Programvare Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Skal anskaffe en Venom-skive. Black Metal? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Går Kamelot under power? Progressiv symph power. metal sist jeg sjekka. om man skal være helt sjanger hore. Endret 15. oktober 2007 av NiXx Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Skal anskaffe en Venom-skive.Black Metal?Like greit å starte der er det ikke?Jeg bruker alltid (hvis bandet har så mange skver) å sjekke ut den første, miderste, og siste skiva for å få en grei anelse om hvordan bandet er.Funker greit. Går Kamelot under power?Progressiv symph power. metal sist jeg sjekka.om man skal være helt sjanger hore.Ord delings feilSue me..Progressive Symphonic power-metal, de som holder på med metal skjønner uansett hva jeg mener. Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Hører på Puritanical Euphoric Misanthropia av Dimmu nå. ITS TOTALY AWESOME! Episk. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Gleder meg til å høre det neste Hate Eternal albumet. de har jo i det siste fått med 3 nye, Shaune Kelley på gitar, Jade Simonetto på trommer og Alex Webster som session bassist. Dette blir gromt! Lenke til kommentar
huf Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Hørt detta Neslepaks? Broren til Tom Araya spiller der eller no tror jeg.. http://www.myspace.com/bloodcum Aldri hørt nokon av delane. Veit berre at bror til Tom spelar i Thine Eyes Bleed - dei som var med på Unholy Alliance-touren. Som skuffa noko inderleg etter mi meining. Fekk aldri heilt opp stemninga dei få minutta dei var på scena. Var ikkje skikkeleg tak i dei. Lyden var også pinglete og varierande. Endret 15. oktober 2007 av Zeph Fjerna kommentar til eit fjerna innlegg Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Fyy faen. Deathspell Omega - Si Monumentum Requires, Circumspice er kanskje tidenes black metal-utgjeving. Fittemeg så gjennomført konge at det nesten gjer vondt. Lenke til kommentar
Caress_the_Pale Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Fyy faen. Deathspell Omega - Si Monumentum Requires, Circumspice er kanskje tidenes black metal-utgjeving. Fittemeg så gjennomført konge at det nesten gjer vondt. Mr.Haze har selvfølgelig helt rett. Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Fyy faen. Deathspell Omega - Si Monumentum Requires, Circumspice er kanskje tidenes black metal-utgjeving. Fittemeg så gjennomført konge at det nesten gjer vondt. Mr.Haze har selvfølgelig helt rett. Veeeldig høg fem! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Fyy faen. Deathspell Omega - Si Monumentum Requires, Circumspice er kanskje tidenes black metal-utgjeving. Fittemeg så gjennomført konge at det nesten gjer vondt. Mr.Haze har selvfølgelig helt rett. Veeeldig høg fem! Indeed! En kjempesolid plate! Hørte noen sanger fra Black Metal av Venom. Ikke noe standard sortmetall nei, vil heller kalle det thrash metal fra helvete Lenke til kommentar
All You Can Rape Buffet Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Går Kamelot under power? Progressiv symph power. metal sist jeg sjekka. om man skal være helt sjanger hore. Progressiv? nei, ta bort progressiv. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Venom var vel opprinnelig Black metal, eller Blackened/Darkened Thrash metal? I morgen og på onsdag er dagen(e) for Kindertotenlieder. I tilfelle de interesserte har glemt det, jeg kom nettopp på det. Jeg aner ikke hva Kindertotenlieder er, så jeg søkte det opp. Jeg aner ikke om jeg forstod det helt feil, men hva har det med metal å gjøre? Det virker som et orkester av noe slag. Det eneste som kunne minne om metal var at det handlet om barnedød, og at komponisten mistet datteren sin rett etter at han skrev stykket. Edit: Var forberedt på å måtte skrive "Doh, dobbeltpost", men det jeg skreiv ble bare redigert inn i den forrige posten min Det har jeg ikke fått med meg. Endret 15. oktober 2007 av Olumvolum Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Kindertotenlieder har blitt beskrevet som en en poetisk og vakker Black Metal Horrortrip.Fra en snødekt scene sender den franske koreografen og dukkemakeren Gisèle Vienne dunkle skygger i vår retning. Animerte dukker og svarte skikkelser genererer et grusomt alpint landskap som balanserer skremmende mellom fiksjon og virkelighet. Kindertotenlieder kan oversettes som ”sanger om barns død” og stammer fra den tyske poeten Freidrich Rückerts diktsamling på 425 dikt som han i 1834 skrev etter at han mistet sine to barn. Vienne bringer Kindertotenlieder til scenen i samarbeid med den amerikanske forfatteren Dennis Cooper samt et knippe ekstraordinære musikalske størrelser. Peter Rehberg aka Pita og Stephen O’Malley bedre kjent fra SunnO))) bidrar live fra scenen i Teatergarasjen og skaper en klaustrofobisk og truende atmosfære av elektroniske lyder, tung bass og mørke gitarriff. Ikke gå glipp av en av sesongens høydepunkter. Forestillingen varer i ca 75 minutter In her sinister trademark style, Vienne’s troupe of dancers and musicians will take to the Teatergarasjen stage with life-sized dolls in a performance inspired by traditional European demonic traditions, set to a menacing score by Stephen O’Malley and Peter Rehberg. http://www.bit-teatergarasjen.no/article/85 Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Olumvolum: Hvorfor sjangerrunke så jævlig da? Hver side er jo fylt med det ... For å snakke om noe mer ordentlig: Pokker som Death is This Communion svinger. En av de beste platene jeg har hørt i år. Endret 15. oktober 2007 av king_of_kong Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Hørt detta Neslepaks? Broren til Tom Araya spiller der eller no tror jeg.. http://www.myspace.com/bloodcum Aldri hørt nokon av delane. Veit berre at bror til Tom spelar i Thine Eyes Bleed - dei som var med på Unholy Alliance-touren. Som skuffa noko inderleg etter mi meining. Fekk aldri heilt opp stemninga dei få minutta dei var på scena. Var ikkje skikkeleg tak i dei. Lyden var også pinglete og varierande. ++Aner ikkje korleis dei var, da eg berre eg såg Slayer. Gadd ikkje bruke verdifull vorstid på søppelbanda som spela før. ++Black Metal er ein fin start, Metal Heart. Og nei, det er ikkje svartmettal, men heavy/thrash¨ ++Og til Torpern. Hate Eternal blir nok grisefett. Har null oversikt på bandmedlem etc, men Derek er fortsatt bak trommene? Mannen er jo enorm! Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Om jeg husker rett så spiller Roddy for Today is the Day nå. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 (endret) Om jeg husker rett så spiller Roddy for Today is the Day nå. Det kan nok stemme. Ser nå at han har slutta i HE. Torpern hadde det faktisk med i innlegget lenger opp. Heia meg. Endret 15. oktober 2007 av Neslepaks Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Yes, han hadde ikke råd til å være med lenger. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Har lyst på skikkelig sinte, agressive sanger! F.eks. Anorexia Nervosa - The Drudenhaus Anthem Gief! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå