Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Leste noe om den nye In Flames plata. journalisten virket ikke så alt for postiv. Jeg håper at jeg ikke blir ening med han.

Kanskje legge ved hva som ble skrevet og evt en link til siden om du fant det på nettet... Personlig er jeg ikke så altfor optimistisk. Men håper selvsagt det blir bra.

Glemte å si at jeg leste det i Scream magazine. Tviler litt på at jeg finner det på nettet. Plata var vist ganske inspirert av amerikansk metal slik som jeg forsto det og de var vist på dypt vann på deler av plata. Men tiden vil vise hva som skjer.

Jeg tok en kjapp titt på hjemmesiden men fant ingenting. Selv om det er inspirert av Amerikansk Metal kan det jo være bra. Men jeg syns det er best og vente og se hva jeg selv syns da jeg har vært uenig med journalister tidligere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var vel symfo-black på den første skiva. Har ikkje høyrd den. Låtane på myspace er ikkje særleg representative, då eindel av dei er frå den nye remix-skiva, som er litt kjip, men har noko fett. Sjekk ut The Painter's Palette og Pain Necessary to Know. Heilt absurd bra skiver. Jazz-hardcore-prog-metal. Eller noko.

Lenke til kommentar
Trur det bare er tilfeldig. Wroldsen spiller da andre låter med tilnærmet like mye basstrommeøs live?

Vil tru det. Usikker på om dei kjører andre songar som har 3:30 med basstrommene galopperande i 110 heile vegen.

Trigg så er ikke det verdens verste jobb for en trommis.

Nei, men det blir langt verre for publikum.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...