Deadringer Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 De har jo avtalt med Åkerfeldt at han skal gjøre et da Mhm, vet ikke helt til hvilke skive de spurte Sandström, men han ville ikke. Så da gikk de vel for den nest beste da. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Jeg liker ihvertfall gitarspillinga der. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Syns Bloodbath er drit kjedelig og generisk som eff. Men skjønner jo at Åkerfeldt-fanboysa må sluke alt den fyren gjør rått og ukritisk. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Syns Bloodbath er drit kjedelig og generisk som eff. Men skjønner jo at Åkerfeldt-fanboysa må sluke alt den fyren gjør rått og ukritisk. Digget Bloodbath lenge før jeg forstod at det var Åkerfeldt og Co. som stod bak alt. Lenke til kommentar
Bagge Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Jeg har akkurat begynt å høre på Sodom, utrolig fete greier! Noen andre som liker og har noen synspunkter på disse tyske oldingene? Sodom er fett. Persecution Mania og Agent Orange er best, men de har mange gode skiver på samvittigheten. Også de nye skivene er habile. Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Noen som skal på Earth? Earth-konserten i Oslo har jo vore. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Yes, da er det bekreftet at en ny Keep of Kalessin plate kommer Hva syntes folket egentlig om Keep of Kalessin? Hvordan ble det me Gorgoroth? Var det slik at King og Gaahl fikk beholde det? Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Yes, da er det bekreftet at en ny Keep of Kalessin plate kommer Hva syntes folket egentlig om Keep of Kalessin? Har da vært kjent ganske lenge, skal hete Kolossus. Kan sikkert bli bra det der. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Yes, da er det bekreftet at en ny Keep of Kalessin plate kommer Hva syntes folket egentlig om Keep of Kalessin? Har da vært kjent ganske lenge, skal hete Kolossus. Kan sikkert bli bra det der. Ja men jeg fant det ikke ut før i går Men ja det blir veldig bra. Sitter enda og digger Armada Veeeeeldig undervudert band. Anbefaler alle og ta en titt på Armada. Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Keep of Kalessin er geniale! Skal se de live på club maiden uka etter Inferno, anbefaler alle som er 18 eller eldre og er i oslo området den uka å komme på showet, kr 100 for inngang. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) KoK's nye blir bra greier har veldig stor tro på denne. Det lille jeg har hørt i fra studiorapportene( , , , ) høres lovende ut. Veeeeeldig undervudert band.Hva snakker du om? Når KoK slapp Armada så ble de omtrent hyllet av alt som finnes av metall-presse?De aller fleste jeg kjenner som har hørt Armada synes også den er knall. 80% sikker på at Opeth kommer til Hove, og da blir det ihvertfall verdt penga. Primordial, Bad Religion, Behemoth, Audrey Horne, Cavalera Conspiracy og Killswitch Engage blir også knall. Pluss at jeg får med meg Enslaved og Danko Jones på Skral. Jeg går en bra sommer i møte! Interessant at Toffen satser på metal igjen, fordi de siste åra på quarten har det knapt vært noe som helst. Var jo et gammelt intervju hvor de sa at Black Metal var en naturlig del av quarten. Ikke nå lenger. I '06 så såg nå jeg blant annet Satyricon, Enslaved, Opeth, Extol, Tool, Green Carnation, Torch.. Det var siste året toffen styrte Quarten. (Neste år hadde Quarten strengt tatt mindre metall...) Påfølgende år så fikk han She Said Destroy, Slayer, Chimaira, Lamb of God, Neurosis, Mastodon til Hove. Så... han satser ikke metal "igjen", han har alltid gjort det og forsetter med det. Endret 9. mars 2008 av TLZ Lenke til kommentar
Olum Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Hvordan ble det me Gorgoroth? Var det slik at King og Gaahl fikk beholde det? Jepp. Jeg synes det var litt rart igrunn, siden Infernus var det eneste originalmedlemmet. King og Gaahl skal fortsette å lage musikk under navnet Gorgoroth, nå også med Hellhammer. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Jeg tror det nå bare er et tidsspørsmål før Hellhammer har spilt i samtlige ekstrem-metall band i Norge. Endret 9. mars 2008 av TLZ Lenke til kommentar
Olum Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Det er ikke uten grunn heller. Han er en veldig god trommis, men litt for PR-kåt. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Jeg syntes at det er ganske få som har hørt om KoK*knis* Ang. Gorgoroth Har ikke Frost vært med Gorgoroth også? på den nyeste skiva, Ad Majorem Gloriam Sathanas, eller hva den heter. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Jeg har hørt om Keep of Kalessin, men ikke noe mye på det. Frost spilte trommer på Ad Majorem Sathanas Gloriam og Antichrist. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Har ikke enda hørt Antichrist, det er vel den skiva med et opp ned kors på? Hellhammer er rask han men som han sier selv så er han jo bare der får musikken da. Derfor liker jeg han ganske godt. Han trommisen i KoK er jo en jævel på trommer da. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Jeg syntes at det er ganske få som har hørt om KoK*knis* Undervurdert =! ukjent. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 9. mars 2008 Del Skrevet 9. mars 2008 Jeg har hørt lite KoK. Er det tradisjonell black metal? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå