TheExcalibur Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Er det noen her som liker dem da eller "digger"? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Ikke for meg. Bra musikk er bra musikk uansett hva den heter. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Ikke for meg. Bra musikk er bra musikk uansett hva den heter. Ingen som sa at Danko Jones og Queens of the Stone Age ikke er bra musikk. Vi sier bare at det ikke er metal. Edit: Danko Jones - Dance er veldig tøff. Endret 3. mars 2008 av LunarPoet Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Hvis det ikke er noen her som liker dem er det dårlig musikk smak her ass Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Hvis det ikke er noen som liker favorittbandet mitt så har dere dårlig musikksmak Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Poenget til Vintermåne er at alle har helt forskjellig smak. Det finnes ingen dårlig eller god. Så når du sier "Dere har dårlig smak", betyr det egentlig "Dere har annerledes smak". Du har mest sannsynlig bare ikke tenkt godt nok gjennom saken. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 MEN noen som liker dem? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Hørte QTSA for noen år siden. Tror jeg synes det var ganske kjedelig da. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Songs For The Deaf er bra. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Hvis det ikke er noen her som liker dem er det dårlig musikk smak her ass Slått deg at det muligens er du som sitter med den dårlige musikksmaken, ikke alle andre? Du skriver i en tråd for metall, å forvente at folk skal danse av glede da du nevnte to rockeband blir kanskje å håpe på litt for mye. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Okey, da begynner vi. Rams opp noe så er det stor sjangs for at jeg liker det hvis ikke kanskje etter jeg har hørt på det. Noe kjent så klart. Endret 3. mars 2008 av PhoenixHunter Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Må det absolutt være kjent for å være bra da? Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Nei, men jeg synes det er kult at ting er oppdatert. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Nei, men jeg synes det er kult at ting er oppdatert. Liker du growl vokal da? bare et par tilfeldige band: Godsmack Opeth Iron Maiden Dream Theater Symphony X Slayer Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg liker Dream Theater mulig Slayer og kanskje Iron Maiden. men Dream Theater er bare så bra da. Trommisen Mike Portnoy er eid i trommer Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Hm, jeg spurte tidligere her om noen likte Solefald, men fikk ikke noen svar. Så jeg prøver meg igjen... < :] Endret 3. mars 2008 av Uin Viel Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Ka du sei, ka du mein, har du pult mange rein? Dear Metalheads, we are proud to announce that the reunited death metal band Cynic will play at the W:O:A 2008. Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Trommisen i Dream theatre kan gå og legge seg om man kommer innpå svartmetall Der snakker man om personer med mamutt hender og føtter for den doble pedal og tromming de gjør. Ulver , Immortal , Satyricon , Dark throne , Children of bodom (ikke bry deg sp mye om gitaristen) Liker du Dream theatre liker du også sannsynligvis * Liquid Tension Experiment * Symphony X * Pain of Salvation * Arcturus * Opeth * Buckethead * Tool Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Hvilken av Solefeld bør jeg høre på da? Sang altså. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå