Eldritch Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 http://www.myspace.com/8bitmayhem Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) http://www.myspace.com/8bitmayhem Heheheh det var dagens. NESBM :!: Endret 8. februar 2008 av Abigor Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Noen som kan anbefale en Threshold skive? Hvilken som er "gullskiva" dems Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Artig. Trodde DT-gutta var litt mer soft. Hva pleier egentlig band å høre på? Hører Metallica på Slayer f.eks? Har sett Mike Portnoy med Lamb Of God t-shorte Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Band hører på andre band og genrer for å utvide sin egen horisont. De vil jo ikke lage samme plata om og om igjen. Så metallica hører sikkert på Slayer når de tar seg noen pils. Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Band hører på andre band og genrer for å utvide sin egen horisont. De vil jo ikke lage samme plata om og om igjen.Så metallica hører sikkert på Slayer når de tar seg noen pils. Tja.. Hetfield er vel glad i gammel country, Leonard Cohen, Tom Waits og Nick Cave, og Ulrich er Oasis-fan, så jeg vet ærlig talt ikke om de to hører så veldig mye på metal. Hammet og Trujillo gjør kanskje det. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 haha! lars ulrich er Oasis-fan ? ja det skulle vel bare mangle når jeg tenker meg om... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Dere trodde vel ikke at musikere bare hører på sine egne plater hele tiden ellers? Lenke til kommentar
Seian Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Måten Lars Ulrich ser seg selv som verdens beste trommis, så kan jeg se for meg at han drar laksen til sine egne trommefills. Endret 8. februar 2008 av Seian Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 haha! lars ulrich er Oasis-fan ? ja det skulle vel bare mangle når jeg tenker meg om... Metallica spilte jo en kort Wonderwall-cover på FanCan #1. http://www.encycmet.com/cover/ Lenke til kommentar
Addan Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) noen som har sett "Some kind of monster" dokumentaren om metallica? herregud, er det noen som ikke sipper i den filmen? fikk et litt annet syn på Metallica etter at jeg så den ass. Endret 8. februar 2008 av Addan Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Mer om Watershed, ny plata til Opeth. http://www.roadrunnerrecords.com/news/stor...ewsitemID=19023 Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 noen som har sett "Some kind of monster" dokumentaren om metallica? herregud, er det noen som ikke sipper i den filmen? fikk et litt annet syn på Metallica etter at jeg så den ass. Hvordan syn fikk du av Metallica etter den filmen da? Når man har de to mektigste mennene innenfor metal i ett og samme band så må det bli intriger, men heldigvis er den perioden historie, og Metallica er tilbake sterkere enn de har vært på lenge (live hvertfall). Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 er det noen som ikke sipper i den filmen? Han terapeut-fyren som tjente $40.000 i måneden på å godsnakke med dem grein vel ikke akkurat. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 er det noen som ikke sipper i den filmen? Han terapeut-fyren som tjente $40.000 i måneden på å godsnakke med dem grein vel ikke akkurat. åja. han glemmte jeg Lenke til kommentar
Addan Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 noen som har sett "Some kind of monster" dokumentaren om metallica? herregud, er det noen som ikke sipper i den filmen? fikk et litt annet syn på Metallica etter at jeg så den ass. Hvordan syn fikk du av Metallica etter den filmen da? Når man har de to mektigste mennene innenfor metal i ett og samme band så må det bli intriger, men heldigvis er den perioden historie, og Metallica er tilbake sterkere enn de har vært på lenge (live hvertfall). Før jeg så filmen visste jeg ikke noe serlig om personene i mtallica. visste den ene tingen som betydde noe; at gutta kunne faen meg spille ! etter at jeg så filmen satt jeg bare å lurte på hvordan voksene mannfolk kunne holde på å krangle og sippe som to fjortisjenter. fy faen så umodne og barnslige sammtlige medlemmer av bandet er i den filmen. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Til og med noen kjente og respekterte som står bak spakene på denne plata. Members include:vocalist Zweizz (Fleurety, ex-Dødheimsgard) guitarist Teloch (Nidingr, 1349, Gorgoroth) drummer Hellhammer (Mayhem, Dimmu Borgir, Arcturus) Fåes her. Interessant. Noe sted jeg kan høre noe fra de? Kåveret fylte interessen min. Never mind, jeg fant. Vanskeligere var det ikke. Heeer Endret 8. februar 2008 av stakan Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Til og med noen kjente og respekterte som står bak spakene på denne plata. Members include:vocalist Zweizz (Fleurety, ex-Dødheimsgard) guitarist Teloch (Nidingr, 1349, Gorgoroth) drummer Hellhammer (Mayhem, Dimmu Borgir, Arcturus) Fåes her. Interessant. Noe sted jeg kan høre noe fra de? Kåveret fylte interessen min. Myspacen. 7" kom ut for ganske lenge siden. Er helt ok. Zweizz på vokal da, det er fett. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Litt festlig, jeg har sett Jordan Rudess fra Dream Theater i Dethklok t-shirt på scenen. Corpsegrinder au! Ja men er ikke Corpsegrinder vokalisten i Dethklok? Lenke til kommentar
thadon Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Litt festlig, jeg har sett Jordan Rudess fra Dream Theater i Dethklok t-shirt på scenen. Corpsegrinder au! Ja men er ikke Corpsegrinder vokalisten i Dethklok? Brendon Small Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå