gard. Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 De har bare en albumversjon + singelversjo som blir brukt i musikkvideon. Dermed blir musikkvideon mye dårligere.. Styggere refreng på singelversjonen. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Da har jeg fått meg Ulver - Shadows of the Sun hettegenser, meget godt fornøyd Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Skal du ha noko frå 1990, så skal du sjølvsagt hoppe over Merciless, og gå rett på godbitane: Nocturnus - The Key Atheist - Piece of Time Entombed - Left Hand Path Cynic - Demo 1990 Dønn dil. Einig i Left Hand Path. Resten er sovemateriale. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 23. februar 2008 Del Skrevet 23. februar 2008 Rammsund er sjarmerende saker. Har aldri hatt så kjempesansen for Rammstein, vet ikke hvorfor, men Rammsund har bare en ekstra dimensjon over seg. Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Noen som har hørt Alestorm? Rå pirat metal som får en skikkelig i drikke humør. De kommer på festivalen som er i lillehammer på sen sommeren og må innrømme at Alestorm frister mer en My Dying Bride og Twisted Sister. http://www.youtube.com/watch?v=-uLPqHHfu1w...feature=related tittel låta fra Alestorm sin debut skive. Lenke til kommentar
Kenny_NOR Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Jepp har hørt Alestorm ja Var kul musikk det ... Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Alestorm kan være moro nok det, men personlig har bare en grunn til å dra ræva mi opp på Metal Rock Fest. Nemlig TRUOBLE! Jævlig god grunn er det også. My Dying Bride funker det også da. Alestorm er heldigvis bedre enn Running Wild. Piratmetall på sitt aller værste. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Alestorm var triste saker. Poor mans Running Wild. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 noen her som kan forklare hva `silver press` er for noe? er snakk om en cd her. vant en budrunde på ebay, Storms sin cd Nordavind til 3,50 dollar Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Jeg har fått litt dilla på Melodisk black metal nå, som f.eks Shade Empire. Noen som vet om noen andre som er i lik linje som de? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Det er nok en limited utgave med annen farge på undersiden av CD-en. Har noen (alt for dyre) gold press-utgaver av GNR sine Use Your Illusion-plater. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 ok, så da er den vertfall orginal, og prisen var jo ikkje akuratt så galen Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Har hørt noen sanger av soilwork og dark tranquility, men jeg lengter etter mer av disse type gamlere soilwork kanskje, noen anbefalinger? kalmah og insomnium hadde oxo vært greit.... ny innenfor sjangeren Sjekk ut disse platene av Soilwork: - Steelbath Suicide - A Predators Portrait - The Chainheart Machine Tror de vil falle bra i smak Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 24. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2008 Noen som har hørt Alestorm? Rå pirat metal som får en skikkelig i drikke humør. De kommer på festivalen som er i lillehammer på sen sommeren og må innrømme at Alestorm frister mer en My Dying Bride og Twisted Sister. http://www.youtube.com/watch?v=-uLPqHHfu1w...feature=related tittel låta fra Alestorm sin debut skive. Hehe, Battleheart (Alestorm) er festlige saker. Duger kun på fest. Det skal sies at når Nancy the Tavern Wench drar i gang er det alltid full allsang på gang i mine kretser. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. februar 2008 Del Skrevet 24. februar 2008 Det lille jeg har hørt av Alestorm på myspace virket festlig. Lurer på om jeg skal kjøpe skiva, om ikke det er fordi musikken er så forferdelig bra, så er konseptet genialt. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Meshuggah klare for HITS. Er vel nokre her inne som kan vere glad for det. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 (endret) Tjoho! Mon tro om de slenger seg på flere festivaler der jeg vet jeg kan dra på. Edit: Pestilence - Consuming Impulse røsker, forresten. Endret 25. februar 2008 av Seian Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 Meshuggah klare for HITS. Er vel nokre her inne som kan vere glad for det. Blir en dyr sommer.. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 25. februar 2008 Del Skrevet 25. februar 2008 De var vel egentlig booka i fjor, men det gikk i dass pga. plateinnspilling og sånt. Bra at Torgrim & Co. ikke BARE kjører cred-bands i lineupen. Blir uansett en helvetes fet konsert. Garantert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå