Batnobbit Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg trodde jeg leste en plass at det var Corpsegrinder men jeg leste nok feil. Veldig god serie i alle fall. Noen som vet når ses 2 starter igjen? Lenke til kommentar
Addan Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 For de som intreserer seg for slikt går det et programm som heter sju historier om rock på nrk1 kl.00.35 i natt. det handler om Black Sabbath, Deep Purple, Iron Maiden og metallica . synes det er et program alle burde få med seg Lenke til kommentar
gard. Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) 00:35 sier du? I'll be there. Endret 8. februar 2008 av blade-bunny Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Har ikke TV, så håper det blir lagt ut på web-tv, som det meste på nrk. Hvis Deep Purple er med, er det verdt å få med seg Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Har ikke TV, så håper det blir lagt ut på web-tv, som det meste på nrk.Hvis Deep Purple er med, er det verdt å få med seg Det var verdt å få med seg. Er det andre enn meg som følger dette kartet over Heavy Metal og føler at det passer? Lenke til kommentar
thadon Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hvorfor står Cradle Of Filth under Norwegian Black Metal? Lenke til kommentar
Innos Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Å følge et kart hvor Cradle of Filth står under "Norwegian Black Metal" er ren og skjær galskap... Er som å følge et kart hvor Norge ligger i Sverige. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Å følge et kart hvor Cradle of Filth står under "Norwegian Black Metal" er ren og skjær galskap...Er som å følge et kart hvor Norge ligger i Sverige. Cradle of Filth og sånn veit jeg ikke så mye om, men syns dere resten stemmer? Dette kartet var ganske likt som det i Metal: A Headbangers Journey som jeg syns er en fin oversikt. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Vel, for å si det sånn; hadde lommemannen gitt mye penger til veldedighet, ville ingen brydd seg. Sånn er det her. Med en så grov overtredelse blir det med en gang åpenbart at personen ikke helt vet hva han/hun holder på med. Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Er det andre enn meg som følger dette kartet over Heavy Metal og føler at det passer? Det passer vel ikke å plassere Opeth under "Goth Metal". Det er vel noe alle Opeth-fans kan si seg enige i. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Ok, ok, jeg har skjønt at det kartet ikke er så mye å stole på nå. Lenke til kommentar
Petoah Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Ok, ok, jeg har skjønt at det kartet ikke er så mye å stole på nå. Ja, men jeg kan godt se på det med litt skjønn. Det er mange band der som har forandret stil drastisk, så spørsmålet er vel om man skal kartlegge bandene slik de startet eller om det skal konstant oppdateres... Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Har ikke TV, så håper det blir lagt ut på web-tv, som det meste på nrk.Hvis Deep Purple er med, er det verdt å få med seg Det var verdt å få med seg. Er det andre enn meg som følger dette kartet over Heavy Metal og føler at det passer? Opeth under gothmetal, Rainbow under powermetal, Children of bodom under trashmetal. Det der karte var dårlig. Kartet passer kun en plass og det er i søppla. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 For 2-3 år siden var jeg i Stavanger, husker jeg besøkte en relativt ny metallbutikk der. Har selvfølgelig glemt navn og sted, men finnes denne forsatt? I så fall: hvor er den, og hva heter den? (Skal til Stavanger i dag) Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Cradle of Filth og sånn veit jeg ikke så mye om, men syns dere resten stemmer? Dette kartet var ganske likt som det i Metal: A Headbangers Journey som jeg syns er en fin oversikt. Det er det samme kartet, selvfølgelig. Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) For 2-3 år siden var jeg i Stavanger, husker jeg besøkte en relativt ny metallbutikk der. Har selvfølgelig glemt navn og sted, men finnes denne forsatt? I så fall: hvor er den, og hva heter den? (Skal til Stavanger i dag) Mephisto (spelling?) kanskje? Husker ikkje heilt kor den ligger, men er ganske sentralt i sentrum. Endret 9. februar 2008 av Ed Hunter Lenke til kommentar
Kenny_NOR Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Det er lagt ut sampler av noen låter fra den nye plata til Jon Oliva's Pain "Global Warning" nå. http://www.myspace.com/jonoliva Høres lovende ut synes jeg. Endret 9. februar 2008 av Kenny_NOR Lenke til kommentar
Innos Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hvor ligger Mephisto egentlig? Visste ikke vi hadde slikt i Stavanger. =p Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Har ikke TV, så håper det blir lagt ut på web-tv, som det meste på nrk.Hvis Deep Purple er med, er det verdt å få med seg Det var verdt å få med seg. Er det andre enn meg som følger dette kartet over Heavy Metal og føler at det passer? Opeth under gothmetal, Rainbow under powermetal, Children of bodom under trashmetal. Det der karte var dårlig. Kartet passer kun en plass og det er i søppla. I søpla? Sammen trashmetalen du fant Cradle of Filth under? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå