Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Hm, jeg spurte tidligere her om noen likte Solefald, men fikk ikke noen svar. Så jeg prøver meg igjen... < :]

Solefald er fett det. Meget sære tekster, men that's avant-garde for you! Selv eier jeg Red For Fire: An Icelandic Odyssey Part 1 . Flott album.

Ka du sei, ka du mein, har du pult mange rein?

Dear Metalheads,

we are proud to announce that the reunited death metal band Cynic will play at the W:O:A 2008.

Ahh, nå som jeg hadde bestemt meg for å ikke dra til Wacken. Annonseringen om Cynic krever en grundig revurdering. Jeg står fortsatt for at line-up'en til Wacken 08 er relativt "dårligere" enn tidligere år.

Endret av Pétur
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hm, jeg spurte tidligere her om noen likte Solefald, men fikk ikke noen svar. Så jeg prøver meg igjen... < :]
Solefald er klart et av mine favorittband og Neonism er nok favorittplata her i gården :love: Endret av Ziltoid
Lenke til kommentar

Hehe, ex-bandet mitt spilte inn demoen i samme studio som Solefald brukte til sin 2. plate (husker ikke navn).

Var morsomt, for eiern sa de hadde levert liste over alle låtene som skulle spilles inn, og i den ene låten var det understreket "120 taktskifter!". Han holdt enda på å mixe plata, så vi fikk en forhåndslytting på hele skiva lenge før alle andre.

Og Tristania hadde bodd i samme studio i 3 mnd når de lagde sin forrige. Vi hadde bare råd til en helg :p

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Solefald er klart et av mine favorittband og Neonism er nok favorittplata her i gården :love:

Ja, det er en flott skive.

Meget sære tekster, ja...

Lenke til kommentar

Solefald er veldig bra. Favorittskivene min av de må vel være "The Linear Scaffold" og "Neonism"

"The Circular Drain" skuffet dessverre for min del.

Lenke til kommentar
Trommisen i Dream theatre kan gå og legge seg om man kommer innpå svartmetall

Der snakker man om personer med mamutt hender og føtter for den doble pedal og tromming de gjør.

Ulver , Immortal , Satyricon , Dark throne , Children of bodom (ikke bry deg sp mye om gitaristen)

Liker du Dream theatre liker du også sannsynligvis

* Liquid Tension Experiment

* Symphony X

* Pain of Salvation

* Arcturus

* Opeth

* Buckethead

* Tool

*Circus Maximus

*Pagan's mind

*Riverside

*Ayreon

la til noen flere

Lenke til kommentar

Dear Metalheads,

we are proud to announce that the reunited death metal band Cynic will play at the W:O:A 2008.

Fristar å reise for Cynic. Noko anna bra annonsert?

Lenke til kommentar

Dear Metalheads,

Fristar å reise for Cynic. Noko anna bra annonsert?

Her guttmin.

3 Inches of Blood

Alestorm

As I Lay Dying

At the Gates

Autumn

Avantasia

Axel Rudi Pell

Axxis

Before the Dawn

Carcass

Children of Bodom

Corvus Corax

Crematory

Watain

Destructor

Dream of an O...

Enemy of the Sun

Ensiferum

Evocation

Ex. Grindfuckers

Exodus

Girugämesh

Gorerotted

Gorgoroth

Grave

Hatebreed

Head Hunter

Iron Maiden

Job for a Cowboy

Killswitch Engage

Kreator

Krypteria

Leaves Eyes

Lord Belial

Lordi

Machine Men

Mercenary

Negura Bunget

Nifelheim

Nightwish

Obituary

Opeth

Powerwolf

Primordial

PsychoPunch

Sabaton

Saltatio Mortis

Soilwork

Sonata Arctica

Sturm und Drang

The Bones

Watain

Unearth

Van Canto

Warbringer

Watain

Lenke til kommentar
You b0rked the url.

Ja jeg prøvde å linke videoen fra rockworld.tv med youtube koden. Denne er nesten et år gammel, ikke sett før. Det var denne overdramatiske effekten som fikk meg til å interessere meg for black metal. Får følelsen av at jeg kommer til å gå lei det hele om noen år, or do I?

Endret av Abigor
Lenke til kommentar

For meg er det bare musikken som teller nå. Jeg var også fascinert av alle disse satanistene som fløy rundt og tente på kirker da jeg starta å høre på musikken på midten av 90-tallet. Men gikk lei etterhvert og utvida horisontene mine til mye annet også. Kan ikke gå i 10 år og BARE høre på necrometal med hårføner-vokal heller.

Men innimellom får jeg et kick og hører gjennom noen gamle darkthrone-skiver eller emperor.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...