TheExcalibur Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Er det 18 -års grense? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Blir pub eller nattmat under Satyricon-konserten, ja. Speaking of.. Veit om den mest lugubre sjappa som er rett ved som har den diggeste maten som finnes! Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Hørt at det som oftes er tyskere og så husker jeg ikke de andre som liker dem. Hvem er dem andre. Noen som vet det? Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Hørt at det som oftes er tyskere og så husker jeg ikke de andre som liker dem. Hvem er dem andre. Noen som vet det? Ivorianarar Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Joda, de spiller bra nok. Men er omtrent like sinna, ondt og stemningsfullt som en paraplydrink. Konserten deres i Bergen i 2006 er den eneste konserten jeg har blitt så flau av at jeg flykta lokalet. Hoho, det er faenmeg sant. 1234KING! Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Hørt at det som oftes er tyskere og så husker jeg ikke de andre som liker dem. Hvem er dem andre. Noen som vet det? Ivorianarar Hvilket land er det? Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Ååå jeg elsker "In Nightside Eclipse" jaggu meg tidenes black metal plate! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Ååå jeg elsker "In Nightside Eclipse" jaggu meg tidenes black metal plate! Faen meg enig! Satt akkurat og spilte gjennom I Am The Black Wizards sammen med skiva. Både synth og gitar spiller jeg. edit: Hva er egentlig grunnen til typoen "s". Endret 6. mars 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Jeg spiller instrument sjøl, spiller bass men med fingrene så er litt vanskelig å spille fort nok xD Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Nyia er helt klart årets a-ha oppdagelse for min del, "More than you expect" kom på tampen av '07. Etter et søk på WWW så ser jeg at det ikke er noen "buzz" rundt bandet enda, for å si det slik.. dette er fullt på høyde med The Dillinger Escape Plan sin klassiker "Calculating Infinity" (1997). Nyias andre utgivelse er mer variert (har flere pusterom) og er ikke fullt så slitsom som DEP til tider kan være. Finner ikke så mange engelske anmeldelser på nettet, men her er en. Metal-Archives info. her. Nok snakk.. hør selv! (fant en sang til her, fra split'n). Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Hoho, å pilse til Alestorm er faen meg konge. Snakk om drikkevennlig musikk! Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Hehe, er oppgira selv.. måtte sprette en pils for å roe meg. Nastaråvje.. Nyia Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) artwork til Ihsahn's nye plate. Håper den blir hardere en the adversary Endret 6. mars 2008 av Soundchaser Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Åkerfeldt er med på den nye skiva og. Den blir nok hardere. Glær mæ. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Jeg er emo idag. Skal lage middag og kutte meg fordi jeg må på jobb om 3 timer. Eller, først må jeg gidde å KJØPE middag, så LAGE den..jesus. The horror........ Endret 6. mars 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Høres helt jævlig ut Bytex. Var det meningen å poste det der i forumkafeen? Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Bytex: Ta deg en øl og slapp av... Forresten.. nyeste Nine Inch Nails virker lovende, siste brukbare utgivelse for min del var Downward Spiral. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Da kan du umulig ha hørt The Fragile eller And All That Could Have Been. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Soundchaser: Hvor fant du det der? Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Da kan du umulig ha hørt... Nei, lenge siden jeg har hørt NiN, sjekka ut "Year Zero" og da fristet det ikke å gå videre... Ghosts (som alle dobbelt album) har endel fyll materiale, men virker som sagt lovende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå