McBitch Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Finnes det noe trance metal? Enter Shikari - Mothership. Noe rundt det. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Trance metal?!?!?!?! ..... Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Black Metal-penger gikk til AKP (m-l) Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Interessant. Visste at han var kommunist, men ikke stalinist. Stilig at Billy ble intervjua også. Må se denne filmen snart. Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Har utrolig lyst til og se denne filmen, så det irriterer meg veldig at jeg ikke får kommet meg til oslo. Er forhåpentligvis ikke lenge til den slippes på DVD. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Man kan diskutere Metallica her? Lenke til kommentar
Seian Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Herlighet. Ja, her kan man diskutere Metallica. Er det noe man burde forby her i tråden, så er det nok deg. Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Noen spørsmål sier vel seg selv, men ikke rakk ned for noen for at de spørr, er bedre at de spørr en at de snakker om ting de ikke vet noen ting om. Gleder meg forøvrig til at Hove slipper headlinere, håper på et skikkeligt metal band! Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Siden Metallica er ett så legendarisk band lurer jeg på hvilke plater jeg bør gå løs på for å begynne å like dem. Endret 8. mars 2008 av PhoenixHunter Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Aldri giddet å sette meg ned med Metallica, men alt før Black Album er visstnok stas. Lenke til kommentar
Katten med støvlene Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Siden Metallica er ett så legendarisk band lurer jeg på hvilke plater jeg bør gå løs på for å begynne å like dem. De 5 første, som kjent. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Ja, da slenger man bare til med Master of Puppets først, så Ride the Lightning, Kill'em All kan være litt slitsom fordi lyden er røten og veldig thrasha. And Justice for All. Så Black Album. Nesten hele plata er en lang hitparade. Evt. skaff deg Live Shit Binge & Purge og hør på CD'ene derfra (store livekonserter fra både 90 og 80-tallet). Endret 8. mars 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Ja, da slenger man bare til med Master of Puppets først, så Ride the Lightning, Kill'em All kan være litt slitsom fordi lyden er røten og veldig thrasha. Så Black Album. Nesten hele plata er en lang hitparade. Evt. skaff deg Live Shit Binge & Purge og hør på CD'ene derfra (store livekonserter fra både 90 og 80-tallet). ...and justice for all da? Måkke glemme det viktigste Metallica albumet.... Endret 8. mars 2008 av Lidskjalv Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Okey, jeg starter med Master Of Puppets okey? Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Jeg hadde startet med Kill'em all og så sjekket ut hvordan bandet har utviklet seg, men hvis du vil lett inn i Metallica så starter du med enten Master of Puppets eller den største overhypet albumet i verden, "The Black Album" Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) @T-ooT: De har jo allerede sluppet Behemoth, Dimmu og In Flames da. Det er jo nesten grunn nok til og dra på hove. Tviler på at de kommer til og få ett arena band til Hove i år. @PhoenixHunter: Hvorfor ikke bare lese gjennom album guiden som har blitt skrevet her på forumet? der står jo alt om albuma som Metallica har gitt ut. En milepæl har blitt vunnet over. Min post nr 100 faktisk. Ikke dårlig på 3år EDIT: Glemte og legge til at de også har fått Killswitch Engage og Avenged Sevenfold, som heller ikke er så ille. Hellacopters er jo også brukbart syns jeg. Endret 8. mars 2008 av Ördög Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 In Flames liker jeg ikke og Behemot kommer på Infero, Dimmu Borgir er hittil sammen med Primordial det eneste som frister, Avenged Sevenfold drar nok en haug av "emoer" samme gjør Bullet For My Valentine som også er et band som suger balle. Nei, håper på en svær metal headliner! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå