Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Townsend er ikke på toppen av last.fm lista mi uten grunn nei :wee:

The Devin Townsend Band - Vampira

Ah, den der er herlig :D Også "Bad Devil", hørte ekstremt mye på Townsend Band og Solosakene hans før. Må virkelig grave opp igjen noe nå, kjenner jeg får et par gode flashbacks av Vampira!

faen, noen av skrikene på "Vampira" kjenner jeg langt nedover ryggraden!

Endret av loathsome
Lenke til kommentar

Jeg har vært så heldig å se SYL live i sverige. Det var faen meg galskap. Devin er dritmorsom frontfigur, og han slenger dritt til publikum hele tida på en måte bare han kan gjøre det. Pluss at han raller ivei med helt meningsløse setninger plutselig for å introdusere en eller annen låt.

Også vokalen da..måten han veksler mellom powermetal-vokal og melodiøs skriking er uforståelig. Selv når han skriker i highpitch er det melodi der. Har mest sansen for det gamle SYL-greiene. Detox, Aftermath, Relentless, SYL osv.

Se filmen hos Youtube

"The unfortunate part of this wind...is that it makes all the 16 individual pieces of hair of mine...go all awry!"

Herlig selvironi.

Også deilige Detox. Vokalen her er bare sinnsvakt bra.

Se filmen hos Youtube

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Nå har ikke jeg lest hele tråden her, og ikke tror jeg at jeg gidder heller, men:

Er det noen som ser frem til 'Get Thrashed!' her?

Dette tror jeg blir årets film for min del i allefall.

Ser fram til den ja. Kortid den kjem ut? Rett på dvd vel?

den kommer på DVD i mai..

Lenke til kommentar
Kan noen fortelle meg hva som er så bra med Turboneger?

Attitude, rock'n rølp, de skaper god stemning. Men kanskje du burde finne en annen tråd? Du klarer jo ikke å diskutere metal :ermm:

Enig. Hvorfor kommer du hit og prater om alskens rockeband o.l som ofte ikke har noe med metall og gjøre? I tillegg spør du hva alle andre liker hele tiden. Slå fast en mening om en skive til et band som spiller metall og se heller om noen svarer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...