Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Niks. Vet ikke hva det er, men hos meg så gikk det der vekk etterhvert som jeg svingte med hodet. Nå er det jævlig lenge siden jeg har hatt stiv nakke pga. hoderulling, så du må nok gjøre som oss alle andre, legge deg i hardtrening.

Lenke til kommentar

Ja, jeg står ikke helt fremst. Man hører ikke en drit siden lyden blir blandet med scenemonitorer, man får ikke med seg overhøytalerne som vender ut mot publikum, og 95% av tiden står man nesten og slåss for å holde seg på beina eller dytte andre vekk og ikke bli kvalt.

Jeg liker meg noen rader bak de fremste, der det fortsatt er masse liv men ikke så sinnssykt trangt. Men å stå langt bak der folk bare henger rett opp og ned uten å synge eller klappe liker jeg ikke.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Drikker faktisk aldri mere enn en pils når jeg er på konserter. For jeg klarer ikke å holde på pilsen, og må pisse hele tiden. Da er det litt bortkasta å betale masse penger for å springe på dass 5 ganger i timen og ikke få tilbake plassen sin igjen. Jeg har vært så snydens dritings at jeg ikke klarte å stå på konsert (Entombed på en liten klubb) og det anbefales heller ikke. Foretrekker å være edru og heie med så mye jeg kan istedet for å bare henge rundt i ørska og dunke borti folk. Det blir også et problem å holde på pilsglasset når du står midt i en folkemengde, og ender oftest med at noen får ølla i bakhodet og blir forbanna.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...