Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
PhoenixHunter: Bruk Edit-funksjonen. Den er der for at du skal bruke den.

Den er god. Det skal jeg gjøre. Bare litt pirk. På norsk heter det rediger. På internasjonale sider edit. Forever Walking Alone er en ballade av dem som bare er elsk.

:love:

Endret av PhoenixHunter
Lenke til kommentar

FInn nettsida deres i google, davel.

Dragonland er forresten en av de morsomste bandene å høre på, fordi de har så HYSTERISK dårlig engelskuttale. Drææægggåånlææænd :) De sier faktisk Dræggånn.

Hvertfall på de første par platene som Battle over the ivory Plains. Så erke-cheesy som man får det. Rhapsody gjør drage-metal greia 100 ganger bedre, ikke minst fordi vokalisten er mye bedre og nivået på musikerne er høyere.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Det du gjør feil er at du er her, og prater om ting de aller færreste her pleier å prate om. Du prater nesten til deg selv her. Ikke særlig mange her som er interessert i å høre annenhver post omtrent at du liker den og den sangen, og deretter spør du hvilken sang den neste du skal høre er. Du poster også veldig ofte, og med korte innlegg, hvor du bare sier at du liker en sang f.eks. Prøv å kom med noe vi kan diskutere litt. Husk også at halvparten her er folk som liker daumetall med brøling best. Hvis du heller vil diskutere klassisk rock/metal bør du gå i tråden som er tildelt til det ;)

Lenke til kommentar

Rhapsody (of Fire) ble litt mye etterhvert som de fant ut at de var "epic hollywood metal", men de første par platene er kanon.

Legendary Tales, den første, forelska jeg meg totalt i når den kom ut. Ingen som visste hva Rhapsody var back then. Den bare hadde fett cover så jeg kjøpte den og fikk hakeslepp.

Der har man eksempel på hvordan synth kan integreres bra i powermetal.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Rhapsody lyder veldig likt som Dragonland. Personlig liker jeg Dragonland bedre. Hva er det som er så bra Med Rahpsody da? Ikke at jeg har noe imot dem. Men hva gjør dem bedre enne Dragonland da? Forklar litt så kanskje jeg skjønner det. *peker på Bytex*

Endret av PhoenixHunter
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...