtidig som de ikke plager noen. Såklart skal man kose seg på konsert, men for de med langt hår så er det veldig vanskeligt og ikke la håret fly til alle kanter når man headbanger. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Som nevnt ovenfor hører headbanging til på metalkonserter, hvis du får hår i ansiktet eller noe er det bare å trekke ifra vedkommne, værre er det ikke. Så det skal ikke være mulig å få med seg konserten samtidig som en kan kose seg altså? Det er enten eller? Blir for dumt. Hvorfor kan ikke folk headbange uten å la håret fly til alle kanter? Det funker fint det også, samtidig som de ikke plager noen. Ingen som sier at du ikke skal være på konserten, bare at hvis det plager deg at hår piskes rundt på metallkonsert så kan du komme deg bak(der det er roligere). Framme og litt bakover er det liv! Det skal det være. Hvis du vil stå med øl i hånda så er nok piskende hår en av dine siste problemer, folk står jo ikke akkurat i ro helt fremme. Sjangsen for at noen snubler borti deg og velter ølen din er likestor som at du får hår i den. Så hvis du ikke vil at noen skal snuble borti deg, få håret til andre i trynet elller lignende så står du bak, der det er rolig. Forøvrig så er det siste jeg gjør på en konsert å tenke nøye over hvor håret mitt flagrer, det er jo litt av poenget med slikt.. men gir faen i om håret flagrer, faen i om en fyker inn i nabomannen, og sidemannen bryr seg heller ikke. Alle bare har det kult til musikken. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Det er helt greit for meg, det. Bare det ikke står sånne buddies som hele tiden klemmer på hverandre og sier "FY FAEN SÅ BRA JEG ELSKER DEG!!!" som det gjorde på en konsert jeg var. Death metal, faktisk. Det var litt weird. Hele tida skulle de ha sånne group hugs for å vise hvor fett de hadde det, liksom. Endret 9. mars 2008 av Bytex Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Det er helt greit for meg, det. Bare det ikke står sånne buddies som hele tiden klemmer på hverandre og sier "FY FAEN SÅ BRA JEG ELSKER DEG!!!" som det gjorde på en konsert jeg var. Death metal, faktisk. Det var litt weird. Hele tida skulle de ha sånne group hugs for å vise hvor fett de hadde det, liksom. Hahahhaha, ser for meg det på Entombed konserten som nylig var. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 På utkikk etter metall med clean vokal, ikke power eller prog, men mer ala Audrey Horne f.eks, på grensen mot rock. Noen? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Som regel langt fremme folk headbanger. Liker du det ikke: gå bak. Headbanging er vel og fint, så lenge jeg ikke får møkkete hår i pilsen min. Kan ikke folk heller gjøre en av to: 1. Ta hensyn. 2. Klippe det jævla håret. Lyst på langt hår eller? Og de fleste med langt hår har reint hår Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) På utkikk etter metall med clean vokal, ikke power eller prog, men mer ala Audrey Horne f.eks, på grensen mot rock. Noen? Stonegard kan vell kanskje falle i smak. Endret 9. mars 2008 av Runarbs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå