Abigor Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Forefather ute med nytt album, Steadfast! Skulle nesten ønske jeg var Britisk når jeg hører dem, fy faen så gromt! Eksempel på tekst: Wearily to the last battle they strodeOnward through day and through night To death they did go but they let them know the power of Angelisc might Together they walked and together they'd fall Under the Autumn sky With victory song behind shield-wall strong They slashed and they battered with pride Over river and stream and through forest and field They marched with fire in their eyes Wiping the sweat from their brows For miles they had fared and no effort was spared On the day when our England died Over river and stream and through forest and field We'll march with fire in our eyes Like the forefathers of old For miles we shall fare and no effort we'll spare Till the day when our England's revived Endret 1. mars 2008 av Abigor Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Synes vocalisten i Nightwish har litt peiling jeg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Hvilken av dem? Tarja er ute, vet du. Hun nye (Annette Olson) er faktisk bedre på mange områder. Så de live på sentrum scene ifjor. Ikke et snev av opera, bare rett frem attitude-synging med 20 års erfaring bak stemmen. Veldig bra live. Selv om det var litt rart å høre de gamle tarja-låtene med "feil" vokalist. Men de spilte bare 2-3 gamle låter helt på slutten av konserten. Sikkert fordi gamlefansen ikke skulle sammenligne hun nye med Tarja hele tiden. Hun var også veldig bra på å jobbe med publikum. Søt jente. Endret 1. mars 2008 av Bytex Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Hun som sang med det albumet her: http://www.platekompaniet.no/cdproduct.asp?id=SPI87 Så pompøst. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Forefather ute med nytt album, Steadfast! Skulle nesten ønske jeg var Britisk når jeg hører dem, fy faen så gromt! Var kjult. Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Fy fa*** Hørte nettop The Ruins of Beverast - Rain upon the impure igjen Første gang jeg lyttet til platen ble jeg møtt av en vegg av kaos. Råtne gitarer syk growling blandet med pågående trommer. Så spillte jeg igjennom hele albumet på 72 minutter i audiosurf - Ninja mono - iron mode Platen er genial når du bryter igjennom laget av støy og finner en perfekt seig Doom black metal plate meg virkelig råtten og herlig lyd. Platen anbefales til alle Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Sjekk ut soundtracken til Advent Children. Nobuo Uematsu står for den. Han har miksa noen låter med både metal og klassisk i hverandre egentlig deilig å høre på. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Noen her som har sjekket ut nye Hate-skiva Morphosis her da? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Dæven den nye Decrepit Birth skiva er knuserå! Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Forefather ute med nytt album, Steadfast! Skulle nesten ønske jeg var Britisk når jeg hører dem, fy faen så gromt! Dæven den nye Decrepit Birth skiva er knuserå! Jeg må si meg enig i begge disse påstandene. Mye bra musikk man oppdager for tiden! Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Sjekk ut sangen: Full Metal Alchemist - From the Ashes. Mulig resten av sangene og bandet er bra også. Digga bassen og gitar spillinga her. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Så Dimension F3H på Garage i går, holdt på å falle om når de covret Breathe av Prodigy. Vilt fett! Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 La meg få presentere et av historiens feteste riff: Når det tar av etter et par minutter er det helt SINNSYKT bra! Gojira er virkelig fett. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Gojira er fett når man faktisk kan høre hva som spilles. Noe jeg ikke vil si om den videoen du posta. Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Gojira har jeg ikke sansen for, svake greier. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Gojira har jeg ikke sansen for, svake greier. Gojira, svake greier?! Nå venter jeg på dine gode argumenter om hvorfor du mener Gojira er svakt, for en slik påstand skal faen meg backes opp også Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Gojira har jeg ikke sansen for, svake greier. Gojira, svake greier?! Nå venter jeg på dine gode argumenter om hvorfor du mener Gojira er svakt, for en slik påstand skal faen meg backes opp også Enig. Gojira må vel ha noe av de tungeste, kraftigste riffene jeg har hørt. Bare hør på The Heaviest Matter of The Universe. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Damn, fant en Helloween-video fra 1987 (live). Satan som Kiske kan synge..holy war! in the skyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy Se filmen hos Youtube Legg merke til skjelettet som sitter på scenen og viser fingern..sånne gags gjør Helloween unike Endret 2. mars 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå