fbassbassbass Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Haha! Tøffeste fyren med downs noen sinne! Lenke til kommentar
Innos Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 (endret) Har hørt verre growling, men tviler på at han har downs. Han er nok bare stygg i trynet, rett og slett. Endret 13. februar 2008 av Innos Lenke til kommentar
Thrillseeker Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Vel, for å si det sånn; hadde lommemannen gitt mye penger til veldedighet, ville ingen brydd seg. Sånn er det her.Med en så grov overtredelse blir det med en gang åpenbart at personen ikke helt vet hva han/hun holder på med. Nå snakket jeg faktisk med Dunn på Wacken og han sa at han plasserte CoF der fordi det rett og slett var eneste plass som det passa på, ikke fordi det er "norwegian blackmetal". Lenke til kommentar
Thrillseeker Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Har laget ett lite oppslag på BLOGGEN min, om mine favorittutgivelser fra 2007. Noen som er enige/uenige i mine valg? Btw, er fullt klar over at det allerede er en tråd om dette emnet, men den begrenser seg bare til tre skiver, og det er lite diskusjon der. ^^ Ja, du har ikke peiling på ordentlig ekstremmetal. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 holymoly! Torture division har lagt ut demoen sin til gratis nedlasting så sidene sine(torturedivision.net i think). Herlig oldschool death som endel av folka på GD mener minner endel om litany. Er ikke helt med på den jeg men. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Det var litt bedre en The Project Hate hvertfall.. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Vel, for å si det sånn; hadde lommemannen gitt mye penger til veldedighet, ville ingen brydd seg. Sånn er det her.Med en så grov overtredelse blir det med en gang åpenbart at personen ikke helt vet hva han/hun holder på med. Nå snakket jeg faktisk med Dunn på Wacken og han sa at han plasserte CoF der fordi det rett og slett var eneste plass som det passa på, ikke fordi det er "norwegian blackmetal". Vel, CoF trengte ikke å være på listen, og de aller fleste sjangerne på listen passer bedre enn norsk svartmetall. Gothic metal f.eks.De er ikke norske, spiller ikke black metal og har heller aldri gjort det. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Gler mæ til den nye Emeth skiva! Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Bassen er visstnok heilt borte i miksen på nye Emeth. Halve poenget med å leie inn Caspersen er borte då, gitt. PS: Koz til alle som likar Ephel Duath. Hadde ikkje trudd at det var såpass mange. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Tja, borte og borte, jeg hørern litt innimellom Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Så du har høyrd'n, ja? Niggah! Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Broren til bassisten i 1349 er bibliotekar på skolebibliotektet vårt. Ufattelig artig fyr! Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Så du har høyrd'n, ja? Niggah! Har hørt ei promolåt Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Broren til bassisten i 1349 er bibliotekar på skolebibliotektet vårt. Ufattelig artig fyr! Fattern jobber sammen med gitaristen i Koldbrann, kult azz Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Flere som skal på Immolation 29 mars? Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Flere som skal på Immolation 29 mars? Det var planen, får se åssen det står til med rikesdalene. Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Broren til bassisten i 1349 er bibliotekar på skolebibliotektet vårt. Ufattelig artig fyr! Fattern jobber sammen med gitaristen i Koldbrann, kult azz Hm, moren min jobber med bassisten i Satyricon, om det teller.. Øø' Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Flere som skal på Immolation 29 mars? Det var planen, får se åssen det står til med rikesdalene. Er litt overraska over at det er bare 200 for både Immolation, Melechesh, Goathwhore, og Sickening Horror. Varmer Melechesh opp for Immolation, eller har de en like lang konsert? Noen som vet? Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Se filmen hos Youtube Ble posta en gang for lenge siden. Hører veldig mye på det. Ellevill, original og genial musikk. Skaff dere skiva The Butcher's Ballroom. Hørte gjennom plata nå. Fet skive, for all del. Det eneste "problemet" jeg hadde var den konstante "opera-lignende" stemmen til den kvinnelige vokalisten. I min mening så hadde det vært mer avslappende og ikke fult så intenst, med dype growl. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Det er jo prikken over i-en på den skiva. På Balrog Boogie når hun tar den helt sinnsykt lyse tonen og du hører et speil som sprekker er jo helt sykt genialt. Husk at musikken er krem på krem. Growling tror jeg ikke ville gjort seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå