Tuttebobo Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Begge er veldig dyktige, om det blei Tägtgren eller Åkerfeldt ga jeg blaffen i, bare det blei en av dem. Violin ist krieg. Endret 10. februar 2008 av Tuttebobo Lenke til kommentar
Seian Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Jeg tør såvidt å nevne Eaten og bare tenke på bunnløse growlinga og screams langt oppi sølvguttenes register. Herlig! Grunn nok til å ta Tägtren over Åkerfeldt. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Jeg tør såvidt å nevne Eaten og bare tenke på bunnløse growlinga og screams langt oppi sølvguttenes register. Herlig! Grunn nok til å ta Tägtren over Åkerfeldt. Personlig liker jeg begge. Men jeg tror Åkerfeldt sin vokal passer bedre i Opeth enn i Bloodbath, iværtfall på den nyeste plata. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Noen som veit om en god side hvor jeg kan se sesong 1 av Dethklok i en grei kvalitet? Edit: Noen som har en oversikt over alle Maidens offisielle musikkvideoer? Edit 2: Er det bare jeg som irriterer vettet av meg fordi det ikke går an å linke direkte til band på metal-archives? Endret 10. februar 2008 av Olum Lenke til kommentar
Bagge Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Er det bare jeg som irriterer vettet av meg fordi det ikke går an å linke direkte til band på metal-archives? Det går da fint å linke til band på MA Lenke til kommentar
Olum Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Hvordan fikk du til det Bagge? Jeg får akkurat samme URL uansett hvilket band jeg går inn på. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Jeg tør såvidt å nevne Eaten og bare tenke på bunnløse growlinga og screams langt oppi sølvguttenes register. Herlig! Grunn nok til å ta Tägtren over Åkerfeldt. Knallåt! Feeding the Undead er også krem. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 For de interesserte så er det lagt ut to nye låter på Me likes. Må få tak i 07-demoen egentlig. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Hvor fikk du fatt i demoen? På tide jeg skaffer den, har vært innom myspacesiden omtrent siden den ble opprettet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Olum: du høyreklikker på linken i bandlista og "copy link.." eller hva det nå heter i din nettleser. URL i url-feltet er den samme hele tiden. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Hvor fikk du fatt i demoen? På tide jeg skaffer den, har vært innom myspacesiden omtrent siden den ble opprettet. Kjøpte den i Sandnes. Skulle egentlig på Mephisto i Stavanger for å kjøpe 07-versjonen, men kom meg ikke inn i byen. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Hører på Vital Remains nå, faen så fett! Ligner en del på Deicide også, siden det er Glen Benton på vokal.. Dechristianize og Icons of Evil, fete album! Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Vet ikke om dette her er old eller hva, men jeg lo ihvertfall ganske kraftig når jeg hørte/så denne YouTube filmene. Den er fra ett band som heter Ten Masked Men. De tar kjente pop-låter og lager brutal death metal ut av dem. Kult konsept, og kul musikk! Se filmen hos Youtube Det ligger en hau av slike filmer på YouTube om du bare søker på Ten Masked Men. Endret 11. februar 2008 av Kjobben Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Huttetu, det der var kjedelig og platt. Alt det andre jeg hørte var også like dårlig. Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Vet noen om når Cor Scorpii slipper albumet sitt? Demoen spinner i spilleren min ennå Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Åh FY FAEN! My Dying Bride skal spille her i Lillehammer! O LYKKE! O GLEDE! JEG KAN IKKE VENTE! De andre bandene som er bekreftet til festivalen finnes her, men Opeth og Twisted Sister er blant dem http://www.metalrockfest.no/ Lenke til kommentar
BlindAct Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Jeg sitter her og hører på Symphony X - The Odyssey, noe av det bedre jeg har hørt. Jeg hadde ikke trodd at en 24 min lang sang skulle være så bra, og jeg liker absolutt alle delene i den. Etter min mening et mesterverk. Rett og slett utrolig bra, anbefaler den på det høyeste! Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Åh FY FAEN! My Dying Bride skal spille her i Lillehammer! O LYKKE! O GLEDE! JEG KAN IKKE VENTE! De andre bandene som er bekreftet til festivalen finnes her, men Opeth og Twisted Sister er blant dem http://www.metalrockfest.no/ Hm.. Kunne godt ha tenkt meg til å se Opeth og Circus Maximus. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Jeg må få sett Opeth en gang live før jeg dør. Immortal og for den saks skyld. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Opeth blir det til sommern, og Immortal har jeg sett 2 ganger.. Vil se Sunn O))), Suffocation og Psycroptic! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå