Addan Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Hmm.. Ozzy virket jo ganske frisk og rask da jeg var på konserten hans i spektrum i sommer. Løp rundt og kastet vann på folk gøy å se at han har beholdt gnisten Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Sabbath hadde neppe eksistert hvis ikke Ozzy var med dem i starten. Og neppe blitt så populære som de ble. Han var liksom "demonen" i bandet, som passet perfekt med melodiene og tekstene. Iommi og Ward skrev udødelige riff, ja, men Ozzy lagde melodiene og mange av tekstene. Det er ikke sånn at han bare var innleid vokalist for bandet og ikke gjorde noe selv. Endret 5. mars 2008 av Bytex Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Men når de sender programm om ham på tv av familien hans tenker jeg spar meg. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jepp, kan tenke meg plata med Crazy Train hvilken plate er det da? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Det er Blizzard of Oz. Den har også godlåten Mr Crowley. Live & Loud fra 1992 er en veldig bra plass å starte faktisk, for lydkvaliteten er perfekt og det er mye publikumslyd også. Og du får alle hitene fra solokarrieren på løpende bånd der. Her er han bare GUD. Se hvordan han kontrollerer publikum bare med å røre på hendene. Se filmen hos Youtube Og Zakk Wylde gjør så mange gitarheltpositurer han kan. Her har du Crazy Train fra samme konsert. Låten er 10 ganger mere heavy live enn på plata. Endret 5. mars 2008 av Bytex Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Fy! Pompøs skive as! Blir helt overveldet. Har begynt å få skikkelig taket på Sigh nå. Det var ikke så verst det de hadde på Myspacen sin i alle fall, men fy dæven den synthen kunne ha vært litt bedre miksa inn i lydbilde Edit: Det var jævli fett egentlig. Endret 5. mars 2008 av fBlikeng Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Har folket fått hørt nye Draconian da? Herlig. Endret 5. mars 2008 av Saddlefall Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) . Det er Blizzard of Oz. Den har også godlåten Mr Crowley. Live & Loud fra 1992 er en veldig bra plass å starte faktisk, for lydkvaliteten er perfekt og det er mye publikumslyd også. Og du får alle hitene fra solokarrieren på løpende bånd der. Her er han bare GUD. Se hvordan han kontrollerer publikum bare med å røre på hendene. Se filmen hos Youtube Og Zakk Wylde gjør så mange gitarheltpositurer han kan. Her har du Crazy Train fra samme konsert. Låten er 10 ganger mere heavy live enn på plata. Takker:D Endret 5. mars 2008 av PhoenixHunter Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Ah, visste ikke at Draconian hadde kommet med noen ny skive jeg. Må absolutt sjekke den ut. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Har folket fått hørt nye Draconian da? Herlig. Noen si om de har noe som i det hele tatt er i nærheten av The Cry of Silence. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Det er den feteste låten deres, hvertfall. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Sitter og hører igjennom alle sangene de har på Myspace.. Igjen. Tøffe greier egentlig når du er litt trist. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Tullprat, man trenger ikke være trist til sinns for å digge doom metal. Jeg blir glad av det og, jeg. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Synd at vokalen til Ozzy skal herpe heile bandet. Musikken er det ikkje noko å seie på. Kan jo nemne King Diamond samtidig. Får aldri taket på dei to vokalistane, dessverre. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Smaken er som baken. Både Ozzy og King er elskede band over hele verden. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Smaken er som baken. Både Ozzy og King er elskede band over hele verden. Det er eg fullt klar over. Derfor er det synd eg skal gå glipp av så god musikk på grunn av vokalen. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 King? Nå er jeg ikke helt med.... Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 King? Nå er jeg ikke helt med.... Kong Haralds soloprosjekt. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Fortell meg hvilket band og hvilken sang jeg bør høre på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå