Big Tone Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Sikkert utrolig dumt spørsmål, men men. Er det en spesiel metode og headbange på så man slipper å være stiv i nakken i en uke etterpå? Lenke til kommentar
Seian Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Niks. Vet ikke hva det er, men hos meg så gikk det der vekk etterhvert som jeg svingte med hodet. Nå er det jævlig lenge siden jeg har hatt stiv nakke pga. hoderulling, så du må nok gjøre som oss alle andre, legge deg i hardtrening. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Bruk ryggen også og ikke bare nakken din, så skal du se at det hjelper. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Jeg har hørt lite KoK. Er det tradisjonell black metal? Vil ikke kalle det rein black metal, tenk mer ekstremmetall. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Jeg har hørt lite KoK. Er det tradisjonell black metal? Vil ikke kalle det rein black metal, tenk mer ekstremmetall. De gamle skivene er jo ganske tradisjonelle da. Armada er et ganske spesielt album men veldig bra. Utrolig bra gitar spilling. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Jeg digger Icos! http://profile.myspace.com/index.cfm?fusea...iendID=73876577 Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Det er kult å headbange til Linkin Park Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Jeg digger Icos! Gjør jeg også. Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Det er kult å headbange til Linkin Park Skjending! Linkin Park skal spys til, ikke headbanges til.. Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Mange forsjellige stil arter kan blandes rap hip hop og metal kan ikke Og T-ooT du er ikke alene om din mening Har noen noe lignende til Borknagar og arcturus ? Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Liker du Arcturus kan jeg anbefale Vintersorg - The Focusing Blur. Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Det er kult å headbange til Linkin Park Går det ann og headbange til linkin park??? viste ikke det jeg. Aldri sett på det som metal. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Jeg slutta med sånt på konserter. Jeg er mere av hoppe og sprette-typen. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Headbanging er faen overrated. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Stå helt forran er også oveerated, får ikke med deg så mye, og lyden er som oftest piss. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Ja, jeg står ikke helt fremst. Man hører ikke en drit siden lyden blir blandet med scenemonitorer, man får ikke med seg overhøytalerne som vender ut mot publikum, og 95% av tiden står man nesten og slåss for å holde seg på beina eller dytte andre vekk og ikke bli kvalt. Jeg liker meg noen rader bak de fremste, der det fortsatt er masse liv men ikke så sinnssykt trangt. Men å stå langt bak der folk bare henger rett opp og ned uten å synge eller klappe liker jeg ikke. Endret 9. mars 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Liker meg der det er god lyd, god sikt og lett vei til nærmeste bar. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Drikker faktisk aldri mere enn en pils når jeg er på konserter. For jeg klarer ikke å holde på pilsen, og må pisse hele tiden. Da er det litt bortkasta å betale masse penger for å springe på dass 5 ganger i timen og ikke få tilbake plassen sin igjen. Jeg har vært så snydens dritings at jeg ikke klarte å stå på konsert (Entombed på en liten klubb) og det anbefales heller ikke. Foretrekker å være edru og heie med så mye jeg kan istedet for å bare henge rundt i ørska og dunke borti folk. Det blir også et problem å holde på pilsglasset når du står midt i en folkemengde, og ender oftest med at noen får ølla i bakhodet og blir forbanna. Endret 9. mars 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Pils hører med på konsert synes nå jeg, headbanging derimot er jeg noe mer usikker på. Jeg avskyr at langhåra idioter skal kaste rundt på håret så jeg får dritten i fjeste, kjeften og pilsen. Fyfaen så blodig irriterende. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 sitter og hører på Hellhammer - Demon Entrails, og har kommet til konklusjonen at jeg må høre mer på dette. Jævlig rått og skittent band! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå