Batnobbit Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Har ikke hørt så mye på Enslaved egentlig. Har hørt 2sanger eller noe. Har noen plater som jeg ikke har hørt enda. Liker bare introen til Havenless men så blir sangen litt kjedelig. vet ikke hva det er. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Har ikkje höyrd noko meir av Enslaved, enn det lille klippet dei viste på rikets Röst. Hvilken skive startar ein med? Endret 19. februar 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Isa og Ruun er lettest å like tror jeg. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Har ikkje höyrd noko meir av Enslaved, enn det lille klippet dei viste på rikets Röst. Hvilken skive startar ein med? Mardraum eller Monumension. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Uansett, det var bare et eksempel. Poenget er at man ikke kan omvende andres musikksmak ved å vise dem noe de ikke liker fra før av. Selv om DU syns det er kjempebra. Det bør jo likevel være mulig å være litt objektiv. Spesielt hvis man liker sjangeren fra før. Det hu dama i Be Persecuted får til av vokaler er mildt sagt imponerende. Men nå liker jo jeg gruppa fra før, så min mening betyr nada? Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Trenger ny Thrash Metal inspirasjon, noen som vet om noen band som kan minne om Slayer, Megadeth og Metallica? Endret 19. februar 2008 av MoonJazz! Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Trenger ny Trash Metal inspirasjon, noen som vet om noen band som kan minne om Slayer, Megadeth og Metallica? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=545017&hl= Lenke til kommentar
Seian Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Trash = Nakkeskudd. Thrash = Klapp på hodet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Trash betyr søppel Thrash er et verb, to thrash. Altså å bevege seg rundt i ørska. Som man gjerne gjør på en thrash-konsert. Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Like this: Thrash? xD Lenke til kommentar
Kenny_NOR Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Deaf Metal :!: Noen som har sett den reklamen på tvn enda ? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Her er selve godlåten til Enslaved. Den er alltid elsket blant publikum på konsert. Slaget i skogen bortenfor. Så grimt at man får ståpels. Og godt over 10 minutter lang, så youtube-versjonen er klippet litt. Endret 19. februar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 De spilte den på wacken i fjor, det var oberkool! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Noen her som er kjent med http://www.myspace.com/atroxno" target="_blank">Atrox? Prog metall, som kunne minne litt om en mild versjon av DHG til tider. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Atrox var ikke værst, men koser meg heller med Nile - Sacrifice unto Sebek. Tøffere lyd er det kun Bloodbath som greier å skaffe av band jeg har vært borti. Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Har ikkje höyrd noko meir av Enslaved, enn det lille klippet dei viste på rikets Röst. Hvilken skive startar ein med? Isa og Ruun er gode valg, som allerede nevnt. Men en personlig favoritt er Below The Lights. Endret 19. februar 2008 av Kjobben Lenke til kommentar
MoonJazz Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Deaf Metal :!: Noen som har sett den reklamen på tvn enda ? Ja, så den akuratt nå. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Faen, eg har trua! Lenke til kommentar
Kenny_NOR Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 Har høye forventninger til det neste Testament albumet ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå