Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

For meg er det bare musikken som teller nå. Jeg var også fascinert av alle disse satanistene som fløy rundt og tente på kirker da jeg starta å høre på musikken på midten av 90-tallet. Men gikk lei etterhvert og utvida horisontene mine til mye annet også. Kan ikke gå i 10 år og BARE høre på necrometal med hårføner-vokal heller.

Men innimellom får jeg et kick og hører gjennom noen gamle darkthrone-skiver eller emperor.

Jeg begynte å høre på svartmetall for rundt ett år siden. Det første var vel Dimmu Borgir regner jeg med, men gikk fort lei. I de første månedene synes jeg det var kjempetøft og kle seg i nagler og være ubertr00 hele tiden. Skjønte at jeg oppførte meg og så ut som en tulling, så jeg slutta helt med det. I dag kan jeg ikke kalles tr00 at all.

Det ble fort Immortal, Darkthrone, Mayhem og Emperor som ble de store favoritten btw.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ka du sei, ka du mein, har du pult mange rein?

Dear Metalheads,

we are proud to announce that the reunited death metal band Cynic will play at the W:O:A 2008.

Fristar å reise for Cynic. Noko anna bra annonsert?

Ikke stort, men mulig jeg stikker for Cynic likevel. Så Cynic på Hellfest og Hove i fjor, og var deres gjest bacstage under sistnevnte festival.

Carcass, Obituary og Exodus er tidvis åreit, og man kan altids få med seg Maiden en gang til.

Lenke til kommentar
Har aldri hørt Rammstein blitt omtalt som metal (med unntak av fra uvitende), metal elementar, ja - men ikke metal. Innlegget mitt var forøvrig også rettet mot det tidligere innlegget om QOTSA, som ikke passer i denne tråden.

Rammstein er metal, i mine øyne. Selv om det er en veldig rar form for metal og jeg liker det ikke i det hele tatt. QOTSA er jo rock, de har da nest ikke elementer av metal i engang så hvordan noen kan kalle det metal fårstår jeg ikke.

Lenke til kommentar

Jeg gir blankt faen i hva du måtte syns er Metal, anathema, slutt å prøv å styre tråden. Det er ikke DIN tråd, det er alle sin tråd. Liker du ikke en video, hold kjeft om det istedet for å gnelle om genrer. And I'm done.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...