Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel, for å si det sånn; hadde lommemannen gitt mye penger til veldedighet, ville ingen brydd seg. Sånn er det her.

Med en så grov overtredelse blir det med en gang åpenbart at personen ikke helt vet hva han/hun holder på med.

Nå snakket jeg faktisk med Dunn på Wacken og han sa at han plasserte CoF der fordi det rett og slett var eneste plass som det passa på, ikke fordi det er "norwegian blackmetal".

Lenke til kommentar
Vel, for å si det sånn; hadde lommemannen gitt mye penger til veldedighet, ville ingen brydd seg. Sånn er det her.

Med en så grov overtredelse blir det med en gang åpenbart at personen ikke helt vet hva han/hun holder på med.

Nå snakket jeg faktisk med Dunn på Wacken og han sa at han plasserte CoF der fordi det rett og slett var eneste plass som det passa på, ikke fordi det er "norwegian blackmetal".

Vel, CoF trengte ikke å være på listen, og de aller fleste sjangerne på listen passer bedre enn norsk svartmetall. Gothic metal f.eks.

De er ikke norske, spiller ikke black metal og har heller aldri gjort det.

Lenke til kommentar
Flere som skal på Immolation 29 mars?

Det var planen, får se åssen det står til med rikesdalene.

Er litt overraska over at det er bare 200 for både Immolation, Melechesh, Goathwhore, og Sickening Horror.

Varmer Melechesh opp for Immolation, eller har de en like lang konsert? Noen som vet?

Lenke til kommentar

Se filmen hos Youtube

Ble posta en gang for lenge siden. Hører veldig mye på det. Ellevill, original og genial musikk. Skaff dere skiva The Butcher's Ballroom.

Hørte gjennom plata nå. Fet skive, for all del. Det eneste "problemet" jeg hadde var den konstante "opera-lignende" stemmen til den kvinnelige vokalisten. I min mening så hadde det vært mer avslappende og ikke fult så intenst, med dype growl.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...