MrHaze Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Berre bra at Roddy slutta i Hate Eternal, slik at han kan spela i band som ikkje er drepande kjedlege. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Regner med at jeg er enig. Har bare hørt en Hate Eternal-sang, og det er I Monarch. Fy faen, for en dørgende kjedelig dritsang. Like spennende som gressklipperdur. Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Tromminga til Roddy er jævla knall, men riffinga er like nyskapande og spanande som kneipp. Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Har lyst på skikkelig sinte, agressive sanger! F.eks. Anorexia Nervosa - The Drudenhaus Anthem Gief! Sjekk ut alt 1349 har gitt ut. Lenke til kommentar
huf Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 ++Aner ikkje korleis dei var, da eg berre eg såg Slayer. Gadd ikkje bruke verdifull vorstid på søppelbanda som spela før. Tja, Lamb of God gjorde då ein heilt grei opptreden. Var første gong dei var her til lands også, så eg er glad eg fekk det med meg. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) Fikk akkurat The Beast of Dio. Hører gjennom nå og den plata er knall! edit: Skulle hatt meg noe mer av Slayer. Har Reign in Blood og Christ Illusion, men hvilket album skal jeg skaffe nå? Endret 16. oktober 2007 av Metalheart Lenke til kommentar
Caress_the_Pale Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Fikk akkurat The Beast of Dio. Hører gjennom nå og den plata er knall! edit: Skulle hatt meg noe mer av Slayer. Har Reign in Blood og Christ Illusion, men hvilket album skal jeg skaffe nå? South of Heaven og Seasons in the Abyss bør være sikkerstikk. Vil du ha litt mer rølp går du for Show No Mercy og/eller Hell Awaits. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 God Hates Us All er jo en knall skive etter min mening. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) Show No Mercy!! I Am The Fucken Antichrist! Endret 16. oktober 2007 av svartskog Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Da er det klart. Meg og en kompis drar ned til sentrum om noen minutter for å sjekke ut Kindertotenlieder, håper på å få billetter i døren, da idag er eneste dag jeg kan. Noen pils i baren blir det også, blir en bra tirsdag. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 skal så jævli flytte sørover! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) Syns det er dårlig med aktivitet her idag. Hva er den beste Bathory-skiva? metal-observer.com sier jo alt fra 8/10 og oppover på nesten alle skivene Endret 16. oktober 2007 av Metalheart Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Aktivitet kommer av seg selv, det hjelper ikke å spamme. Hva med å sjekke ut musikken selv, f.eks? Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Under The Sign Of The Black Mark og Hammerheart. Foretrekker stort sett de tidligere skivene deres, siden Quorthon hadde en tendens til å synge forferdelig surt ganske ofte på de mer melodiøse greiene. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) ThrashBathory - The Return... VikingBathory - Hammerheart <---> Mange regner dette som den første Vikingmetall skiva Endret 16. oktober 2007 av svartskog Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 (endret) Aktivitet kommer av seg selv, det hjelper ikke å spamme. Hva med å sjekke ut musikken selv, f.eks? Skal jeg kjøpe 12 skiver da eller og satse på at jeg liker alt? Nei, jeg foretrekker å få en anbefaling før jeg kjøper. edit: Så anbefalingene deres, men jeg prøvde for en gangs skyld og google litt og ser at veldig mange sier Blood Fire Death så jeg tror jeg skal kjøpe den. Endret 16. oktober 2007 av Metalheart Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Det går an å sjekke ut musikk uten å kjøpe den. F.eks. prøvelytte i en platebutikk (forutsatt at de faktisk har platene, da, det er vel en del av problemet?) Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 En ting du må være klar over er at Bathory er veeeldig forskjellig fra era til era. Trash-black-viking-epic osv Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Jeg elsker broderfolket.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå