Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å, jeg tror ikke det er lett å oppdrive.

Det er faen meg sant. Men jeg venter uansett på en solid anbefaling av god trance metal her i gården.

Xe-NONE

Jeg fikk aldri med meg den lenken og nå virker ikke Firefox' plugin for MySpace et al., men kanskje det bandet er trance metal?

Lenke til kommentar
For min del er Dragonland bare morsomt pga den dårlige engelsken.

Temmelig morsomt å se intervju med Luca Turilli eller de andre i bandet, de er ikke gode på engelsk muntlig i det hele tatt. Men musikken er helt klart bedre ja.

Men det er gått alt for langt for de gamle italienerne. Rhapsody blir til Rhapsody of Fire og Luca Turilli starter enda et soloprosjekt, Luca Turilli's Dreamquest. Dette lukter sur melk.

Hmmm, men jeg begynner vel å like det etterhvert da kanksje?

Det er ikke vanlig å like Limp Bizkit og Linkin Park samtidig som man digger Cannibal Corpse. Lykke til!

Endret av Abigor
Lenke til kommentar
Lite diskusjon rundt Kreator? Andre som har sansen for de tyske thrash-gutta?

Har egentlig ikke mye interesse innenfor Thrash men med ble helt skjokkert hvor bra Violent Revelution og Enemy og God platene er. Hører lite om Kreator fra thrash-fans jeg har møtt. Undervurdert?

Kreator er jævlig dyktige folk. hele diskografien er egentlig crême. de platene som stikker seg ut, for min del, er Endless Pain, Pleasure to Kill, Extreme Aggression og Coma of Souls

"its time to raise THE FLAG OF HATE! let me spell it for you. H-A-T-E !"

Endret av Soundchaser
Lenke til kommentar
For min del er Dragonland bare morsomt pga den dårlige engelsken.

Temmelig morsomt å se intervju med Luca Turilli eller de andre i bandet, de er ikke gode på engelsk muntlig i det hele tatt. Men musikken er helt klart bedre ja.

Men det er gått alt for langt for de gamle italienerne. Rhapsody blir til Rhapsody of Fire og Luca Turilli starter enda et soloprosjekt, Luca Turilli's Dreamquest. Dette lukter sur melk.

Hmmm, men jeg begynner vel å like det etterhvert da kanksje?

Det er ikke vanlig å like Limp Bizkit og Linkin Park samtidig som man digger Cannibal Corpse. Lykke til!

Pøh! Da har du sannelig ikke utvikla musikksmaken din særlig. Jeg digger både saker som Autechre (IDM), Immortal Technique (Hiphop/rap) og diverse deathog black metal band. Gjør meg ingenting å høre på masse rare sjangere.

Lenke til kommentar

Så er noen uvanlige da. Når ble det viktig å høre på "riktig" musikk iflg det andre måtte mene er det?

Nei hører man på noe som ikke er "godkjent" er det bare utfrysning neste, liksom.

Det er jo sånn britney-gjengen gjør.

Lenke til kommentar

Jeg hører på akkurat det jeg vil. Folk kommer ofte til meg mens jeg hører på Gorgoroth og sier "fy faen, kan du høre på det der", og en annen dag mens jeg hører på noe electronica, elns så sier de "ante ikke at du likte sånt". Jeg hører det jeg vil, og driter langt i om folk kaller meg nerd fordi jeg digger Beethoven.

Lenke til kommentar
Pøh! Da har du sannelig ikke utvikla musikksmaken din særlig. Jeg digger både saker som Autechre (IDM), Immortal Technique (Hiphop/rap) og diverse deathog black metal band. Gjør meg ingenting å høre på masse rare sjangere.

Men liker du Limp Bizkit, Linkin Park og Cannibal Corpse? :p

Lenke til kommentar
Jeg hører på akkurat det jeg vil. Folk kommer ofte til meg mens jeg hører på Gorgoroth og sier "fy faen, kan du høre på det der", og en annen dag mens jeg hører på noe electronica, elns så sier de "ante ikke at du likte sånt". Jeg hører det jeg vil, og driter langt i om folk kaller meg nerd fordi jeg digger Beethoven.

Nei, jeg har ikke utvikla musikksmaken min. Eller jo, jeg har det også. Jeg liker for eksempel Power Metal, Death Metal, Black Metal, NSBM, Heavy Metal, Thrash Metal, Doom Metal, Viking Metal, Ambient, Holocaust Metal, Anglo-Saxon Metal, og diverse meldoiske varianter av overnevnte. Jeg hører på akkurat det jeg vil.

Lenke til kommentar

Det er faen meg sant. Men jeg venter uansett på en solid anbefaling av god trance metal her i gården.

Xe-NONE

Jeg fikk aldri med meg den lenken og nå virker ikke Firefox' plugin for MySpace et al., men kanskje det bandet er trance metal?

Sikkert noe av det nærmeste du kommer. Dritfett er det uansett. :wee:

Lenke til kommentar

Xe-NONE

Sikkert noe av det nærmeste du kommer. Dritfett er det uansett. :wee:

Haha, det vasr ikke bare jeg som synes det var fett nei :p

Lenke til kommentar
Bloodbath har visst hørt med Sandström om han ville ta vokaler for de på den neste skiva deres, men han takket nei.

De har jo avtalt med Åkerfeldt at han skal gjøre et da :hmm:

Han synger jo på det som kommer ut i år da..

Ja, og jeg mener jeg har lest han har avtalt å synge på neste fullengder også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...