Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hellfest har bedre line-up enn Wacken, men av hva jeg har hørt om organisering så var det slett + få som kan engelsk. Je ne sais pas..

Javel... Jeg vil ikke la dårlig organisering ødelegge konserter med band som er så store som f. eks. Porcupine Tree, Anaal Nathrakh, Meshuggah og Opeth.

Lenke til kommentar
Hellfest har bedre line-up enn Wacken, men av hva jeg har hørt om organisering så var det slett + få som kan engelsk. Je ne sais pas..

Javel... Jeg vil ikke la dårlig organisering ødelegge konserter med band som er så store som f. eks. Porcupine Tree, Anaal Nathrakh, Meshuggah og Opeth.

Hellfest skal vere ein ræva festival, etter det eg har lest.

Lenke til kommentar
Noen som har sjekket ut Eluveitie? Genial Folk Metal jeg fikk hørt på Battle Metal skiva til Scream Magazine. Må være noe av det mest fengende jeg har hørt på lenge, hvis man tar bort Alestorm :p

Har hørt førsteskiva, grei plate. Hørtes bra ut den sangen, må skaffe nyeste plata

Har den nå, meget bra saker

Lenke til kommentar

Hørte tifeldigvis Taake - Hordalands Doedskvad I for et par dager siden, og må si jeg syntes det var veldig bra! Noen som kan anbefale lignende musikk? Har også hørt mye bra om 1349, er det verdt å skaffe noe av de? Frost spiller vel trommer i 1349 og jeg må si jeg liker trommingen i Satyricon veldig godt!

Endret av Andeby
Lenke til kommentar
Noen som har sjekket ut Eluveitie? Genial Folk Metal jeg fikk hørt på Battle Metal skiva til Scream Magazine. Må være noe av det mest fengende jeg har hørt på lenge, hvis man tar bort Alestorm :p

Har hørt førsteskiva, grei plate. Hørtes bra ut den sangen, må skaffe nyeste plata

Har den nå, meget bra saker

Ja sterke saker får en si :yes:

Lenke til kommentar
1349 er brutalt og kaotisk. Er ikke noen storfan sjæl, synes det er for lite solide riff, men vet at om flere fans her.

Tror jeg må finne noe av de og høre litt på det snart. Har begynt og lete etter ny black metal i det siste siden jeg er lei av det jeg har, og det jeg har er også veldig mye av de "kjente" bandene som Satyricon, Dimmu Borgirc etc. Derfor er jeg på jakt etter mer ukjent black metal, helst norsk. (TNBM ftw! :p)Jeg tar gjerne imot anbefalinger!

Lenke til kommentar
Da var akkrediteringen til Inferno ordna, jiiihaa :)

Forresten har jeg nevnt det polske grind- death- jazz metalcore bandet Nyia?

Sorry, det sugde. Skal du ha dau/grind frå østblokkland så er det !T.O.O.H.! (til tross for det usedvanlig fjollete navnet) og Lykathea Aflame frå Tsjekkia som gjeld.

Lenke til kommentar
1349 er milevis hardere enn Satyricon selv om Frost spiller trommer i begge. Så du kan regne med å få ørene blåst ut.

Det går så fort at man sliter med å høre hva som skjer innimellom.

Var egentlig noe sånt jeg håpte å høre :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...