Deadringer Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Det var litt bedre en The Project Hate hvertfall.. Musikken er en helt annen, så hvorfor sammenligne? Torture Division ønsker å lage helt rett fram death(ikke lage noe nytt og revolusjonerende), det gjør ikke TPH. Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Dechristianize spilt på piano! Var ganske tøft faktisk. Dechristianize framført av ein med downs. Se filmen hos Youtube Han har ikke downs. Hva får deg til å tro det? Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Har ikke noe imot damer på vokal egentlig, men når 40 år med metal ikke kan vise til et eneste kvinnemenneske som tar av bak mikrofonen, så hopper jeg ofte over metal med damer på vokal. På samme måte som jeg gjør med kristen metal. edit: Fenriz med pitch shift > damer som korer. =D å ja? Endret 14. februar 2008 av Lidskjalv Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Det var litt bedre en The Project Hate hvertfall.. Musikken er en helt annen, så hvorfor sammenligne? Torture Division ønsker å lage helt rett fram death(ikke lage noe nytt og revolusjonerende), det gjør ikke TPH. Fordi det er noen av de samma folka Einstein. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Upcoming releases in early March! This is the second and last logical step in our decision to make all Deathspell Omega material available and, at the same time, out of reach of disrespectful bootleggers or speculators. Interested parties can now investigate all aspects of the band's discography from official sources. NH-055 Deathspell Omega "Manifestations 2000-2001" CD It has been in the works for years, but here is finally the official CD version of the early Deathspell Omega material that was available on vinyl only as of today. It gathers the songs included on the splits with Moonblood, Mütiilation and the Black Metal Blitzkrieg V/A LP : by far the most primitive material of all and in all aspects, pure underground Black Metal. No unreleased songs : if you own the vinyls, this is of little relevance for you! NH-056 Deathspell Omega "Manifestations 2002" CD This contains the last and most intense manifestations of the first era of the band, 8 unreleased songs, initially intended to be featured on the Crushing the Holy Trinity V/A and on a cancelled split with defunct Cantus Bestiae. Harsh and in the style of a more frantic "Inquisitors of Satan", some of these ideas have developed to sketches for later recordings. LP version coming later. Deathspell Omega "manifestations" T-shirt (with old logo. Firt official shirt representing old era of Deathspell Omega) Northern Heritage Lenke til kommentar
Innos Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 Har ikke noe imot damer på vokal egentlig, men når 40 år med metal ikke kan vise til et eneste kvinnemenneske som tar av bak mikrofonen, så hopper jeg ofte over metal med damer på vokal. På samme måte som jeg gjør med kristen metal. edit: Fenriz med pitch shift > damer som korer. =D å ja? *Video og bilde av dama i Arch Enemy* Ja. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Dagens :!: Om ikke ukas. Endret 14. februar 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
Lidskjalv Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Har ikke noe imot damer på vokal egentlig, men når 40 år med metal ikke kan vise til et eneste kvinnemenneske som tar av bak mikrofonen, så hopper jeg ofte over metal med damer på vokal. På samme måte som jeg gjør med kristen metal. edit: Fenriz med pitch shift > damer som korer. =D å ja? *Video og bilde av dama i Arch Enemy* Ja. Barrel roll? Endret 14. februar 2008 av Lidskjalv Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 (endret) Fordi det er noen av de samma folka Einstein. Det er det ja? Da må du nesten forklare meg hvor de 4 andre i TPH har gjemt seg i musikken, for jeg har forbanna store vanskeligheter med å finne de. Om du har noe omgang i hodet burde du forstå at ren death burde sammenlignes med nettopp ren death. Det du driver med nå er omtrent like intelligent som å skjære av kuken sin med en sløv skøyte. Som å sammenligne Gorgoroth og Maiden. Jævla vanskelig, for musikkstilene er ikke i nærheten av hverandre. Jeg skjønner at du prøver å provosere, men det eneste provoserende med det du skriver er hvor lite gjennomtenkt det er. Skal du komme med sleivspark, kom med noe skikkelig i det minste. Ikke en dårlig "einstein"-kommentar. edit: Og nei, jeg gidder ikke krangle på det her. Anbefaler folk som liker litt ren death metal med "koselige" tekster sjekke ut demoen som er på sidene til Torture Division. Mer har jeg egentlig ikke å si om den saken. Endret 14. februar 2008 av Nyhus Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 YouTube-klippet Det verste er at Orthrelm faktisk befinner seg i samme nabolaget :!: Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Han er kanskje ikke så tøff når du veit han heter Sigvart og bor 2 hus bortafor deg (tilfeldig navn)..Ihsahn høres også litt mere demonisk ut enn Vegard. For ikke så snakke om at Fenriz høres litt raffere ut enn Gylve. Endret 15. februar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Han er kanskje ikke så tøff når du veit han heter Sigvart og bor 2 hus bortafor deg (tilfeldig navn)..Ihsahn høres også litt mere demonisk ut enn Vegard. For ikke så snakke om at Fenriz høres litt raffere ut enn Gylve. Men Grutle, det er et tøft navn å ha til å spille og synge ekstremmetall! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Jepp, det er ur-norsk. Men etternavnene de bruker på platene har de bare "viking-ized". Grutle kjellson betyr bare at faren til grutle heter Kjell. På island er dette fast skikk fortsatt med etternavn. Er det en gutt og faren heter Gudmund blir det gudmundsson. Jente blir gudmundsdottir. Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Har laget ett lite oppslag på BLOGGEN min, om mine favorittutgivelser fra 2007. Noen som er enige/uenige i mine valg? Btw, er fullt klar over at det allerede er en tråd om dette emnet, men den begrenser seg bare til tre skiver, og det er lite diskusjon der. ^^ Ja, du har ikke peiling på ordentlig ekstremmetal. Jaha? Og hva i huleste får deg til å trekke den konklusjonen? Er det fordi jeg ikke har samme smak som deg? Lenke til kommentar
Kenny_NOR Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Venoms nye skive kommer i Mai ! http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermo...ewsitemID=90788 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Det er en kjennsgjerning at alle som ikke har lik musikksmak som Thrillseeker er kunnskapsløse idioter som ikke har peiling, og egentlig bare burde gå ut i skogen og dø. Jeg spurte store metalblader som Metal Hammer, Kerrang osv om hva de brukte som kilder for anmeldelsene sine. Da var svaret fra alle sammen: Thrillseeker from Norway. His opinions are final. Everyone else are wrong. Endret 15. februar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 Oss eldre ringrever er ikke så opptatt med å misjonere, hva er nå egentlig aksept? Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 (endret) Sitter og hører på Deathspell Omega - SMRC Faen for en stemmning. Den platen går virkelig inn på en. Endret 15. februar 2008 av TLZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå