Azagrath Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Ny Testament låt ligger ute på http://www.bravewords.com Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 In Flames liker jeg ikke og Behemot kommer på Infero, Dimmu Borgir er hittil sammen med Primordial det eneste som frister, Avenged Sevenfold drar nok en haug av "emoer" samme gjør Bullet For My Valentine som også er et band som suger balle. Nei, håper på en svær metal headliner! Kan selvsagt alltid håpe at det kommer en headliner som gjør det verdt og dra dit. Selv ville jeg nok foretrukket og dra på Inferno om jeg skulle valgt en Norsk festival i år. Men, når penger ikke strekker til er det ikke mye man kan gjøre. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Er egentlig fint lite jeg kunne tenkt meg å se på Hove i år. De mangler en del av headlinerene de hadde i fjor. Bruker heller pengene på Metal Rock Fest og Lillehammer Rock Weekend. Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Er egentlig fint lite jeg kunne tenkt meg å se på Hove i år. De mangler en del av headlinerene de hadde i fjor. Bruker heller pengene på Metal Rock Fest og Lillehammer Rock Weekend. Undertegnede skal også på Metal Rock Fest! Opeth, Alestorm og Twisted Sister! Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 80% sikker på at Opeth kommer til Hove, og da blir det ihvertfall verdt penga. Primordial, Bad Religion, Behemoth, Audrey Horne, Cavalera Conspiracy og Killswitch Engage blir også knall. Pluss at jeg får med meg Enslaved og Danko Jones på Skral. Jeg går en bra sommer i møte! Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 80% sikker på at Opeth kommer til Hove, og da blir det ihvertfall verdt penga. Primordial, Bad Religion, Behemoth, Audrey Horne, Cavalera Conspiracy og Killswitch Engage blir også knall. Pluss at jeg får med meg Enslaved og Danko Jones på Skral. Jeg går en bra sommer i møte! Interessant at Toffen satser på metal igjen, fordi de siste åra på quarten har det knapt vært noe som helst. Var jo et gammelt intervju hvor de sa at Black Metal var en naturlig del av quarten. Ikke nå lenger. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Quarten skuffer egentlig bare mer og mer hvert år med tanke på program. Det kan se ut som de er på vei nedover. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 For en god stund siden virka Metaltown i Sverige fristende, men nå har halvparten blitt emo-band, og masse ukjente band jeg ikke hører på. Det eneste som frister der nå er Opeth, så jeg tviler på at jeg gidder å dra til Gøteborg for det. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Quarten skuffer egentlig bare mer og mer hvert år med tanke på program. Det kan se ut som de er på vei nedover. Ja, eller, de har jo Keep of Kalessin, Shining og Totalt Javla morker, men bortsett fra det så er det ikke så veldig imponerende. Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 For en god stund siden virka Metaltown i Sverige fristende, men nå har halvparten blitt emo-band, og masse ukjente band jeg ikke hører på. Det eneste som frister der nå er Opeth, så jeg tviler på at jeg gidder å dra til Gøteborg for det. Ukjente? Synes det i grunn var en ganske serk lineup. Nifelheim, Converge, Clutch, Job for a Cowboy og Witchcraft høres jo fantastisk ut. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Ahhh! Nocturnal Breed - Metal Thrashing Mad er så forbanna rå! Sparker mer en orginalen imo! SKAAL! Lenke til kommentar
Haventh Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Legg til dette: Metal: Dead by April - Myspace - Offisiell hjemmeside Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Legg til dette: Metal: Dead by April - Myspace - Offisiell hjemmeside Bandanbefalinger taes kun imot via PM! Forslag i tråden vil bli oversett. Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Legg til dette: Metal: Dead by April - Myspace - Offisiell hjemmeside Dette falt virkelig i smak altså. Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Ti poeng for ærlighet, ialleafall. Pop / Metal / Rock Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Jeg har akkurat begynt å høre på Sodom, utrolig fete greier! Noen andre som liker og har noen synspunkter på disse tyske oldingene? Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Hva er galt med Dead By April? Låt fett ut det... Endret 8. mars 2008 av PhoenixHunter Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Hva er galt med Dead By April? Låt fett ut det... Høres ut som disse "emo" bandene. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Hva er galt med Dead By April? Låt fett ut det... Høres ut som disse "emo" bandene. Indeed. Ganske ekkel clean vokal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå