loathsome Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Synes headsa om Strapping Young Lad da? Jeg digger virkelig Townsend .. kan bli litt slitsomt i lengden, men både SYL og Devin Townsend er konge. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Hevy Devy er en vokal-gud, og lager mye bra musikk. for vokal hører jeg på Working Man - Natural science. på den sanger får han virkelig vist stemmen sin. Er også glad i SYL, og spesiellt The New Black. Endret 5. mars 2008 av Soundchaser Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Townsend er ikke på toppen av last.fm lista mi uten grunn nei The Devin Townsend Band - Vampira Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Townsend er ikke på toppen av last.fm lista mi uten grunn nei The Devin Townsend Band - Vampira Ah, den der er herlig Også "Bad Devil", hørte ekstremt mye på Townsend Band og Solosakene hans før. Må virkelig grave opp igjen noe nå, kjenner jeg får et par gode flashbacks av Vampira! faen, noen av skrikene på "Vampira" kjenner jeg langt nedover ryggraden! Endret 5. mars 2008 av loathsome Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Kan noen fortelle meg hva som er så bra med Turboneger? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Kan noen fortelle meg hva som er så bra med Turboneger? Attitude, rock'n rølp, de skaper god stemning. Men kanskje du burde finne en annen tråd? Du klarer jo ikke å diskutere metal Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Motorhead kan jeg diskutere. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Jeg har vært så heldig å se SYL live i sverige. Det var faen meg galskap. Devin er dritmorsom frontfigur, og han slenger dritt til publikum hele tida på en måte bare han kan gjøre det. Pluss at han raller ivei med helt meningsløse setninger plutselig for å introdusere en eller annen låt. Også vokalen da..måten han veksler mellom powermetal-vokal og melodiøs skriking er uforståelig. Selv når han skriker i highpitch er det melodi der. Har mest sansen for det gamle SYL-greiene. Detox, Aftermath, Relentless, SYL osv. Se filmen hos Youtube "The unfortunate part of this wind...is that it makes all the 16 individual pieces of hair of mine...go all awry!" Herlig selvironi. Også deilige Detox. Vokalen her er bare sinnsvakt bra. Se filmen hos Youtube Endret 5. mars 2008 av Bytex Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Nå har ikke jeg lest hele tråden her, og ikke tror jeg at jeg gidder heller, men: Er det noen som ser frem til 'Get Thrashed!' her? Dette tror jeg blir årets film for min del i allefall. Ser fram til den ja. Kortid den kjem ut? Rett på dvd vel? den kommer på DVD i mai.. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Kan noen fortelle meg hva som er så bra med Turboneger? Attitude, rock'n rølp, de skaper god stemning. Men kanskje du burde finne en annen tråd? Du klarer jo ikke å diskutere metal Enig. Hvorfor kommer du hit og prater om alskens rockeband o.l som ofte ikke har noe med metall og gjøre? I tillegg spør du hva alle andre liker hele tiden. Slå fast en mening om en skive til et band som spiller metall og se heller om noen svarer. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Motorhead skal visst spille sinnsykt høyt på konserter. De fleste får vel piping i øra ett par dager etterpå. Sikkert ett skikkelig show. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Metaltown ser ut til å få spikret på plass ett veldig bra program. http://www.metaltown.se/ Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Motorhead skal visst spille sinnsykt høyt på konserter.De fleste får vel piping i øra ett par dager etterpå. Sikkert ett skikkelig show. Var ør i hue i over ei uke etter jeg så Black Sabbath. Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 På Wacken var det faen bare såvidt jeg klarte å sitte i ølhagen når Lemmmy å gutta begynnte å gnikke. "Lydbilde? hva er det? vi bare skrur opp alt til det sier stopp, så sper vi på med en bøtte diskant." Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Av folk jeg kjenner med god musikk smak sier de at Black Sabbath er bra. Hvilke sanger bør jeg sjekke ut da? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Skaff deg de første skivene, Black Sabbath og Paranoid. Eller bare skaff Best Of. Den er bare super. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 De fire første i samme rekkefølge. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Metaltown ser ut til å få spikret på plass ett veldig bra program. http://www.metaltown.se/ Kunne godt ha tenkt meg til å se Opeth, In Flames, Amon Amarth og Soilwork. Men jeg regner sterkt med at jeg ikke skal nedover dessverre. Hadde vært rått. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Nevn noen sanger jeg kan søke på youtube da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå