TheExcalibur Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Den har jeg faktisk hørt da. Bra den. Jævlig kult riff da^^ Kan refreng riffet på gitar. Virkelig gitar da.^^ Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 The Wizard er den ultimate BS-låta for min del. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Jeg gikk til innkjøp av Nocte Obductas "Nektar" for noen dager siden. Alt i alt en god plate tenkte jeg, helt til "Und Pan spielt die Flöte" dundret gjennom høyttalerene. Den låten må være noe av det mektigste jeg har hørt på lenge. Ikke så svart som det jeg til vanlig hører på, men jeg tør vedde sokkene mine på at de fleste i denne tråden setter pris på den. Originalen er 16 minutter lang. Send meg en PM hvis du er interessert i hele låta. Edit: Litt kødd med youtube-linken. Endret 5. mars 2008 av frostbitten Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Kan Ozzy regnes som metal? Jeg like ihvertfall Crazy Train. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Er bandet Mistress bra? Så at Dave og Micke(De som har laget Anaal Nathrakh) var med i det. Er det bare et prosjekt noe ala I? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Mistress er/var knalltøft. En ekstremt skitten grind/sludge/death/thrash-hybrid. Synd de har lagt bandet på is, for formkurven deres var kun stigende. "The Glory Bitches of Doghead" var et av fjorårets feteste plater for min del. http://www.myspace.com/mistress666 Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Ganske kult men det hørtes egentlig ikke så veldig mye ut som Dave da. Men dette skal jeg i alle fall sjekke ut mer av. fåresten hvordan er bandet frost? Jeg klarer ikke og finne noen band på Myspace Søkte etter Anaal Nathrakh men fant ingen resultater. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Ganske kult men det hørtes egentlig ikke så veldig mye ut som Dave da. Men dette skal jeg i alle fall sjekke ut mer av.fåresten hvordan er bandet frost? Jeg klarer ikke og finne noen band på Myspace Søkte etter Anaal Nathrakh men fant ingen resultater. Du kødder nå håper jeg? http://www.google.com/search?client=opera&...-8&oe=utf-8 Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jeg syns Frost er ganske døllt. Fet vokal, men resten er utight og kjedelig. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Når du søker inne på myspace må du søke fra musikksiden, hvis ikke funker det ikke. Like greit å bruke google egentlig. forresten: Se filmen hos Youtube Endret 5. mars 2008 av Dr. Jacoby Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Det kom ikke fram når jeg søkte istad. søkte også på Mistress men fant ingenting. Snåle greier. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Hva starter man med av Cryptopsy? Endret 5. mars 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Når man poster en YouTube video, hva med å skrive ned artist og låt? URLen sier ikke stort annet enn Hører nå på Nyia - More Than You Expect (29.11.07), kan være interessant for de som bl.a. liker The Dillinger Escape Plan. De to siste DEP skivene er forresten ræva, tenke jeg skulle ta de beste låtene fra de og brenne ut på en cd, men har store problemer med å få til noe annet enn en brukbar EP Edit: Cryptopsy.. start med None so Vile. De kommer forresten snart med en ny skive, men mine forventninger er ikke akkurat skyhøye (selv om line-up'n nå inkl. en kvinnelig keyboardist). Endret 5. mars 2008 av Ba'al-Sebul Lenke til kommentar
Addan Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Kan Ozzy regnes som metal?Jeg like ihvertfall Crazy Train. Jeg synes det Er jo en del ganske tunge riff fra hans side, ihvertfall etter at han begynnte å spille med Zakk wylde og black label society. Pluss at det står oppført som metal i itunes Ække dette metal skal jeg spise hatten min : http://youtube.com/watch?v=ZfeTjVoPVe0&feature=related Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Noen andre som synes Ozzy ser latterlig dum ut der han rusler rundt på scena? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Det har null og niks og si, mannen nærmest fant opp doom og heavy metal, så han må gjerne stabbe rundt så mye han vil for min del. Uten ham og Black Sabbath hadde ingenting vært det samme. En gud må gjerne stabbe rundt på scenen. Han er gammel. Og han rocker fremdeles. Mens du sannsynligvis stabber rundt på gamlehjemmet når du er hans alder. Endret 5. mars 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Fy! Pompøs skive as! Blir helt overveldet. Har begynt å få skikkelig taket på Sigh nå. Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Personlig har jeg ikke så mye til overs for solokarieren til Ozzy. Gammal Sabbath er greit nok, men mesteparten av æren for det går til vår kjære Tony Iommi. Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Ser ikkje poenget med å tilskrive Ozzy doom og heavy-metalen. Butler, Iommi og Ward var vel strengt tatt viktigare, ettersom det var dei som stod for den instrumentelle delen. Gje heller kreditt til bandet, enn å gje Ozzy aleine æra for det, i alle fall. Edit(h Piaf): @Bytex. Endret 5. mars 2008 av MrHaze Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 De to første Ozzy (+ Tribute: Randy Rhoads) er klassikere, bare en unngår den nyeste remasteren ettersom den orginale rytmeseksjonen er erstattet med Trujillo & Bordin. Shaaaaron Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå