Programvare Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Kva er greia med at Opeth skal vere så bra? Eg høyrer på Blackwater Park no og det er dødskeisamt. Hør Deliverance. Skift mening. Le av påstanden din. Vil si at Ghost Reveries er bedre, faktisk så er det den beste Opeth plata Blackwater Park er jo deres beste skive med Deliverance på en god 2. plass tett etterfulgt av Damnation. Mine Opeth-favoritter er slik ca: 1. Deliverance 2. Damnation 3. Morningrise Resten er vilt spredd. Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Noen som kan anbefale meg noe litt prog/tech Death Metal? Har jævlig smaken for Gorod, så noe i den stilen hadde vært bra. Musts: Cynic - Focus Atheist - Unquestionable Presence Atheist - Elements Gorguts - Obscura Gorguts - From Wisdom to Hate Lykathea Aflame - Elvenefris Death - Human Suffocation - Breeding the Spawn Suffocation - Pierced From Within Suffocation - Effigy of the Forgotten The Allseeing I - JagannÂtha (kan lastas ned gratis herfrå) Astomatous - The Beauty of Reason (Kan lastas ned gratis herfrå) Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Cynic - FocusAtheist - Unquestionable Presence Atheist - Elements Gorguts - Obscura Gorguts - From Wisdom to Hate Lykathea Aflame - Elvenefris Death - Human Suffocation - Breeding the Spawn Suffocation - Pierced From Within Suffocation - Effigy of the Forgotten The Allseeing I - JagannÂtha (kan lastas ned gratis herfrå) Astomatous - The Beauty of Reason (Kan lastas ned gratis herfrå) Di fire er allerede i boks, men skal sjekke ut resten. takker for anbefalingene Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Stemmer det. Men den er ikkje heilt på det nivået som dei nevnte. Gløymde forresten Ephel Duath - The Painter's Palette og Ephel Duath - Pain Necessary to Know, sjølv om det fell litt utanfor, sidan det ikkje akkurat er death metal. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Muligens Illogicist, Pestilence, Anata og Ulcerate vil falle i smak til han som var ute etter tech death. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Noen som kan forklare meg når Rammstein sluttet å være metall? Dummeste jeg har hørt på lang tid. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Rammstein er vel på kanten til å være metal. Har blitt så pop band liksom. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 I mine ører har de distansert seg mer og mer fra metal siden "Mutter". Forøvrig er Lair of the Minotaur - War Metal Battle Master tøff som eff. Mye sterkere enn forgjengeren. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Syns Rammstein heller mer mot industrial enn metal i mine ører. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Please, kan dere hjelpe meg å finne ut hvilket band dette er? http://youtube.com/watch?v=kW_NhaErXug Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) kan du ikke bare lese infoen til videoen sjøl? Edit: har bare hørt litt, men faen Astomatous var CRÈME Endret 4. mars 2008 av Soundchaser Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Faen jeg finner ikke ut av det. Prøver å kjøpe Cd- en men den sangen på men finner den ikke. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Rammstein, hmm.. liker bedre deres inspirasjonskilde -> Laibach (nei, mod. de er ikke nazi). Lenke til kommentar
Bagge Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Noen som kan anbefale meg noe litt prog/tech Death Metal? Har jævlig smaken for Gorod, så noe i den stilen hadde vært bra. Musts: Cynic - Focus Atheist - Unquestionable Presence Atheist - Elements Gorguts - Obscura Gorguts - From Wisdom to Hate Lykathea Aflame - Elvenefris Death - Human Suffocation - Breeding the Spawn Suffocation - Pierced From Within Suffocation - Effigy of the Forgotten The Allseeing I - JagannÂtha (kan lastas ned gratis herfrå) Astomatous - The Beauty of Reason (Kan lastas ned gratis herfrå) Du glemte noen vesentlige skiver: Cryptopsy - None so Vile Cryptopsy - Blasphemy Made Flesh Immolation - Close to a World Below Immolation - Unholy Cult Ephel Duath - Painter's Palette Spawn of Possession - Cabinet Necrophagist - Onset of Putrefaction Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Vet ingen hvem det er? Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Bajs. Endret 4. mars 2008 av MrHaze Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) phoenixhunter: Om du hadde giddet å lete litt selv på siden du postet i stedet for å spamme tråden så ville du lett funnet ut at bandet heter Submersed og sangen Hollow, og de har heller ikke noe i metalltråden å gjøre Endret 4. mars 2008 av Ziltoid Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Noen som kan anbefale meg noe litt prog/tech Death Metal? Har jævlig smaken for Gorod, så noe i den stilen hadde vært bra. Musts: Cynic - Focus Atheist - Unquestionable Presence Atheist - Elements Gorguts - Obscura Gorguts - From Wisdom to Hate Lykathea Aflame - Elvenefris Death - Human Suffocation - Breeding the Spawn Suffocation - Pierced From Within Suffocation - Effigy of the Forgotten The Allseeing I - JagannÂtha (kan lastas ned gratis herfrå) Astomatous - The Beauty of Reason (Kan lastas ned gratis herfrå) Du glemte noen vesentlige skiver: Cryptopsy - None so Vile Cryptopsy - Blasphemy Made Flesh Immolation - Close to a World Below Immolation - Unholy Cult Ephel Duath - Painter's Palette Spawn of Possession - Cabinet Necrophagist - Onset of Putrefaction Gløymde ikkje. Immolation er vel i grenseland mellom streit og teknisk. Hellar kanskje litt mot teknisk, og då er eg sjølvsagt einig i at Close to a World Below, Unholy Cult, og Failures for Gods, som du gløymde, skal med. Eg syns Cryptopsy, SoP og Necrophagist kjem i andrebolka. La til Ephel Duath - The Painter's Palette og Pain Necessary to Know i ein seinare post, så dei var berre midlertidig gløymd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå