Programvare Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg elsker den delen hvor det eneste vi hører er noen minutter hvor noen går i snøen. Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Takk Bytex, må nok få tak i Bergtatt of Vargnatt også. Black med folkeelementer er storkos! Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Favoritt sangen fra ulver er I troldskog faren vild Ingenting over ingenting ved siden Bergtatt er på min top 5 liste over album Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 her er det "Lost In Moments" fra Perdition City. av metall-ulver er det "Wolf and Fear" Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Jeg syns sistesporet på Bergtatt er best. Den melodiøse riffinga tar bare helt av fra starten av. Det jeg liker med den typen svartmetall er at gitaren ikke bare spiller enkle akkorder, men lager melodier som ormer seg gjennom sangene. Endret 3. mars 2008 av Bytex Lenke til kommentar
ersa Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Skuffendes. Fikk ikke tak i Svartediket idag. Får smøre meg med litt tålmodighet da ... Jeg fikk tak i den (Platekompaniet i Bergen). Mye bra, noe mindre bra. Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Bytex har du prøvd og spille nattens migral på audiosurf ? Tar helt av 400 traffic conjuctions Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Sjekk ut Danko Jones og Queens Of The Stone Age. To klassiske metal band. Dyktige er de også Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Sjekk ut Danko Jones og Queens Of The Stone Age. To klassiske metal band. Dyktige er de også Nesten like metall som Øystein Sunde. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Sjekk ut Danko Jones og Queens Of The Stone Age. To klassiske metal band. Dyktige er de også Nesten like metall som Øystein Sunde. WTF??!!!! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Å kalle de to bandene du nevner for klassisk metall er særdeles drøyt. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 3. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2008 Ja, det var å dra begrepet litt langt. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Ikke heng deg oppi at det jeg sa at det var klassiks metal da. Det er hard metall. That's it. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Mm, de er rockeband. Ikke metal. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Satan for noen sjangerhorer dere er. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Jeg syns sistesporet på Bergtatt er best. Den melodiøse riffinga tar bare helt av fra starten av.Det jeg liker med den typen svartmetall er at gitaren ikke bare spiller enkle akkorder, men lager melodier som ormer seg gjennom sangene. Deathspell Omega - Si Monumentum Requires, Circumspice. Deathspell Omega - Fas - Ite, Maledici, in Ignem Aeternum. Løp og kjøp. Du vil elske de. Endret 3. mars 2008 av Lycantrophe Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Ok, men kan vel kalles metal eller? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Satan for noen sjangerhorer dere er. Hvorfor er det negativt? Sjangere er et viktig element av musikkverdenen, og absolutt verdt å diskutere. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Ok, men kan vel kalles metal eller? Nei. Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Satan for noen sjangerhorer dere er. Hvorfor er det negativt? Sjangere er et viktig element av musikkverdenen, og absolutt verdt å diskutere. Enig, man sier ikke at Immortal er Nu-Metal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå