TheExcalibur Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 La meg få presentere et av historiens feteste riff: Når det tar av etter et par minutter er det helt SINNSYKT bra! Gojira er virkelig fett. Det var jævlig dårlig lyd på den videoen. Hvilken artist eller band er dette? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 La meg få presentere et av historiens feteste riff: Når det tar av etter et par minutter er det helt SINNSYKT bra! Gojira er virkelig fett. Det var jævlig dårlig lyd på den videoen. Hvilken artist eller band er dette? Gojira.. står under videoen. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) edit: Drit i det. Prostitute Disfigurement Endret 2. mars 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Kan dere slutte å quote med videoen? Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Gojira har jeg ikke sansen for, svake greier. Gojira, svake greier?! Nå venter jeg på dine gode argumenter om hvorfor du mener Gojira er svakt, for en slik påstand skal faen meg backes opp også Enig. Gojira må vel ha noe av de tungeste, kraftigste riffene jeg har hørt. Bare hør på The Heaviest Matter of The Universe. Hah! Neurosis, for faen. Får Gojira til å høyres ut som Linkin Park. Mykje tyngre og mørkare. Ny Ephel. Hihihi! Gler meg som pokker. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Jepp er det noen andre som kan høre på den videoen uten at det skurrer i så fall er det fordi jeg har bra anlegg på pc en og ikke dere. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) eid(t): heisannlittseinder Noen som vet om noe ala Pantera bortsett fra Exodus? Endret 2. mars 2008 av fBlikeng Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Hvilken sang er det som er bra riff på? Lenke til kommentar
thadon Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Hvilken sang er det som er bra riff på? Vis de går på youtube via linken som er under videoen så finner du det fort ut Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 eid(t): heisannlittseinderNoen som vet om noe ala Pantera bortsett fra Exodus? Exhorder Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) eid(t): heisannlittseinderNoen som vet om noe ala Pantera bortsett fra Exodus? Jeg liker Pantera kan også en sang på gitar. Kommer ikke på noe alla Pantera farten men jeg vet om noe ja. Endret 2. mars 2008 av PhoenixHunter Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 edit: Drit i det. Prostitute Disfigurement Aaaaaand? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 edit: Drit i det. Prostitute Disfigurement Aaaaaand? Det er fett Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Gojira er råfett. Sjekk ut videon, hør delen som begynner på 01:45 Ja, visst faen er det tungt. eid(t): heisannlittseinderNoen som vet om noe ala Pantera bortsett fra Exodus? Hva med Lamb of God? Pantera-aktige riff med ny twist. Jeg digger det, morsomt å spille. Lamb of God - What I've Become Se filmen hos Youtube Riffet på 01:20 <- bevis på at det enkle er best. Badassmotherfucker-soloen som kommer etterpå er også herlig! Endret 3. mars 2008 av xantir Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Lamb Of The God seff. Det er bra. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Lamb of God er trivelig musikk det. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Skuffendes. Fikk ikke tak i Svartediket idag. Får smøre meg med litt tålmodighet da ... Lenke til kommentar
gimme Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg digger Lamb of God Noen som har kjøpt Svartediket cd-en i dag da? Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Wow, ble netopp frelst av Ulver's Nattens Madigral! Sinnsykt herlig. Hvordan er Bergtatt og Vargnatt i forhold? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Bergtatt har bedre lyd og mere folk-elementer. Mange lange akustiske partier som bare bygger opp stemning. Jeg syns det er en fantastisk plate å høre fra start til slutt. Tekstene er som en lang folkehistorie om en ung jente som går seg bort i skogen, får panikk, går seg enda lengre bort, sovner og blir lokket med inn i fjellet av Huldra. Låtene er en mix mellom blastbeat-svartmetall og rolig stemningsmusikk med chanting-vokal med lydeffekter som gåing i snø e.l. Jeg slet med å høre noe som helst av detaljer i Nattens Madrigal, helt til jeg hadde hørt låtene noen ganger. Da sank de dødsfete riffene inn. Endret 3. mars 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå