Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For de som intreserer seg for slikt går det et programm som heter sju historier om rock på nrk1 kl.00.35 i natt. det handler om Black Sabbath, Deep Purple, Iron Maiden og metallica . synes det er et program alle burde få med seg

Lenke til kommentar
Å følge et kart hvor Cradle of Filth står under "Norwegian Black Metal" er ren og skjær galskap...

Er som å følge et kart hvor Norge ligger i Sverige.

Cradle of Filth og sånn veit jeg ikke så mye om, men syns dere resten stemmer? Dette kartet var ganske likt som det i Metal: A Headbangers Journey som jeg syns er en fin oversikt.

Lenke til kommentar
Ok, ok, jeg har skjønt at det kartet ikke er så mye å stole på nå. :p

Ja, men jeg kan godt se på det med litt skjønn. Det er mange band der som har forandret stil drastisk, så spørsmålet er vel om man skal kartlegge bandene slik de startet eller om det skal konstant oppdateres...

Lenke til kommentar
Har ikke TV, så håper det blir lagt ut på web-tv, som det meste på nrk.

Hvis Deep Purple er med, er det verdt å få med seg

Det var verdt å få med seg. :wee:

Er det andre enn meg som følger dette kartet over Heavy Metal og føler at det passer?

Opeth under gothmetal, Rainbow under powermetal, Children of bodom under trashmetal. Det der karte var dårlig. Kartet passer kun en plass og det er i søppla.

Lenke til kommentar
For 2-3 år siden var jeg i Stavanger, husker jeg besøkte en relativt ny metallbutikk der. Har selvfølgelig glemt navn og sted, men finnes denne forsatt? I så fall: hvor er den, og hva heter den?

(Skal til Stavanger i dag)

Mephisto (spelling?) kanskje? Husker ikkje heilt kor den ligger, men er ganske sentralt i sentrum.

Endret av Ed Hunter
Lenke til kommentar
Har ikke TV, så håper det blir lagt ut på web-tv, som det meste på nrk.

Hvis Deep Purple er med, er det verdt å få med seg

Det var verdt å få med seg. :wee:

Er det andre enn meg som følger dette kartet over Heavy Metal og føler at det passer?

Opeth under gothmetal, Rainbow under powermetal, Children of bodom under trashmetal. Det der karte var dårlig. Kartet passer kun en plass og det er i søppla.

I søpla? Sammen trashmetalen du fant Cradle of Filth under? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...