Bytex Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Hva skal jeg se etter ang. Black Death, da? Finner bare tull i youtube. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 1349 er et knakanes godt liveband. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Hva skal jeg se etter ang. Black Death, da? Finner bare tull i youtube. Black Death @ Myspace, som postet tidligere. :----------------------------------P Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Sorry, det sugde. Jau.. kommer an på hvor du er i labyrinten, for meg så "taler det til meg der & da.." blabla.. MrHaze: Hva er så ræva med Nyia i forhold til DEP? Neslepaks: Hørt Kat? Var på hyttetur i vinterferien, hørte skiva "Oddech Wymarlych Swiatów".. right up your alley Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Night of the living Dead minner mye om misfits og sånt..var jo ikke så gale. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Neslepaks: Hørt Kat? Var på hyttetur i vinterferien, hørte skiva "Oddech Wymarlych Swiatów".. right up your alley new_yes.gif Jau, men har berre høyrt eit par av dei eldre skivene. Fine saker, faktisk. Tippar er det nyare greiene er passe ræva. Litt av ein samleboks dei kjem med. 13 skiver, faktisk. Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Sorry, det sugde. Jau.. kommer an på hvor du er i labyrinten, for meg så "taler det til meg der & da.." blabla.. MrHaze: Hva er så ræva med Nyia i forhold til DEP? Dillinger Escape Plan? Har ikkje høyrd stort på dei. Ikkje heilt mi gate det heller, men skal ærleg innrømme at eg ikkje har gått aktivt inn for å sjekke dei ut enda heller. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Jeg forstår meg egentlig ikke på vanlig dø metall men sånn som Satyricon er greit for det er melodiøst. Det andre er bare masse tromming og skriking. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Jeg forstår meg egentlig ikke på vanlig dø metall men sånn som Satyricon er greit for det er melodiøst. Det andre er bare masse tromming og skriking. Det kommer med tiden, smaken vokser. Tenkte det samme som deg når jeg begynte å høre på Children of Bodom og Dimmu osv.. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 MrHaze: Du har ingen forkjærlighet til -core relaterte saker? Uansett.. Nyia er for min *good shit*.. i hvert fall når man ser på det i forhold til de siste DEP utgivelsene. Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 MrHaze: Du har ingen forkjærlighet til -core relaterte saker? Uansett.. Nyia er for min *good shit*.. i hvert fall når man ser på det i forhold til de siste DEP utgivelsene. Har ikkje satt meg veldig inn i -core-relaterte greier, men har skjønt det slik at band som Ion Dissonance fell litt innanfor det, og det er jo fett nok. Du må gjerne gje nokre anbefalingar innan -core, om du vil. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Så jeg kommer til å like dette etterhvert da? Sjekka ut Carpathian Forest. Låt kult ut da. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Hakke fått hørt så mye på den siste til Dillinger, men noe av det gamle er ok, jævla flinke musikere. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Du må gjerne gje nokre anbefalingar innan -core, om du vil. Debuten til Ion Dissonance ble fort slitsom i mine ører, tre-fire skiver innen metalcore er bra (IMHO): The Dillinger Escape Plan - Calculating Infinty (1997) (Botch - We Are the Romans (1999)) Burst - Origo (2005) Nyia - More Than You Expect (2007) Har hørt det meste av metalcore (Coalece, Zao, Between the Buried and Me, Yakuza kan gå an, Candiria har endel OK sanger). Emo, Göteborg & plagiat Meshuggah = crap. Edit: God gammel Quicksand, Helmet og Fugazi duger når hardcore angår. Steget til (the) melvins er ikke så langt i fra (seigere). Endret 6. mars 2008 av Ba'al-Sebul Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Skal sjekkas ut. Takk for anbefalingane! Alle bør forresten høyre på Dysrhythmia. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Har hørt det meste av metalcore (Coalece, Zao, Between the Buried and Me, Yakuza kan gå an, Candiria har endel OK sanger). Between the Buried and Me er jo råbra. Colors er pur nytelse, samme med Alaska egentlig. Anbefales! Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Så jeg kommer til å like dette etterhvert da?Sjekka ut Carpathian Forest. Låt kult ut da. Sjekk heller ut band som Windir, Immortal, Emperor, Mayhem, Enslaved, Darkthrone, Burzum. Det er kvalitet svart metall! Selvon Windir kan kategoriseres som Folk Metal og Sognametal Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Så jeg kommer til å like dette etterhvert da?Sjekka ut Carpathian Forest. Låt kult ut da. Du kommer til å like hardere saker etter hvert. I starten hørte jeg bare på Dimmu Borgir og sånt, men gikk fort lei, og begynte å høre mye hardere ting. Idag hører jeg på masse som jeg ville kalt "bråk" da jeg begynte å høre på black og death-metal. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Så jeg kommer til å like dette etterhvert da?Sjekka ut Carpathian Forest. Låt kult ut da. Sjekk heller ut band som Windir, Immortal, Emperor, Mayhem, Enslaved, Darkthrone, Burzum. Det er kvalitet svart metall! Selvon Windir kan kategoriseres som Folk Metal og Sognametal Ulver - Bergtatt er også et album som er vært å sjekke ut. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Hørt om våre norske ulver ja. De skal visst være litt sære i musikk laginga si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå