Gå til innhold

Metal: A Headbanger's Guide

Anathema

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Band hører på andre band og genrer for å utvide sin egen horisont. De vil jo ikke lage samme plata om og om igjen.

Så metallica hører sikkert på Slayer når de tar seg noen pils.

Tja.. Hetfield er vel glad i gammel country, Leonard Cohen, Tom Waits og Nick Cave, og Ulrich er Oasis-fan, så jeg vet ærlig talt ikke om de to hører så veldig mye på metal. Hammet og Trujillo gjør kanskje det.

Lenke til kommentar
noen som har sett "Some kind of monster" dokumentaren om metallica? herregud, er det noen som ikke sipper i den filmen? fikk et litt annet syn på Metallica etter at jeg så den ass.

Hvordan syn fikk du av Metallica etter den filmen da?

Når man har de to mektigste mennene innenfor metal i ett og samme band så må det bli intriger, men heldigvis er den perioden historie, og Metallica er tilbake sterkere enn de har vært på lenge (live hvertfall).

Lenke til kommentar
noen som har sett "Some kind of monster" dokumentaren om metallica? herregud, er det noen som ikke sipper i den filmen? fikk et litt annet syn på Metallica etter at jeg så den ass.

Hvordan syn fikk du av Metallica etter den filmen da?

Når man har de to mektigste mennene innenfor metal i ett og samme band så må det bli intriger, men heldigvis er den perioden historie, og Metallica er tilbake sterkere enn de har vært på lenge (live hvertfall).

Før jeg så filmen visste jeg ikke noe serlig om personene i mtallica. visste den ene tingen som betydde noe; at gutta kunne faen meg spille ! etter at jeg så filmen satt jeg bare å lurte på hvordan voksene mannfolk kunne holde på å krangle og sippe som to fjortisjenter. fy faen så umodne og barnslige sammtlige medlemmer av bandet er i den filmen. :thumbdown:

Lenke til kommentar
umoral_cover.jpg

Til og med noen kjente og respekterte som står bak spakene på denne plata.

Members include:

vocalist Zweizz (Fleurety, ex-Dødheimsgard)

guitarist Teloch (Nidingr, 1349, Gorgoroth)

drummer Hellhammer (Mayhem, Dimmu Borgir, Arcturus)

Fåes her.

Interessant. Noe sted jeg kan høre noe fra de? Kåveret fylte interessen min.

Never mind, jeg fant. Vanskeligere var det ikke. Heeer

Endret av stakan
Lenke til kommentar
umoral_cover.jpg

Til og med noen kjente og respekterte som står bak spakene på denne plata.

Members include:

vocalist Zweizz (Fleurety, ex-Dødheimsgard)

guitarist Teloch (Nidingr, 1349, Gorgoroth)

drummer Hellhammer (Mayhem, Dimmu Borgir, Arcturus)

Fåes her.

Interessant. Noe sted jeg kan høre noe fra de? Kåveret fylte interessen min.

Myspacen. 7" kom ut for ganske lenge siden. Er helt ok. Zweizz på vokal da, det er fett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...