TheExcalibur Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Okey, nå er jeg blitt litt hekta på Ozzy. Det er ders skyld. :!: Noen andre band eller artister som dere kan anbefale som står litt i stil med riffene til Ozzy? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Nei, lenge siden jeg har hørt NiN, sjekka ut "Year Zero" og da fristet det ikke å gå videre... Ghosts (som alle dobbelt album) har endel fyll materiale, men virker som sagt lovende. Year Zero og With Teeth er skuffende album, ja. NIN til 2002 er nok best, selv om det er noen godlåter etter 2002 også. Endret 6. mars 2008 av cun Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Okey, nå er jeg blitt litt hekta på Ozzy. Det er ders skyld. :!: Noen andre band eller artister som dere kan anbefale som står litt i stil med riffene til Ozzy? Sjekk ut andre legendariske band som Saxon, Dio osv. Greit å bare ha hørt sånt, for allmennkunnskapen. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Okey, nå er jeg blitt litt hekta på Ozzy. Det er ders skyld. :!: Noen andre band eller artister som dere kan anbefale som står litt i stil med riffene til Ozzy? Sjekk ut andre legendariske band som Saxon, Dio osv. Greit å bare ha hørt sånt, for allmennkunnskapen. Takker^^ Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Soundchaser: Hvor fant du det der? http://blabbermouth.net/ Endret 6. mars 2008 av Soundchaser Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Okey, nå er jeg blitt litt hekta på Ozzy. Det er ders skyld. :!: Noen andre band eller artister som dere kan anbefale som står litt i stil med riffene til Ozzy? Sjekk ut andre legendariske band som Saxon, Dio osv. Greit å bare ha hørt sånt, for allmennkunnskapen. Takker^^ Dio - Holy Diver Saxon - Strong Arm of the Law Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Faen, han gitaristen i Saxon hadde peiling Lenke til kommentar
Johsse Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Han må se å hive inn Pantera i Thrash Metal lista! De snudde hele 80'tallet på hodet å kastet alle på dør!! Dimebag Darrel rules!! Endret 6. mars 2008 av Johsse Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Hvordan kan Blabbermouth få tak i release-datoer og slikt uten at det står noe om det på noen av sidene til Ihsahn/Mnemosyne? Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Saxon er sjef! gleder meg som faen til å se dem til sommeren. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Han må se å hive inn Pantera i Thrash Metal lista! De snudde hele 80'tallet på hodet å kastet alle på dør!! Send PM til Anathema med riktig koding. Det står tydelig i førstepost at slikt ikke skal tas opp i tråden, men på PM Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Hvordan kan Blabbermouth få tak i release-datoer og slikt uten at det står noe om det på noen av sidene til Ihsahn/Mnemosyne? Ser ut som de har snakka med vegard, da di har en rekke sitater inne på artikkelen. Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Jeg vurderte Wacken for en stund siden, men grunnet mangel på fristende line-up faller valget på franske Hellfest! Sjekk årest line-up her! Har noen av dere vært der før og som kan si litt om det? Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Sitater som kommer rett fra myspace'n til Vegard Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Fy faen, Bytex. Du bør definitivt sjekke ut Black Death. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Finnes det ett metal band som spiller både metal og arabisk samtidig? Hadde vært så kult da. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Hellfest har bedre line-up enn Wacken, men av hva jeg har hørt om organisering så var det slett + få som kan engelsk. Je ne sais pas.. Endret 6. mars 2008 av Ba'al-Sebul Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Finnes det ett metal band som spiller både metal og arabisk samtidig? Hadde vært så kult da. Nile spiller death metal med egyptiske toner her og der. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Er ikke black death et sånt SNL tulleband ala Spinal Tap, da? Har de noe musikk som er verdt å høre på? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Er ikke black death et sånt SNL tulleband ala Spinal Tap, da? Har de noe musikk som er verdt å høre på? Sludder! Klikk på linken og hør på "Taken By Force", mand. Endret 6. mars 2008 av Glint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå