Cuneax Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Fy faen, Bytex. Du bør definitivt sjekke ut Black Death. Et av få ekte svartmetallband, det ja. Et annet er A Band Called Pain. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Forskjellen er at Black Death har baller, mens A Band Called Pain på ingen måter har det. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Men de er fremdeles ekte svartmetall. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Faen, nyeste til Draconian er solid. Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Hellfest har bedre line-up enn Wacken, men av hva jeg har hørt om organisering så var det slett + få som kan engelsk. Je ne sais pas.. Javel... Jeg vil ikke la dårlig organisering ødelegge konserter med band som er så store som f. eks. Porcupine Tree, Anaal Nathrakh, Meshuggah og Opeth. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Hellfest har bedre line-up enn Wacken, men av hva jeg har hørt om organisering så var det slett + få som kan engelsk. Je ne sais pas.. Javel... Jeg vil ikke la dårlig organisering ødelegge konserter med band som er så store som f. eks. Porcupine Tree, Anaal Nathrakh, Meshuggah og Opeth. Hellfest skal vere ein ræva festival, etter det eg har lest. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Finnes det ett metal band som spiller både metal og arabisk samtidig? Hadde vært så kult da. Melechesh, Nile, Litham og Orphaned Land. Endret 6. mars 2008 av Dr. Jacoby Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Faen, nyeste til Draconian er solid. Enig. Hvilken låt syns du er best? Må si Morphine Cloud stikker seg ut som en favoritt her. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Noen som har sjekket ut Eluveitie? Genial Folk Metal jeg fikk hørt på Battle Metal skiva til Scream Magazine. Må være noe av det mest fengende jeg har hørt på lenge, hvis man tar bort Alestorm Har hørt førsteskiva, grei plate. Hørtes bra ut den sangen, må skaffe nyeste plata Har den nå, meget bra saker Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Da var akkrediteringen til Inferno ordna, jiiihaa Forresten har jeg nevnt det polske grind- death- jazz metalcore bandet Nyia? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Faen, nyeste til Draconian er solid. Enig. Hvilken låt syns du er best? Må si Morphine Cloud stikker seg ut som en favoritt her. Fikk den i stad, så jeg har så vidt rukket å lytte gjennom én gang. Skal høre litt i kveld og i morgen. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Hørte tifeldigvis Taake - Hordalands Doedskvad I for et par dager siden, og må si jeg syntes det var veldig bra! Noen som kan anbefale lignende musikk? Har også hørt mye bra om 1349, er det verdt å skaffe noe av de? Frost spiller vel trommer i 1349 og jeg må si jeg liker trommingen i Satyricon veldig godt! Endret 6. mars 2008 av Andeby Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 1349 er brutalt og kaotisk. Er ikke noen storfan sjæl, synes det er for lite solide riff, men vet at om flere fans her. Lenke til kommentar
Kenny_NOR Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Noen som har sjekket ut Eluveitie? Genial Folk Metal jeg fikk hørt på Battle Metal skiva til Scream Magazine. Må være noe av det mest fengende jeg har hørt på lenge, hvis man tar bort Alestorm Har hørt førsteskiva, grei plate. Hørtes bra ut den sangen, må skaffe nyeste plata Har den nå, meget bra saker Ja sterke saker får en si Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 1349 er brutalt og kaotisk. Er ikke noen storfan sjæl, synes det er for lite solide riff, men vet at om flere fans her. Tror jeg må finne noe av de og høre litt på det snart. Har begynt og lete etter ny black metal i det siste siden jeg er lei av det jeg har, og det jeg har er også veldig mye av de "kjente" bandene som Satyricon, Dimmu Borgirc etc. Derfor er jeg på jakt etter mer ukjent black metal, helst norsk. (TNBM ftw! )Jeg tar gjerne imot anbefalinger! Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 1349 er i alle fall hundre gonger betre enn Taake. Sjekk ut alle skivene. Gjennomførte alle saman. Lenke til kommentar
edge Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Etter å ha tilbrakt en stund på youtube har jeg funnet ut at jeg MÅ på In Flames-konsert. Fy fader, så rått Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Da var akkrediteringen til Inferno ordna, jiiihaa Forresten har jeg nevnt det polske grind- death- jazz metalcore bandet Nyia? Sorry, det sugde. Skal du ha dau/grind frå østblokkland så er det !T.O.O.H.! (til tross for det usedvanlig fjollete navnet) og Lykathea Aflame frå Tsjekkia som gjeld. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 1349 er milevis hardere enn Satyricon selv om Frost spiller trommer i begge. Så du kan regne med å få ørene blåst ut. Det går så fort at man sliter med å høre hva som skjer innimellom. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 1349 er milevis hardere enn Satyricon selv om Frost spiller trommer i begge. Så du kan regne med å få ørene blåst ut. Det går så fort at man sliter med å høre hva som skjer innimellom. Var egentlig noe sånt jeg håpte å høre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå