Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg gikk til innkjøp av Nocte Obductas "Nektar" for noen dager siden. Alt i alt en god plate tenkte jeg, helt til "Und Pan spielt die Flöte" dundret gjennom høyttalerene. Den låten må være noe av det mektigste jeg har hørt på lenge. Ikke så svart som det jeg til vanlig hører på, men jeg tør vedde sokkene mine på at de fleste i denne tråden setter pris på den.

Originalen er 16 minutter lang. Send meg en PM hvis du er interessert i hele låta.

Edit: Litt kødd med youtube-linken.

Endret av frostbitten
Lenke til kommentar

Ganske kult men det hørtes egentlig ikke så veldig mye ut som Dave da. Men dette skal jeg i alle fall sjekke ut mer av.

fåresten hvordan er bandet frost? Jeg klarer ikke og finne noen band på Myspace :confused: Søkte etter Anaal Nathrakh men fant ingen resultater.

Lenke til kommentar

Når man poster en YouTube video, hva med å skrive ned artist og låt? URLen sier ikke stort annet enn :shrug:

Hører nå på Nyia - More Than You Expect (29.11.07), kan være interessant for de som bl.a. liker The Dillinger Escape Plan.

De to siste DEP skivene er forresten ræva, tenke jeg skulle ta de beste låtene fra de og brenne ut på en cd, men har store problemer med å få til noe annet enn en brukbar EP :ermm:

Edit: Cryptopsy.. start med None so Vile. De kommer forresten snart med en ny skive, men mine forventninger er ikke akkurat skyhøye (selv om line-up'n nå inkl. en kvinnelig keyboardist).

Endret av Ba'al-Sebul
Lenke til kommentar

Det har null og niks og si, mannen nærmest fant opp doom og heavy metal, så han må gjerne stabbe rundt så mye han vil for min del. Uten ham og Black Sabbath hadde ingenting vært det samme. En gud må gjerne stabbe rundt på scenen. Han er gammel. Og han rocker fremdeles. Mens du sannsynligvis stabber rundt på gamlehjemmet når du er hans alder.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Ser ikkje poenget med å tilskrive Ozzy doom og heavy-metalen. Butler, Iommi og Ward var vel strengt tatt viktigare, ettersom det var dei som stod for den instrumentelle delen. Gje heller kreditt til bandet, enn å gje Ozzy aleine æra for det, i alle fall.

Edit(h Piaf): @Bytex.

Endret av MrHaze
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...