Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
In Flames liker jeg ikke og Behemot kommer på Infero, Dimmu Borgir er hittil sammen med Primordial det eneste som frister, Avenged Sevenfold drar nok en haug av "emoer" samme gjør Bullet For My Valentine som også er et band som suger balle. Nei, håper på en svær metal headliner!

Kan selvsagt alltid håpe at det kommer en headliner som gjør det verdt og dra dit. Selv ville jeg nok foretrukket og dra på Inferno om jeg skulle valgt en Norsk festival i år. Men, når penger ikke strekker til er det ikke mye man kan gjøre.

Lenke til kommentar
Er egentlig fint lite jeg kunne tenkt meg å se på Hove i år. De mangler en del av headlinerene de hadde i fjor. Bruker heller pengene på Metal Rock Fest og Lillehammer Rock Weekend.

Undertegnede skal også på Metal Rock Fest! Opeth, Alestorm og Twisted Sister!

Lenke til kommentar

80% sikker på at Opeth kommer til Hove, og da blir det ihvertfall verdt penga. Primordial, Bad Religion, Behemoth, Audrey Horne, Cavalera Conspiracy og Killswitch Engage blir også knall. Pluss at jeg får med meg Enslaved og Danko Jones på Skral. Jeg går en bra sommer i møte!

Lenke til kommentar
80% sikker på at Opeth kommer til Hove, og da blir det ihvertfall verdt penga. Primordial, Bad Religion, Behemoth, Audrey Horne, Cavalera Conspiracy og Killswitch Engage blir også knall. Pluss at jeg får med meg Enslaved og Danko Jones på Skral. Jeg går en bra sommer i møte!

Interessant at Toffen satser på metal igjen, fordi de siste åra på quarten har det knapt vært noe som helst. Var jo et gammelt intervju hvor de sa at Black Metal var en naturlig del av quarten. Ikke nå lenger.

Lenke til kommentar
For en god stund siden virka Metaltown i Sverige fristende, men nå har halvparten blitt emo-band, og masse ukjente band jeg ikke hører på. Det eneste som frister der nå er Opeth, så jeg tviler på at jeg gidder å dra til Gøteborg for det.

Ukjente? Synes det i grunn var en ganske serk lineup. Nifelheim, Converge, Clutch, Job for a Cowboy og Witchcraft høres jo fantastisk ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...