Programvare Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 For meg er det bare musikken som teller nå. Jeg var også fascinert av alle disse satanistene som fløy rundt og tente på kirker da jeg starta å høre på musikken på midten av 90-tallet. Men gikk lei etterhvert og utvida horisontene mine til mye annet også. Kan ikke gå i 10 år og BARE høre på necrometal med hårføner-vokal heller. Men innimellom får jeg et kick og hører gjennom noen gamle darkthrone-skiver eller emperor. Jeg begynte å høre på svartmetall for rundt ett år siden. Det første var vel Dimmu Borgir regner jeg med, men gikk fort lei. I de første månedene synes jeg det var kjempetøft og kle seg i nagler og være ubertr00 hele tiden. Skjønte at jeg oppførte meg og så ut som en tulling, så jeg slutta helt med det. I dag kan jeg ikke kalles tr00 at all. Det ble fort Immortal, Darkthrone, Mayhem og Emperor som ble de store favoritten btw. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Noen som liker Rob Zombie her a? Lenke til kommentar
fgr Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Hysterisk bra mathcore: Sikth - Bland Street Bloom Sikth - Way Beyond The Fond Old River Og ellers en digg låt av In Flames (har de noen låter som ikke er digge forresten) In Flames - Come Clarity Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Come Clarity er vel en av få emo låter av In Flames. Lenke til kommentar
Bagge Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Ka du sei, ka du mein, har du pult mange rein? Dear Metalheads, we are proud to announce that the reunited death metal band Cynic will play at the W:O:A 2008. Fristar å reise for Cynic. Noko anna bra annonsert? Ikke stort, men mulig jeg stikker for Cynic likevel. Så Cynic på Hellfest og Hove i fjor, og var deres gjest bacstage under sistnevnte festival. Carcass, Obituary og Exodus er tidvis åreit, og man kan altids få med seg Maiden en gang til. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2008 Elsk. Slutt å forsøple denne tråden. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 WTF!!?? Hva er problemet? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Problemet ligger i at dette er forumets tråd for metal Endret 4. mars 2008 av Anathema Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Noen som liker Rob Zombie her a? Rob Zombie er helt okei det. Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Noen vil vel påstå at Rammstein er metal, men søppel er det hvertfall. Edit: Leif Endret 4. mars 2008 av PiratKamerat Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2008 Noen vil vel påstå at Rammenstein er metal, men søppel er det hvertfall. Well, they're wrong. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 De har helt klart metal elementer i seg. Det kan ingen si noe i mot. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Problemet ligger i at dette er forumets tråd for metal Og Industrial-Metal er en undersjanger av metal? Om du har et problem med det kan du holde det for deg selv? Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Noen som liker Rob Zombie her a? Digget han når jeg var "fersk" og drev og oppdaga metal .. er fortsatt en del greier som er litt fett, men jeg hører svært lite på han nå. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 4. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2008 Har aldri hørt Rammstein blitt omtalt som metal (med unntak av fra uvitende), metal elementar, ja - men ikke metal. Innlegget mitt var forøvrig også rettet mot det tidligere innlegget om QOTSA, som ikke passer i denne tråden. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Har aldri hørt Rammstein blitt omtalt som metal (med unntak av fra uvitende), metal elementar, ja - men ikke metal. Innlegget mitt var forøvrig også rettet mot det tidligere innlegget om QOTSA, som ikke passer i denne tråden. Rammstein er metal, i mine øyne. Selv om det er en veldig rar form for metal og jeg liker det ikke i det hele tatt. QOTSA er jo rock, de har da nest ikke elementer av metal i engang så hvordan noen kan kalle det metal fårstår jeg ikke. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Enig at Disturbed er ett Fjortis band? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Jeg gir blankt faen i hva du måtte syns er Metal, anathema, slutt å prøv å styre tråden. Det er ikke DIN tråd, det er alle sin tråd. Liker du ikke en video, hold kjeft om det istedet for å gnelle om genrer. And I'm done. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå