Programvare Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Ulver har laga utrolig mye forskjellig gjennom åra. Bergtatt er den sterkeste av metall-skivene deres. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Hammerfall skal visst være bra har jeg hørt. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Ulver har laga utrolig mye forskjellig gjennom åra. Bergtatt er den sterkeste av metall-skivene deres. Tull og fanteri. Nattens Madrigal er mesterverket. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Glemte å nevne Dragonland da. De har laget en sang av The Never Ending Story som jeg liker at de spiller litt raskt. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 PhoenixHunter: Bruk Edit-funksjonen. Den er der for at du skal bruke den. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Ulver har laga utrolig mye forskjellig gjennom åra. Bergtatt er den sterkeste av metall-skivene deres. Tull og fanteri. Nattens Madrigal er mesterverket. Personlig synes jeg Bergtatt er mye bedre, jeg er ikke glad i lyden på Nattes Madrigal. Alt for mye støy. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) PhoenixHunter: Bruk Edit-funksjonen. Den er der for at du skal bruke den. Den er god. Det skal jeg gjøre. Bare litt pirk. På norsk heter det rediger. På internasjonale sider edit. Forever Walking Alone er en ballade av dem som bare er elsk. Endret 6. mars 2008 av PhoenixHunter Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Hos meg står det edit i hvert fall. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Hos meg rediger. Nok om det. Hvilket album med Dragonland er Forever Walking Alone på? Har søkt både på platekompaniet og amazon finner det ikke. Kan noen hjelpe meg med det? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) FInn nettsida deres i google, davel. Dragonland er forresten en av de morsomste bandene å høre på, fordi de har så HYSTERISK dårlig engelskuttale. Drææægggåånlææænd De sier faktisk Dræggånn. Hvertfall på de første par platene som Battle over the ivory Plains. Så erke-cheesy som man får det. Rhapsody gjør drage-metal greia 100 ganger bedre, ikke minst fordi vokalisten er mye bedre og nivået på musikerne er høyere. Endret 6. mars 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Hos meg rediger. Nok om det. Hvilket album med Dragonland er Forever Walking Alone på? Har søkt både på platekompaniet og amazon finner det ikke. Kan noen hjelpe meg med det? Wikipedia, gutt http://en.wikipedia.org/wiki/Holy_War_(album) Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Gjort det nå. Holy War er plata jeg bør kjøpe. Gjør det nå på amazon. http://www.youtube.com/watch?v=u1K61oAM3MA Denne musikkvideoen er grunnen til at jeg falt for dem. Når du sier Rhapsody Bytex mener du da Rhapsody Of Fire? Endret 6. mars 2008 av PhoenixHunter Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Rhapsody var det tidlegare namnet. Hadde vore fint om du kunne samla alt skrotet ditt i eitt innlegg. Verre enn pesten på 1300-talet, det her. Endret 6. mars 2008 av Neslepaks Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Skal gjøre det. Bedre at dere forteller meg hva jeg gjør feil enn å kontakte moderator. Rhapsody låter bra det. Endret 6. mars 2008 av PhoenixHunter Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Det du gjør feil er at du er her, og prater om ting de aller færreste her pleier å prate om. Du prater nesten til deg selv her. Ikke særlig mange her som er interessert i å høre annenhver post omtrent at du liker den og den sangen, og deretter spør du hvilken sang den neste du skal høre er. Du poster også veldig ofte, og med korte innlegg, hvor du bare sier at du liker en sang f.eks. Prøv å kom med noe vi kan diskutere litt. Husk også at halvparten her er folk som liker daumetall med brøling best. Hvis du heller vil diskutere klassisk rock/metal bør du gå i tråden som er tildelt til det Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Da tror jeg fatter poenget her. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Nokturnal Mortum - Weltanschauung. Et bevis på at nytt kan være bra fra den kanten og. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Rhapsody (of Fire) ble litt mye etterhvert som de fant ut at de var "epic hollywood metal", men de første par platene er kanon. Legendary Tales, den første, forelska jeg meg totalt i når den kom ut. Ingen som visste hva Rhapsody var back then. Den bare hadde fett cover så jeg kjøpte den og fikk hakeslepp. Der har man eksempel på hvordan synth kan integreres bra i powermetal. Endret 6. mars 2008 av Bytex Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Rhapsody lyder veldig likt som Dragonland. Personlig liker jeg Dragonland bedre. Hva er det som er så bra Med Rahpsody da? Ikke at jeg har noe imot dem. Men hva gjør dem bedre enne Dragonland da? Forklar litt så kanskje jeg skjønner det. *peker på Bytex* Endret 6. mars 2008 av PhoenixHunter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå