Lidskjalv Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) http://www.myspace.com/dreampoliceband Legacy! Endret 7. februar 2008 av Lidskjalv Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Litt festlig, jeg har sett Jordan Rudess fra Dream Theater i Dethklok t-shirt på scenen. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Litt festlig, jeg har sett Jordan Rudess fra Dream Theater i Dethklok t-shirt på scenen. Pix, or it didn't happen! Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 For dere som liker god folkemetall: Eluveities nye album Slania, som gis ut 15 februar ligger ute på bandets myspace Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Fant ikke noe direkte link med t-skjorta, men det ligger en diger ad på myspace-sida til DT med den nye dethklok-skiva. De kjenner nok gutta og promoterer dem. http://profile.myspace.com/index.cfm?fusea...endID=160722150 Fy SATAN så deilig det er å laxe foran PC-en med WoW og en halvliter, etter 13 timer på jobb idag. Og helg. Endret 7. februar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Artig. Trodde DT-gutta var litt mer soft. Hva pleier egentlig band å høre på? Hører Metallica på Slayer f.eks? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Vanligvis noe helt annet enn det de spiller selv. Det kjipeste jeg visste var når noen satte på plate med bandet jeg spilte i på fest..bare mas. Også er man nok lei av de låtene etter å ha øvd på dem i 2 år. Liksom sånn "oj nå er jo keyboardisten her, da må vi spille plata deres!"...jeg: "Åneeiii..." DT-karene har jo en million sideprosjekter. Så de hører nok på mye rart. Jeg har f.eks. sett Herman Li fra Dragonforce legge gitar på et deathmetal-band sin plate. Endret 7. februar 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Fenriz er festlig edit: Nocturno Culto kan provide lulz han og ja Endret 7. februar 2008 av Vintermåne Lenke til kommentar
Seian Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Det der var leit. "It makes sense inni hampen ..." Hjelpes. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Se filmen hos Youtube Weeee hot ladyy. Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Noen andre en meg som driter i Megadeth? Eg. Grusomt oppskrytt band. Hadde ikkje dratt om eg hadde fått billetten i handa. Bandet er bra nok det, Rust in Peace og Peace Sells er gromthrash, men bandet er oppskrytt i den forstand at mange mener de er bedre enn Metallica... Det er vel en smaksak? Megadeth hadde vært dårligere en Metallica hadde ikke de gulpa opp så mye driit på 90tallet. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Litt festlig, jeg har sett Jordan Rudess fra Dream Theater i Dethklok t-shirt på scenen. Corpsegrinder au! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Akkurat...det er SÅNN darkthrone får necrolyden sin. De tar opp i en stekeovn. Nais. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Så band blir oppskrytt med en gang noen liker de bedre enn andre band? Den var god Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Så band blir oppskrytt med en gang noen liker de bedre enn andre band? Den var god Noen som har sagt det? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Så band blir oppskrytt med en gang noen liker de bedre enn andre band? Den var god Noen som har sagt det? Nightkeeper. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) På den måten ja... Tja.. Tjo.. Btw: Hvordan er Gravetemple skiva? Endret 8. februar 2008 av Tuttebobo Lenke til kommentar
Soundchaser Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Gravetemple er rare greier. abient drone^2 Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Fættfætt! Fant ikke no samples.. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Så band blir oppskrytt med en gang noen liker de bedre enn andre band? Den var god Nei, men de blir OVERHYPET i den forstand at da jeg skulle sjekke ut Megadeth, hørte jeg så utrolig mye bra om de etc, at de var bedre enn Metallica på alle punkter. Skjønte du kanskje ikke det...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå