Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Jeg gir blankt faen i hva du måtte syns er Metal, anathema, slutt å prøv å styre tråden. Det er ikke DIN tråd, det er alle sin tråd. Liker du ikke en video, hold kjeft om det istedet for å gnelle om genrer. And I'm done.

Hihi, det ble fantastisk ironisk når det kom fra deg, Bytex. Men nei, jeg er grunnleggende uenig i hva du mener og ikke mener om sjangere. Jeg er fult klar over at du er et overmenneske innen metal som har utviklet deg beoynd hva vi vanlige dødlige kan oppnå. Derfor får jeg bare beklage at jeg mener at sjangere faktisk er en vital del av metal, og at dette er en metal tråd, for å diskutere metal, ikke rock. And I'm done.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Denne tråden er for metal, ikke noe annet. Den hadde blitt helt ødelagt hvis hip-hop folka kom inn her å begynte å snakke om Chamillionaire sine beste sanger. Derfor må det være en grense.

For å unngå kjedelig krangling burde vi tillate band med metal elementer. Selv om de ikke er metalband. Som f.eks Rammstein, Limp Bizkit, Led Zeppelin, Slipknot, Anal Cunt, Kiss osv. De har jo tross alt elementer av metal i seg. Og det er såpass få slike band som ligger i grenseland at jeg ser virkelig ikke problemet.

Vi vil jo fremdeles komme i et par kjedeligheter (Kan man definere dette elementet i denne Britney Spears sangen for metal?), men på langt nær like mange.

Endret av LunarPoet
Lenke til kommentar
Cryptopsy - Phobophile.

Den plata der er betong-tung! Kompromissløs riffing fra start til slutt. Phobophile er jævlig heftig, men Graves of the Fathers er enda råere. Live plata anbefales, da de er like tight live som på plate. Gromt!

Lenke til kommentar

f_Folderm_9d778a8.jpg

"Perverse Calculus" kommer nå ut under Leviathan-navnet. Wrest prøvde å gi ut plata som en Lurker of Chalice-utgivelse på Battle Kommand Records, men Moribunds advokat satte en stopper for det. Dette satte også en stopper for Leviathan/Nachtmystium-splitten som var planlagt utgitt på Southern Lord. Plata får også en ny tittel; "Massive Conspiracy Against All Life".

Lenke til kommentar
Nå har ikke jeg lest hele tråden her, og ikke tror jeg at jeg gidder heller, men:

Er det noen som ser frem til 'Get Thrashed!' her?

Dette tror jeg blir årets film for min del i allefall.

Ser fram til den ja. Kortid den kjem ut? Rett på dvd vel?

Lenke til kommentar
Kva er greia med at Opeth skal vere så bra? Eg høyrer på Blackwater Park no og det er dødskeisamt.

Hør Deliverance. Skift mening. Le av påstanden din.

Vil si at Ghost Reveries er bedre, faktisk så er det den beste Opeth plata :)

Lenke til kommentar
Kva er greia med at Opeth skal vere så bra? Eg høyrer på Blackwater Park no og det er dødskeisamt.

Hør Deliverance. Skift mening. Le av påstanden din.

Vil si at Ghost Reveries er bedre, faktisk så er det den beste Opeth plata :)

Blackwater Park er jo deres beste skive med Deliverance på en god 2. plass tett etterfulgt av Damnation.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...