Lycantrophe Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Noe helt utrolig. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 zip Slapp av da mann, jeg sa bare at jeg syns det var bedre en TPH, og det går da an å sammenligne band der det involverer samme personer? Mener å huske du sammenligna Opeth og Bloodbath en gang, blir jo akkurat det samme.. Chill out! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Må bare venne dere til at Nyhus forsvarer TPH med nebb og klør. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Hypothermia Abyssic Hate Forgotten Woods Nyktalgia Mortualia Blut Aus Nord Falkyr Her er litt depressive black, ambient o.l Har begynt å like slikt i det siste, og har hørt litt på disse jeg linker. Falkyr er et lokalt band, storebroren til en jente jeg kjenner som gjør vokalen. Prater en del med han på msn. Redigert: La til info Endret 15. februar 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Må bare venne dere til at Nyhus forsvarer TPH med nebb og klør. Neida, jeg synes folk skal få like akkurat hva de vil selv. Lenke til kommentar
Seian Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Jeg spurte store metalblader som Metal Hammer, Kerrang osv om hva de brukte som kilder for anmeldelsene sine. Da var svaret fra alle sammen: Thrillseeker from Norway. His opinions are final. Everyone else are wrong. Holdte på å le så jeg datt av stolen på denne. Knaill! Vintermåne: Kan du forklare litt nærmere ditt utbrudd av myspace-lenker? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 La til litt info nå. Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Det er en kjennsgjerning at alle som ikke har lik musikksmak som Thrillseeker er kunnskapsløse idioter som ikke har peiling, og egentlig bare burde gå ut i skogen og dø. Jeg spurte store metalblader som Metal Hammer, Kerrang osv om hva de brukte som kilder for anmeldelsene sine. Da var svaret fra alle sammen: Thrillseeker from Norway. His opinions are final. Everyone else are wrong. Hepp! Det skjønner jeg ihvertfall litt mer av det innlegget til Thrillseeker. Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Noen som har hørt Manes her? Burde sjekkes ut av de som evt. ikke har hørt om dem. Endret 15. februar 2008 av Uin Viel Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Manes er konge. Nye skiva deres er virkelig stemningsfull. Dessverre har de no rapgreier som virkelig ikke er bra der også. Lenke til kommentar
Bagge Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Flere som skal på Immolation 29 mars? Naturligvis. Alt annet skulle tatt seg ut. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) http://www.eatpoo.com/forum/viewtopic.php?f=8&t=1006 http://www.peaceville.com/bloodbath/ Endret 16. februar 2008 av Lidskjalv Lenke til kommentar
aemil Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 (endret) Nam, hørtes saftig ut det der! Har høye forventninger etter kremskiva Nightmare Made Flesh. Endret 16. februar 2008 av AnR Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 http://www.eatpoo.com/forum/viewtopic.php?f=8&t=1006 http://www.peaceville.com/bloodbath/ Virket bra det der. Selv er jeg spennt på om Åkerfeldt sin vokal blir bra nok i forhold til han som var på Nightmare Made Flesh. Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Om noen få dager er Dismember sin nye skive å finne i hyllene! Kunne ikke dy meg og lasta ned skiva. Herregud hvilken KVALITET! For en som setter de siste to skivene høyt er dette gull. Etter et par gjennomlyttinger til blir jeg kanskje pent nødt til å annse den som på høyde med Obscene and Indecent. Lenke til kommentar
Azagrath Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 ^ Jepp, nok ei godskive fra Dismember som kommer sterkt anbefalt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 (endret) Gir dere en gammel doom-klassiker. Candlemass-Mourner's Lament. Om å miste sin sønn. Fantastisk melodi på vokalen, og seig som bestemora til Carl I. Hagen. Bevis for at doom ikke MÅ ha brølevokal for å høre depressivt ut. Utrolig bra tekst også. Hovedriffet er også helt rått. Endret 17. februar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Nye In Flames singelen ligger her for de som skulle være interesserte... http://www.myspace.com/inflames Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Candlemass har den støggeste vokalen jeg veit om. Utrolig slitsomt å høre på. Skal man først høre på gammal doom så er det Saint Vitus og Trouble som er sakene. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 17. februar 2008 Del Skrevet 17. februar 2008 Skal man først høre på gammal doom så er det Saint Vitus og Trouble som er sakene. + Pentagram og Pagan Altar. Kremen av gammaldoomen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå