Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen spørsmål sier vel seg selv, men ikke rakk ned for noen for at de spørr, er bedre at de spørr en at de snakker om ting de ikke vet noen ting om. Gleder meg forøvrig til at Hove slipper headlinere, håper på et skikkeligt metal band!

Lenke til kommentar

Ja, da slenger man bare til med Master of Puppets først, så Ride the Lightning, Kill'em All kan være litt slitsom fordi lyden er røten og veldig thrasha. And Justice for All. Så Black Album. Nesten hele plata er en lang hitparade.

Evt. skaff deg Live Shit Binge & Purge og hør på CD'ene derfra (store livekonserter fra både 90 og 80-tallet).

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Ja, da slenger man bare til med Master of Puppets først, så Ride the Lightning, Kill'em All kan være litt slitsom fordi lyden er røten og veldig thrasha. Så Black Album. Nesten hele plata er en lang hitparade.

Evt. skaff deg Live Shit Binge & Purge og hør på CD'ene derfra (store livekonserter fra både 90 og 80-tallet).

...and justice for all da? :hmm: Måkke glemme det viktigste Metallica albumet....

Endret av Lidskjalv
Lenke til kommentar

Jeg hadde startet med Kill'em all og så sjekket ut hvordan bandet har utviklet seg, men hvis du vil lett inn i Metallica så starter du med enten Master of Puppets eller den største overhypet albumet i verden, "The Black Album"

Lenke til kommentar

@T-ooT:

De har jo allerede sluppet Behemoth, Dimmu og In Flames da. Det er jo nesten grunn nok til og dra på hove. Tviler på at de kommer til og få ett arena band til Hove i år.

@PhoenixHunter:

Hvorfor ikke bare lese gjennom album guiden som har blitt skrevet her på forumet? der står jo alt om albuma som Metallica har gitt ut.

En milepæl har blitt vunnet over. Min post nr 100 faktisk. Ikke dårlig på 3år :new_woot:

EDIT:

Glemte og legge til at de også har fått Killswitch Engage og Avenged Sevenfold, som heller ikke er så ille. Hellacopters er jo også brukbart syns jeg.

Endret av Ördög
Lenke til kommentar

In Flames liker jeg ikke og Behemot kommer på Infero, Dimmu Borgir er hittil sammen med Primordial det eneste som frister, Avenged Sevenfold drar nok en haug av "emoer" samme gjør Bullet For My Valentine som også er et band som suger balle. Nei, håper på en svær metal headliner!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...