Anathema Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 Tenker å få med meg Opeth på Metaltown i sverige. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Maiden skal sees i sommer og da er Opeth og In Flames de eneste bandene jeg er 100% nødt til å se. Lenke til kommentar
MrHaze Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Alle bør høyre på Ephel Duath. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Heller dø enn å se Opeth live! Lenke til kommentar
thadon Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Vet noen om når Cor Scorpii slipper albumet sitt?Demoen spinner i spilleren min ennå Gleder meg Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Heller dø enn å se Opeth live! Hvorfor det? Opeth er jo knallbra. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 Heller dø enn å se Opeth live! Hvorfor det? Opeth er jo knallbra. Ikke gi gutten oppmerksomhet da. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Alle bør høyre på Ephel Duath. Lenke til kommentar
huf Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 _______ Argh som eg ventar på Agalloch sin neste release. Albumet er då ferdig og alt. Manglar berre å få det på trykk. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 Samme her, Huf. Spennende å se hva Agalloch har koket sammen denne gangen, håper faktisk de holder seg til "stilen" sin og ikke går for mange nye veier. Lenke til kommentar
Bagge Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Alle bør høyre på Ephel Duath. Ja Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Argh som eg ventar på Agalloch sin neste release. Albumet er då ferdig og alt. Manglar berre å få det på trykk. Er det satt en release-date? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Se filmen hos Youtube Ble posta en gang for lenge siden. Hører veldig mye på det. Ellevill, original og genial musikk. Skaff dere skiva The Butcher's Ballroom. Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Alle bør høyre på Ephel Duath. Absolutt. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Argh som eg ventar på Agalloch sin neste release. Albumet er då ferdig og alt. Manglar berre å få det på trykk. Er det satt en release-date? Nei, det står litt forskjellig rundt på internettet, men de alle fleste sier i slutten av februar, eller tidlig 2008 en gang. Lenke til kommentar
huf Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Argh som eg ventar på Agalloch sin neste release. Albumet er då ferdig og alt. Manglar berre å få det på trykk. Er det satt en release-date? EP'en kjem 29. februar, så eg tippar albumet kjem like etter det. Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Hører på Vital Remains nå, faen så fett! Ligner en del på Deicide også, siden det er Glen Benton på vokal.. Dechristianize og Icons of Evil, fete album! Dechristianize er skamtøff! Burde vel ha sjekka ut dei tidlegare skivene, men har aldri fått somla meg til det. Er ulik vokalist på alle dei tidlegare skivene, så vidt eg veit. Nokon som har høyrd dei? Endret 12. februar 2008 av Neslepaks Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Jess, er hipp som happ. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Hører på Vital Remains nå, faen så fett! Ligner en del på Deicide også, siden det er Glen Benton på vokal.. Dechristianize og Icons of Evil, fete album! Dechristianize er skamtøff! Burde vel ha sjekka ut dei tidlegare skivene, men har aldri fått somla meg til det. Er ulik vokalist på alle dei tidlegare skivene, så vidt eg veit. Nokon som har høyrd dei? Dechristianize er fantastisk ja. De gamle skivene er helt kurrante de også tror jeg, har heller ikke hørt så mye på de. Gromlåta fra Icons of Evil må jo være Born to Rape to World. Refrenget er heftig. edit: Gleder meg også til den nye Agalloch forresten, kan bli bra. Endret 12. februar 2008 av Saddlefall Lenke til kommentar
Neslepaks Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Dechristianize spilt på piano! Var ganske tøft faktisk. Dechristianize framført av ein med downs. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå